Glossybox
+30
Feline
Rose
Blair
madam
Zwerver
mo-lola
Gympie
Sugarfall
Schaapke
Red Velvet
Caroow
Shy
luna86
Arwyn
aardbeitje
Caresses
Pussycat
Liz
Rush
ThinkPink
loura
Jerry
SnowWhite
PapillonRose
Makamba
Sanner
Ellebel
Jeanette
Kaboutertje
Possom
34 plaatsers
Pagina 5 van 13
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: Glossybox
Ja dezelfde kleur ook inderdaad! Ik heb 'm nu op en hij is erg mooi! In de verpakking vond ik 'm wat te oranje lijken, maar dat valt heel erg meePussycat schreef:Klopt inderdaad gelukkig vind ik wat wij hebben gekregen leuker haha dat andere gebruik ik eigenlijk nooit.
Heb je ook precies deszelfde kleur gekregen trouwens? Want dat is ook lang niet altijd hetzelfde.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat dacht ik eerst ook haha.
Maar bij mij steekt ie ook wel redelijk af hoor, want ik ben best blank en nog blond ook.
Jij hebt toch een bruine haarkleur? Dan lijkt ie me wel mooier bij staan. Maar bij een avondje uit kan ie best, maar niet zo overdag bij mij vind ik
Maar bij mij steekt ie ook wel redelijk af hoor, want ik ben best blank en nog blond ook.
Jij hebt toch een bruine haarkleur? Dan lijkt ie me wel mooier bij staan. Maar bij een avondje uit kan ie best, maar niet zo overdag bij mij vind ik
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ja klopt, het matcht mooi bij mijn donkere haar en ogen. Bij jou is die dan inderdaad leuker voor uitgaan, of `s avonds als je alleen sfeerverlichting aan hebt, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Weet iemand of de vorige glossyboxen ook op zaterdag werden afgeleverd? Anders ga ik mooi het bezorgadres wijzigingen anders moet ik zo lang wachten
En weet iemand toevallig ook wanneer ze het maandbedrag afschrijven? Heb gekeken maar voor februari is er bij mij nog niks afgeschreven.
En weet iemand toevallig ook wanneer ze het maandbedrag afschrijven? Heb gekeken maar voor februari is er bij mij nog niks afgeschreven.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Weet het niet meer zeker, maar volgens mij kreeg ik hem de vorige keer ook op een zaterdag ja. Maar dit is voor mij ook pas de 2e keer. En dit is pas de 3e keer natuurlijk....
Het maandbedrag wordt redelijk laat afgeschreven. Volgens mij werd het 1á2 weken geleden pas afgeschreven voor januari. In februari schrijven ze pas weer af voor februari in ieder geval.
Het maandbedrag wordt redelijk laat afgeschreven. Volgens mij werd het 1á2 weken geleden pas afgeschreven voor januari. In februari schrijven ze pas weer af voor februari in ieder geval.
Pussycat- Ratel
ThinkPink schreef:Weet iemand of de vorige glossyboxen ook op zaterdag werden afgeleverd? Anders ga ik mooi het bezorgadres wijzigingen anders moet ik zo lang wachten
Volgens Glossybox zelf is er geen standaard verzenddag en dus ook geen standaard bezorgdag. Enkele dagen voor het versturen van de nieuwe box, schrijven ze het bedrag af. Ze streven ernaar om de boxen aan het begin van de maand te versturen (januari was erg laat) dus het bedrag zal dan ook aan het eind van de maand ervoor of het begin van de betreffende maand afgeschreven worden.
Dit heb ik gisteren toevallig gelezen op de site.
Rush- Lady Post-a-lot
Dank jullie wel voor de antwoorden. Denk dat ik het bezorgadres dan nog even op mijn werk laat staan en het even aankijk wat er de komende maanden gebeurt.
Als ze dan het bedrag afschrijven weet je ook meteen dat de boxen bijna worden bezorgd :-)
Als ze de boxen begin van de maand versturen dan zou dat betekenen dat we de februari box ook al snel krijgen
Als ze dan het bedrag afschrijven weet je ook meteen dat de boxen bijna worden bezorgd :-)
Als ze de boxen begin van de maand versturen dan zou dat betekenen dat we de februari box ook al snel krijgen
ThinkPink- Prater
Voor wie van leuke beauty pakketjes houd, hier hebben ze regelmatig leuke pakketjes met veel korting:
http://producten.zester.nl/filter/%26%40QueryTerm%3d%2a%26HA_producten_uit_de_bladen%3dBeauty
http://producten.zester.nl/filter/%26%40QueryTerm%3d%2a%26HA_producten_uit_de_bladen%3dBeauty
Gast- Gast
Het aanbod wisselt ook vaak, begin van de zomer staat er vaak ook veel leuks op. En rond de kerstdagen.Joan schreef:Leuke tips Stofzuiger! Daar heb ik wel wat aan!
Gast- Gast
Ik heb vandaag de glossybox gehad en vond 'm erg leuk (al had ik natuurlijk al opgezocht wat erin zat) :o Ik had trouwens ook de lipgloss. Mijn collega's vonden het ook erg leuk dus wie weet worden er straks nog meer glossyboxen afgeleverd
ThinkPink- Prater
De box van februari wordt rond de 20ste verstuurd. Hopelijk krijg ik 'm dan voor of op m`n verjaardag .
Rush- Lady Post-a-lot
Dat is wel leuk rush.
Iemand al producten geprobeerd?
Wat vinden jullie van die gele creme die er bij zit?
Iemand al producten geprobeerd?
Wat vinden jullie van die gele creme die er bij zit?
Pussycat- Ratel
Ik vind de crème erg dik, maar hij is wel geschikt voor mijn (droge) huid en het werkt ook echt wel goed.
Ik ben wel tevreden, maar dat komt dus omdat hij erg goed bij m`n huid past. Als je al een vette huid hebt, is het 10x niks denk ik.
Ik ben wel tevreden, maar dat komt dus omdat hij erg goed bij m`n huid past. Als je al een vette huid hebt, is het 10x niks denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee ik heb juist ook een droge huid en vind hem wel fijn om te gebruiken, maar hij laat zo'n gele gloed achter
Oké als ie is ingetrokken zie je het niet meer, maar je ziet het wel een poosje nog haha.
Maar verder issie juist heel fijn.
Wat zat er nog meer in?
Ow ja haarlak hmm is gewoon haarlak haha
Douchegel ruikt lekker maar je huid wordt er niet zacht van ofzo.
Creme dus...
Lipgloss dus...
Edit: Ow ja gezichtsreiniger die heb ik nog niet geprobeerd
En een spiegeltje die is ook gewoon leuk.
Oké als ie is ingetrokken zie je het niet meer, maar je ziet het wel een poosje nog haha.
Maar verder issie juist heel fijn.
Wat zat er nog meer in?
Ow ja haarlak hmm is gewoon haarlak haha
Douchegel ruikt lekker maar je huid wordt er niet zacht van ofzo.
Creme dus...
Lipgloss dus...
Edit: Ow ja gezichtsreiniger die heb ik nog niet geprobeerd
En een spiegeltje die is ook gewoon leuk.
Pussycat- Ratel
Hahaha. Een gele gloed, serieus? Dat heb ik nog niet gemerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb mijn moeder de gezichtsreiniger gegeven trouwens. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha. Een gele gloed, serieus? Dat heb ik nog niet gemerkt
Kijk jij niet in de spiegel als je creme op doet ofzo
Ja écht waar! Een gele gloed
Pussycat- Ratel
Nee, ik kijk niet altijd in de spiegel als ik crème op doe. Ik gebruik altijd crème als ik uit de douche kom `s avonds, daarna ga ik toch naar bedPussycat schreef:Rush schreef:Hahaha. Een gele gloed, serieus? Dat heb ik nog niet gemerkt
Kijk jij niet in de spiegel als je creme op doet ofzo
Ja écht waar! Een gele gloed
Rush- Lady Post-a-lot
Aha dat verklaard een hoop
Moet je maar eens doen dan haha
Moet je maar eens doen dan haha
Pussycat- Ratel
Hahaha. Ja ik ga het zien vanavond. M`n vriend valt zoiets ook altijd wel op, maar die heeft nog niets gezegd haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Heeft ie toch niet goed genoeg naar je gekeken haha. Mijn vriend vond het wel meevallen, maar ik zie het wel.
Pussycat- Ratel
De beautybox staat ook online. Heeft iemand die al besteld?
Ik heb me aangemeld, ben benieuwd!
Ik heb me aangemeld, ben benieuwd!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb de februaribox ontvangen, heel blij mee!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb de februaribox ontvangen, heel blij mee!
Ik ook! Dat rare rode ding is echt zulke fijne lipbalsem! En die bruistablet voor je handen is ook erg bruisend haha en lekker
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Pagina 5 van 13
Permissies van dit forum: