Wat ga jij vanavond doen?
+15
smooch
Flinder
Qiara
dr_oupy
JD
Jeanette
Kabouter
Zwerver
pinklady85
Feline
ekiaam87
_DoI
Shisha
Arwyn
Merai
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat ga jij vanavond doen?
Wat doen jullie op deze dinsdagavond?
Ik wilde eigenlijk nog even de stad in voor wat kerstcadeautjes maar heb besloten dat ik dat toch maar overdag ga doen ivm de extra drukte op koopavond.
Nu ga ik zo even eten en dan de kerstboom versieren met de online skyradio christmas zender op de achtergrond, fout maar ook leuk . Mijn vriend is vanavond pas laat thuis dus ik vind het wel leuk als hij dan versierd is! Daarnaast moet ik nog even aan de slag met mijn gedicht voor de kerstsurprise van volgende week, heb al wel wat ideeën. Wel een leuke avond dus!
Ik wilde eigenlijk nog even de stad in voor wat kerstcadeautjes maar heb besloten dat ik dat toch maar overdag ga doen ivm de extra drukte op koopavond.
Nu ga ik zo even eten en dan de kerstboom versieren met de online skyradio christmas zender op de achtergrond, fout maar ook leuk . Mijn vriend is vanavond pas laat thuis dus ik vind het wel leuk als hij dan versierd is! Daarnaast moet ik nog even aan de slag met mijn gedicht voor de kerstsurprise van volgende week, heb al wel wat ideeën. Wel een leuke avond dus!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat ga jij vanavond doen?
Jij bent snel haha! Komt hij op tv?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Haha, heel snel Ja, bij RTL geloof ik.
Jij veel succes met je kerstboom en gedicht
Jij veel succes met je kerstboom en gedicht
Gast- Gast
Zometeen in bad.
En dan lekker tv kijken en forum-en op de bank!
En dan lekker tv kijken en forum-en op de bank!
Gast- Gast
Glee kijken
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu aan 't borrelen met een colaatje en chipsje en lekker forummen en foto's bewerken. Daarna gaan we met z'n allen eten en vanavond duiken we weer de bios in die hier onder 't huis zit met een film. Ik denk dat het August Rush wordt.
Gast- Gast
Altijd leuk om de kerstboom te versieren. Wij zitten momenteel midden in een verbouwing dus we hebben geen plek voor een kerstboom dit jaar.
Ik zit in de nachtdienst dus ik ben nog niet zo lang wakker haha. Ik moet nu nog 1 nachtje en tot die tijd ga ik een beetje relaxen. Dinsdagnacht is altijd een drukke nacht. Vermoeiend maar de tijd gaat dan wel lekker snel!
Ik zit in de nachtdienst dus ik ben nog niet zo lang wakker haha. Ik moet nu nog 1 nachtje en tot die tijd ga ik een beetje relaxen. Dinsdagnacht is altijd een drukke nacht. Vermoeiend maar de tijd gaat dan wel lekker snel!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik denk dat ik een film ga kijken.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
De kerstcadeautjes die ik vanmiddag heb gekocht inpakken, nagels lakken, wat schoolwerk maken.
Gast- Gast
Je zal het maar hebben kijken, met Sterremaan
En daarna Bones kijken (is bones vanavond of is het ncis of csi haha ik word er altijd een beetje gek van wanneer nou wat is
En daarna Bones kijken (is bones vanavond of is het ncis of csi haha ik word er altijd een beetje gek van wanneer nou wat is
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Eten koken onder 't genot van een rood wijntje met m'n huisgenoot en daarna natuurlijk het eten opeten.. en bijkletsen want we lopen elkaar steeds mis!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
ekiaam87 schreef:Je zal het maar hebben kijken, met Sterremaan
Bones is op maandag en ncis op dinsdag geloof ik.
Ik ga zo lekker sporten en daarna glee (op dvd) kijken en dan lekker slapen!
Gast- Gast
ekiaam87 schreef:Je zal het maar hebben kijken, met Sterremaan
Dat is ook wel een goed idee!
Gast- Gast
Bezig met mijn administratie.
Ik schrijf al mijn uitgaven op,alleen ik loop al drie weken achter.
Dus ik heb behoorlijk wat schrijf en rekenwerk in te halen vanavond.
Daar ben ik wel even zoet mee.
Ik schrijf al mijn uitgaven op,alleen ik loop al drie weken achter.
Dus ik heb behoorlijk wat schrijf en rekenwerk in te halen vanavond.
Daar ben ik wel even zoet mee.
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Oooh shit Ekiaam is dat vanavond? Dat wil ik ook zien! Misschien even een topic openen zodat meer mensen het weten?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ekiaam87 schreef:Je zal het maar hebben kijken, met Sterremaan
Bones is op maandag en ncis op dinsdag geloof ik.
Ik ga zo lekker sporten en daarna glee (op dvd) kijken en dan lekker slapen!
Ja bones was gister op tv.
Shisha- Ratel
Ik heb vanmiddag de eerste 2 delen van de Twilight Saga gekocht (ja, ik moet toch maar eens zwichten) en The Book of Eli (in bios gezien, en voor herhaling vatbaar! Vriend heeft hem nog niet gezien), dus daar gaan we vanavond even uit kiezen.
En terwijl mijn vriend straks eerst gaat schaatsen, ga ik mijn nieuwe spelletje op de DS uitspelen (Tropical Lost Island, baggerspel, veel te simpel ) en proberen nog een stukje Glee mee te grijpen.
En terwijl mijn vriend straks eerst gaat schaatsen, ga ik mijn nieuwe spelletje op de DS uitspelen (Tropical Lost Island, baggerspel, veel te simpel ) en proberen nog een stukje Glee mee te grijpen.
Gast- Gast
Ik zou naar Enschede gaan, maar we zin nu net pas wakker geworden (gingen even op bed knuffelen)
Nu hebben we beide geen zin meer, dus blijven lekker thuis
Nu hebben we beide geen zin meer, dus blijven lekker thuis
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik ga dadelijk mijn nagels lakken en verder een heerlijk rustig avondje met mijn vriend. Denk dat het een avondje Big Bang Theorie wordt. Lekker lachen dus!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Sollicitaties zoeken @ internet / televisie kijken / knuffelen, want ik heb het koud.
Gast- Gast
Op de bank/in bed hangen. Heb gruwelijke pijn aan mijn knie... Denk dat ik ook maar de TV aan zet en dan daarna maar een dvd van Glee Misschien ook nog aan mijn studieopdracht werken..
trouwens, sneeuw in een plastic zakje is echt een briljante coolpack
trouwens, sneeuw in een plastic zakje is echt een briljante coolpack
Gast- Gast
Eindelijk mijn pas gekochte Dvd's gaan kijken, want telkens neem ik me dat voor voor en dan ga ik toch weer iets anders doen en komt er weer niks van..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Eindelijk mijn pas gekochte Dvd's gaan kijken, want telkens neem ik me dat voor voor en dan ga ik toch weer iets anders doen en komt er weer niks van..
Wat voor dvd's heb je gekocht??
Ik zit nog steeds met mijn luie achterste voor de pc. Ik moet zo toch maar eens gaan douchen en aankleden maar ik heb geen zin!
Shisha- Ratel
wij waren vrij en hebben een "lekker in bed luier/tv kijk dag gehad..."
Dus we moeten nu nog boodschappen doen en eten, en daarna gaan we naar "Loft" in de bios....
heeft iemand m al gezien?? lijkt me een erg goede film!
Dus we moeten nu nog boodschappen doen en eten, en daarna gaan we naar "Loft" in de bios....
heeft iemand m al gezien?? lijkt me een erg goede film!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga jij nog doen vanavond?
» Wat ga je doen vanavond?
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga je doen vanavond?