Glossybox
+30
Feline
Rose
Blair
madam
Zwerver
mo-lola
Gympie
Sugarfall
Schaapke
Red Velvet
Caroow
Shy
luna86
Arwyn
aardbeitje
Caresses
Pussycat
Liz
Rush
ThinkPink
loura
Jerry
SnowWhite
PapillonRose
Makamba
Sanner
Ellebel
Jeanette
Kaboutertje
Possom
34 plaatsers
Pagina 4 van 13
Pagina 4 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Re: Glossybox
Rush schreef:Ja volgens mij zat ze alles af te zeiken. Ik heb het niet 100% gevolgd, helaas.
Ik luisterde ook maar half
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Rush schreef:Ja je moet jezelf soms gewoon verwennen hoor!
oooh daar ben ik heel goed in
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dit heeft ze op haar website geplaatst dus dat ze alles zit af te zeiken?
Over de Glossybox ben ik natuurlijk erg enthousiast. De Glossybox is juist voor de echte beautylovers zoals wij. Er zitten luxe merken in en ook, wat ik zelf heel fijn vind, niche merken. De wat onbekendere merken zoals Cowshed, Comfort Zone of Dermalogica. Niche merken zijn de merken die niet standaard in de supermarkt en drogist te koop zijn, maar juist alleen in salons of online. Via Glossybox maak je op een leuke manier toch kennis met dit soort merken, waar je anders misschien nog nooit van gehoord zou hebben.
Het allerleukste is denk ik het verrassingselement. Glossybox houdt heel strict geheim welke producten er in de box zitten en dat maakt het elke maand weer spannend. Er zitten meestal zo’n 5 producten in waaronder altijd wel één groot fullsize product. De andere producten zijn hele luxe travelsize samples. De Glossybox kost €12,50 per maand en je kunt jezelf op de box abonneren. Het abonnement kun je ook cadeau geven en als het het zat bent (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, haha!) kun je hem ook zo weer opzeggen. Een musthave voor elke beautyliefhebber!
Over de Glossybox ben ik natuurlijk erg enthousiast. De Glossybox is juist voor de echte beautylovers zoals wij. Er zitten luxe merken in en ook, wat ik zelf heel fijn vind, niche merken. De wat onbekendere merken zoals Cowshed, Comfort Zone of Dermalogica. Niche merken zijn de merken die niet standaard in de supermarkt en drogist te koop zijn, maar juist alleen in salons of online. Via Glossybox maak je op een leuke manier toch kennis met dit soort merken, waar je anders misschien nog nooit van gehoord zou hebben.
Het allerleukste is denk ik het verrassingselement. Glossybox houdt heel strict geheim welke producten er in de box zitten en dat maakt het elke maand weer spannend. Er zitten meestal zo’n 5 producten in waaronder altijd wel één groot fullsize product. De andere producten zijn hele luxe travelsize samples. De Glossybox kost €12,50 per maand en je kunt jezelf op de box abonneren. Het abonnement kun je ook cadeau geven en als het het zat bent (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, haha!) kun je hem ook zo weer opzeggen. Een musthave voor elke beautyliefhebber!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik begin me nu toch eens af te vragen waar de glossybox van januari blijft.. Die van december kwam al begin van de maand. En oke, ze hadden gemaild dat het langer zou duren maar het is al bijna de 20ste:( IK WIL MIJN GLOSSYBOX
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Dit weekend. Dat staat o.a. op de Facebookpagina van Glossybox.Kaboutertje schreef:Ik begin me nu toch eens af te vragen waar de glossybox van januari blijft.. Die van december kwam al begin van de maand. En oke, ze hadden gemaild dat het langer zou duren maar het is al bijna de 20ste:( IK WIL MIJN GLOSSYBOX
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dit weekend. Dat staat o.a. op de Facebookpagina van Glossybox.Kaboutertje schreef:Ik begin me nu toch eens af te vragen waar de glossybox van januari blijft.. Die van december kwam al begin van de maand. En oke, ze hadden gemaild dat het langer zou duren maar het is al bijna de 20ste:( IK WIL MIJN GLOSSYBOX
Yes, mijn weekend kan niet meer stuk
Kaboutertje- Kletskop
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Glossy box, maar vind het nog vrij duur eigenlijk..
Gast- Gast
Het zijn niet samples zoals je bij de Etos bij een geurtje krijgt he? Het zijn echt miniaturen van een luxe/duur product en er zit ook regelmatig een gewoon groot formaat bij in.Zelda schreef:Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Glossy box, maar vind het nog vrij duur eigenlijk..
Rush- Lady Post-a-lot
Oh zo, ik dacht inderdaad mini formaat zoals die producten bij de Etos in dat geval is het wel de moeite waard denk ik.Rush schreef:Het zijn niet samples zoals je bij de Etos bij een geurtje krijgt he? Het zijn echt miniaturen van een luxe/duur product en er zit ook regelmatig een gewoon groot formaat bij in.Zelda schreef:Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Glossy box, maar vind het nog vrij duur eigenlijk..
Gast- Gast
Msischien vinden jullie dit ook wel leuk om te lezen.
http://www.cosmopinie.nl/weblog/trend_beautyboxen_abonnementen_op_samples.html
http://www.cosmopinie.nl/weblog/trend_beautyboxen_abonnementen_op_samples.html
Rush- Lady Post-a-lot
Probeer je me nou nog meer boxen aan te smeren?
Pussycat- Ratel
Hij is verzonden Toen ik de vorige keer die mail krijg kwam ie dezelfde dag
Kaboutertje- Kletskop
Nice, ik heb de mail ook.Kaboutertje schreef:Hij is verzonden Toen ik de vorige keer die mail krijg kwam ie dezelfde dag
@Pussycat.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha Rush...
Nou ik heb die mail ook gehad, maar hij is dus niet dezelfde dag gekomen hoor
Dan komt ie vast en zeker morgen.
Nou ik heb die mail ook gehad, maar hij is dus niet dezelfde dag gekomen hoor
Dan komt ie vast en zeker morgen.
Pussycat- Ratel
Ik ga morgenmiddag speciaal naar m`n ouders om te kijken of de Glossybox bezorgd is!
Er zit ook een klein presentje in! Staat op de Facebook pagina.
Rush- Lady Post-a-lot
Is ie eindelijk verstuurd, heb ik 'm op mijn werk laten bezorgen! Dat betekent dat ik 'm op z'n vroegst maandag pas heb! Dacht ik slim te zijn omdat zoiets vaak toch doordeweeks bezorgd wordt....
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Ga ik alleen even naar de kapper. Ben echt maar een uur weggeweest. Zijn ze in die tijd aan de deur geweest met mijn glossybox. Nu moet ik wachten tot di dan komen ze weer langs. Maar dan ben ik aan het werk. Dus zal nog wel even duren voordat ik hem heb helaas:(
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Op internet staan er al reviews dus als je nieuwsgierig bent, kun je alvast kijken wat erin zit
Dat heb ik namelijk ook al gedaan
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Rush schreef:Ik ga morgenmiddag speciaal naar m`n ouders om te kijken of de Glossybox bezorgd is!
Ik lees dus elke keer 'Fancy Pagina'. En elke keer denk ik weer huh, is Rush niet een beetje oud voor de Fancy?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
ThinkPink schreef:Op internet staan er al reviews dus als je nieuwsgierig bent, kun je alvast kijken wat erin zit
Heb ik gedaan inmiddels
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het een leuke eerste box!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook een leuke box!
Voor degene die nieuwsgierig zijn ik zet even in de spoiler wat er bij mij in zat:
Voor degene die nieuwsgierig zijn ik zet even in de spoiler wat er bij mij in zat:
- Spoiler:
- Een haarspray kleine verpakking (redken)
- Een fullsize lipgloss met een spiegeltje eraan vast in de kleur oranje/roodachtig nr 2 staat op de onderkant (babor)
- Een kleine verpakking gezichtsreiniging (maria galland)
- Shower gel kleine verpakking (l'occitane)
- Een gezichtscreme fullsize (dr r.a. echstein)
En als cadeautje een zwart spiegeltje dat je kan dichtklappen met erop de tekst ''glossybox'' en het teken van glossybox.
Pussycat- Ratel
Leuk Pussycat! Ik had dezelfde.
Ik heb ook boxen gezien waarbij het tweede product wat je noemt anders was. Als ik zo op de site kijk, kan er altijd 1 product verschillen.
Ik heb ook boxen gezien waarbij het tweede product wat je noemt anders was. Als ik zo op de site kijk, kan er altijd 1 product verschillen.
Rush- Lady Post-a-lot
Klopt inderdaad gelukkig vind ik wat wij hebben gekregen leuker haha dat andere gebruik ik eigenlijk nooit.
Heb je ook precies deszelfde kleur gekregen trouwens? Want dat is ook lang niet altijd hetzelfde.
Heb je ook precies deszelfde kleur gekregen trouwens? Want dat is ook lang niet altijd hetzelfde.
Pussycat- Ratel
Pagina 4 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Pagina 4 van 13
Permissies van dit forum: