Tijdschriften
+21
Rouxxxe
Highway
Susan
Laced
Zonnetje
mzcharlotte
Inge
Caroow
pinklady85
Kamperseboekenwurm
Fayebella
Lise_E
Benthe
Toet
VeryCherry
SleepingBeauty
Blond
Flinder
studiebol
Japie
SoGood
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tijdschriften
De Yes,Viva, Flair, Vriendin en 100% NL bewaar ik in een grote boodschappentas en als die vol is breng ik die naar een goed doel/instelling. Zo heb ik een tas ingeleverd bij het Ronald MC Donald Huis en eentje bij een asielzoekerscentrum. Nu heb ik geen grote stapels oude tijdschriften meer in huis en ik hoef geen zonde-gevoel meer te hebben dat ik ze weggooi .
Verder lees ik het christelijke blad Ronduit/Insite en die bewaar ik in een opbergbak, omdat ik daar de bijbelstudies uit lees en uitwerk. Als ik die uitheb, gooi ik ze wel weg.
Verder lees ik het christelijke blad Ronduit/Insite en die bewaar ik in een opbergbak, omdat ik daar de bijbelstudies uit lees en uitwerk. Als ik die uitheb, gooi ik ze wel weg.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef ze door aan mijn moeder,en die geeft ze weer aan haar buurvrouw. :-D
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind het zonde om weg te gooien, dus leg ze altijd in de tijdschriftenbak. Mijn vriend vind het onzin om te bewaren dus hij gooit er afentoe een stapel bij het oud papier.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gooi de meeste tijdschriften weg. Hobbybladen bewaar ik een tijdje en haal ik het leukste eruit en dan gaan ze ook weg. Ik vind het niet zonde om tijdschriften weg te gooien.
Gast- Gast
Ik heb de yes (naja tot afgelopen week dan), flair, viva en de vriendin.
Ik geef ze weg aan het ziekenhuis of ik neem ze mee naar mijn werk voor collega's / jongeren
Soms maak ik er nichtjes blij mee
edit: owja als ik in de trein een tijdschrift uit lees laat ik die ook altijd liggen
Ik geef ze weg aan het ziekenhuis of ik neem ze mee naar mijn werk voor collega's / jongeren
Soms maak ik er nichtjes blij mee
edit: owja als ik in de trein een tijdschrift uit lees laat ik die ook altijd liggen
Laatst aangepast door Inge op do 30 dec 2010 - 5:54; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik geef ze altijd aan mijn zusje. Zij beslist wat ze er daarna mee doet.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ben lid van de Flair.
Als ik ze gelezen heb geef ik ze mee aan mijn moeder.
Zij geeft ze dan weer aan een vriendin en die geeft ze ook weer door.
Doe ik liever dan weggooien.
Als ik ze gelezen heb geef ik ze mee aan mijn moeder.
Zij geeft ze dan weer aan een vriendin en die geeft ze ook weer door.
Doe ik liever dan weggooien.
Gast- Gast
Sommige leg ik op mijn werk neer, sommige geef ik weg en die overblijven gooi ik weg.
Gast- Gast
Ik geef ze wel eens aan vriendinnen of aan mijn moeder. Als ze oud zijn en ik ze van anderen gekregen heb, gooi ik ze wel weg. Alleen de laatste Yes niet, die ga ik bewaren.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik ben lid van de flair, maar daarnaast koop ik ook geregeld de grazia en de vriendin. Meestal geef ik oude tijdschriften weg aan een vriendinnetje.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bewaar ze en eens in de zoveel tijd zet ik ze op marktplaats en dan komt iemand een doos halen voor een eurootje of 20. Met dat bedrag ga ik dan lekker naar de sauna ofzo
Gast- Gast
Vroeger bewaarde ik altijd heel veel tijdschriften, nu gooi ik ze na verloop van tijd toch wel weg of mijn moeder neemt ze mee om ze te lezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik gooi ze thuis weg of breng ze naar mijn zus (ik krijg ook weer van haar) Indien ik ze lees in de trein geef ik ze weg of laat ik ze liggen Ooit 3 tijdschriften aan een meisje gegeven die nog 2 uur moest zitten en zij was er erg blij mee, sindsdien doe ik dat want mensen vinden dat erg leuk merk ik
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat ik gelezen heb gaat naar mijn moeder en wat zij gelezen heeft komt naar mij. 100% NL Magazine komt terug naar mij en voor de rest gaat alles terug naar haar.
Zij is lid van de Libelle (die lees ik trouwens nooit) en die betaalt ze samen met een tante van mij. Mijn tante krijgt ook de andere tijdschriften die wij gelezen.
Zij is lid van de Libelle (die lees ik trouwens nooit) en die betaalt ze samen met een tante van mij. Mijn tante krijgt ook de andere tijdschriften die wij gelezen.
Gast- Gast
Ik gooi ze altijd weg. Het stapelt zich maar op anders en ik weet niet waar ik het kwijt moet en vaak als ik ze uit heb lees ik ze toch niet meer daarna.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Meestal gooi ik ze weg, maar soms geef ik ze door. Als ik zelf tijdschriften krijg en ze heb uitgelezen, gooi ik ze weg.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik bewaar ze een tijdje en dan gooi ik ze weg. Heb een tijd al mijn Yessen bewaard, maar die lagen maar onder een dikke laag stof en ik deed er niks mee. Sindsdien bewaar ik ze niet zolang meer.
Gast- Gast
Voor degene die ze weg gooien er zijn best heel wat bedrijven blij mee (ziekenhuis, tandarts (wachtkamer), instellingen/leefgroepen/etc)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik geef ze aan vriendinnen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bewaar ze, gooi ze dan na een paar weken alsnog weg.
Geef ze weg aan vriendinnen
en als ik in de trein ben dan vraag ik aan iemand of die hem wil hebben.
Geef ze weg aan vriendinnen
en als ik in de trein ben dan vraag ik aan iemand of die hem wil hebben.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» oude tijdschriften
» Nieuwe tijdschriften
» Tijdschriften cadeau maar welke kiezen?
» Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen
» Nieuwe tijdschriften
» Tijdschriften cadeau maar welke kiezen?
» Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: