DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Evy schreef:Lavendel, je hebt de baan!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Nobucta schreef:*zwaait ook* Maar ik zei niks omdat ik hier binnenkwam om wat gezellig te kletsen, hoef niet zo nodig tussen dat gebitch te zitten.
Zwaait heftig terug
Hoe is het?
Sorella> zwaai! Lekkere wandeling voor morgen gepland las ik?
0,5 eraf terwijl ik 100 kilo chocola op heb dit weekend, dus ik ben blij vandaag.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Ik ga morgen uitslapen, en weer boodschappen doen voor m´n moeder denk ik!
Lekker uitslapen lief dat je de boodschappen doet voor je moeder.
Ik vind boodschappen doen helemaal niet erg, lekker rustig m'n gangetje.. Lekker dwars door de winkel heen sjouwen!
En misschien bel ik oma ook nog wel even, als die ook nog boodschappen moet hebben!
Vind het meestal ook niet erg En lief dat je oma ook wil helpen
jaa! Want ze gaat ook mee naar Oostenrijk! Dus beetje liefde mag wel
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Alsof dit alleen tussen mij en Maura ging. Ik vind de samenvatting nogal eenzijdig.Evy schreef:Lavendel, je hebt de baan!
Gast- Gast
Sorella schreef:Theedoosje, ik werk bij een hondenuitlaatservice in het G.ooi en daar kan je zo heerlijk wandelen! Dus ik ben blij met het mooie novemberweer!
oow lekker Geniet er maar lekker van dan
Gast- Gast
Nobucta schreef:Theedoosje schreef:Nobucta schreef:*zwaait ook* Maar ik zei niks omdat ik hier binnenkwam om wat gezellig te kletsen, hoef niet zo nodig tussen dat gebitch te zitten.
Zwaait heftig terug
Hoe is het?
Sorella> zwaai! Lekkere wandeling voor morgen gepland las ik?
0,5 eraf terwijl ik 100 kilo chocola op heb dit weekend, dus ik ben blij vandaag.
Ik wil ook graag een staande ovatie (ik kan zelf niet meer staan): ik heb een kilo strooigoed op, in 2.5 dag!
Gast- Gast
Doe je goed! En had je niet verwacht he?Nobucta schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zeker! Morgen ook twee van m'n favoriete hondjes mee! En vrijdag degene waar ik een beetje verliefd op ben Zo'n leuke hond, dus ik ben blij!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:TD, zag je mijn bericht over welk bos?
ehm nee?
M.ier.lo.se bos!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Snoes schreef:Doe je goed! En had je niet verwacht he?Nobucta schreef:
jeeej goed Nobuc!!
Gast- Gast
Iemand vroeg waar Maura was. Ik merkte op dat ze volgens mij weg is sinds Smikkel terug is (Oeps, heb ik dit nou gestart?). Maura kwam vertellen dat ze geen zin had in aanvallen omdat ze ook niet goed in haar vel zit. En Smikkel vond dat ze niet aangevallen werd maar enkel op onjuiste feiten gewezen werd en daar te heftig op reageerde. Smikkel vindt dat zij nu neergezet wordt alsof alles haar schuld is terwijl Maura het ook eens bij zichzelf moet zoeken. En de rest bemoeide zich er ook tegenaan en koos kamp Smikkel of Maura of bleef neutraal waardoor het een rel dreigde te worden. Gelukkig is het nu klaar en bemoeit iedereen zich met zichzelf.
Juist zo?.
Juist zo?.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:TD, zag je mijn bericht over welk bos?
ehm nee?
Onderaan pag. 70
Gast- Gast
Nooit gehoord van het Mierloze bos.PrinsesBo schreef:TD, zag je mijn bericht over welk bos?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil ook graag een staande ovatie (ik kan zelf niet meer staan): ik heb een kilo strooigoed op, in 2.5 dag!
Alex- Ratel
Evy schreef:Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:TD, zag je mijn bericht over welk bos?
ehm nee?
M.ier.lo.se bos!
ehm moet dan ff denken waar ik moet zijn hahaha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nooit gehoord van het Mierloze bos.PrinsesBo schreef:TD, zag je mijn bericht over welk bos?
Gast- Gast
Evy schreef:Reva schreef:Ik wil ook graag een staande ovatie (ik kan zelf niet meer staan): ik heb een kilo strooigoed op, in 2.5 dag!
Hehe. Ik dacht al bijna dat ik moest gaan roepen dat ik wel kon janken.
Gast- Gast
Lol, Smikkell!!
Lavendel, blijven oefenen!
Lavendel, blijven oefenen!
Alex- Ratel
PrinsesBo schreef:Als we gaan laat ik je dat nog weten. Is tegenover dat kdv waar je pas werkte.
Oow die kant op ergens hahaha Dan weet ik het een beetje. Maar goed ik hoor het wel als je zin hebt en je kan
Gast- Gast
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik iemand dikwang noem, wordt er niets gezegd. Daarnaast vond je het net zelf ook niet goed dat ik maar op een onderdeel van je post reageerde. Dus doe het dan zelf ook niet. Je kiest alleen het deel eruit waarvan je het leuk vindt om op door te gaan. Terwijl je al mijn andere tekst en uitleg, die duidelijk wel antwoord geven op je vragen, gewoon negeert.shygirl87 schreef:Smikkell schreef:Reageer je nou alleen daar op?shygirl87 schreef:Smikkell schreef:Eens. Wat ik al zei: lekker makkelijk om het op het bord van een ander te leggen. Ze zit niet lekker in haar vel zegt ze. Dat komt vast niet omdat ik weer op het forum kom.Reva schreef:Maple schreef:Ik vind het wel héél frappant dat Maura al die tijd dat Sikkel hier niet was gewoon heerlijk mee heeft geforumd, en dat ze nu Smikkel er weer is, ineens stil valt. En ik vind het vooral heel frappant dat nu Smikkel ineens weer terug is, Maura weer is veranderd in Smikkel-pispaal.
Maura forumde ook gewoon mee toen Smikkell er nog was hoor? Als ze een maand later was ontslagen had ze hier nog gewoon gepost gok ik, dus waar slaat dat nou op om daarvoor naar Smikkell te wijzen?
Daarnaast heb ik nergens een oordeel gegeven over het gewicht van Maura. Dus is vraag me af waaom men het nu heeft over (haar) gewicht.
Ik gaf mijn mening over info die niet klopt en waar ik niet op gepakt wil worden door haar. Het is niet aan mij dat maura mijn woorden zwaar oppakt of op zichzelf betrekt. Dat ligt bij haar.
En, ja, ik noemde haar Maura Monster.
hoe zou jij het vinden als iemand je een monster noemt?
ja, gezien dat duidelijk een fout van jou was en gewoon een kwetsende, persoonlijke opmerking.
Daarnaast kom je met argumenten als 'get a life , dat je je zo 24/7 met dit forum bezig', wat maakt dat ik geen behoefte meer voel om met je in discussie te gaan. Ik ben maanden niet online geweest en ook nu niet zo veel online, dus het slaat werkelijk waar nergens op. Een discussie aangaan met oude feiten, dan neem ik je intenties niet zo serieus.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: