DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Je zou wel moeten..oOErinOo. schreef:Oeeh ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe tas krijg
Ze moet niks.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
*Smelt*
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ach, die is wel heel lief, ProudMama
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Smikkell schreef:Je zou wel moeten..oOErinOo. schreef:Oeeh ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe tas krijg
Ze moet niks.
Erin- Ratel
Dit welEvy schreef:Smikkell schreef:Je zou wel moeten..oOErinOo. schreef:Oeeh ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe tas krijg
Ze moet niks.
Gast- Gast
PM, knip je nu op alle foto's gewoon die bolle wangen er af?
Zullen we zo raden wie wie is?
Mijn oppaskinderen, die tweeling, sliepen de eerste drie jaar ook bijna altijd in de zelfde houding. Elke keer weer als ik boven kwam lagen ze het zelfde in bed. In welke onmogelijke houding ze ook lagen. Had de een zijn voet door de spijlen en linkerhand onder zijn hoofd, dan had de ander dat ook. Lag de een op zijn buik, lag de ander zo ook. Zo bijzonder.
Edit: en als de ouders er een meenamen en de ander bleef bij mij dan waren ze beiden de hele dag of avond alleen maar aan het huilen.
Mijn oppaskinderen, die tweeling, sliepen de eerste drie jaar ook bijna altijd in de zelfde houding. Elke keer weer als ik boven kwam lagen ze het zelfde in bed. In welke onmogelijke houding ze ook lagen. Had de een zijn voet door de spijlen en linkerhand onder zijn hoofd, dan had de ander dat ook. Lag de een op zijn buik, lag de ander zo ook. Zo bijzonder.
Edit: en als de ouders er een meenamen en de ander bleef bij mij dan waren ze beiden de hele dag of avond alleen maar aan het huilen.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 nov 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga ze maandag knuffelen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Doen ze hier vaak ook. Echt apart is dat, heel veel dezelfde houding. Of een handje op elkaars arm/ buik.Smikkell schreef:PM, knip je nu op alle foto's gewoon die bolle wangen er af?
O, het verschil kan je nog zien aan de dikte van de buiken
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik ben goeehoeed. Inderdaad de dikke buiken.ProudMama schreef:Ja!Smikkell schreef:J is met het handje boven?
Gast- Gast
Ja dit kan ik niet ontkennen..
Erin- Ratel
J heeft dikkere buik, zo is het herkenbaar!Smikkell schreef:Ik ben goeehoeed. Inderdaad de dikke buiken.ProudMama schreef:Ja!Smikkell schreef:J is met het handje boven?
Gast- Gast
wat een schatjes PM
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gast- Gast
Wat een schattige kinderen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nog wat aan toegevoegd. Ja, en over drie jaar helpen ze je ook met de boodschappen tillenProudMama schreef:Smik: Dat soort foto's van blonde mannetjes plaats ik over paar jaar!
Gast- Gast
Daar word je toch helemaal verliefd op .
Kun je het allemaal nog een beetje volhouden PM?
Kun je het allemaal nog een beetje volhouden PM?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: