Glee!
+19
love
TwistedAngel
_Lacey_
Mamsie
Sarah1985
smooch
Luthien
Eliesje
Arwyn
Nietjuuh
Niekske
Silver
Rosa
Jordana
Sweety
Makamba
Zwerver
Gigi_
Blond
23 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Glee!
Luthien schreef:Tea-Leaf schreef:Luthien schreef:Aan het begin toen ze het gesprek over dat ze nog maar met 11 waren, zei Will dat 'Matt(?)' overgeplaatst is. Dat was de echt donkere jongen die echt een bijrol had( dus alleen op de achtergrond mee deed).
Klopt, Matt zit er niet meer in. Verslavende serie he? Helaas is aflevering 11 pas vanaf 6 februari te zien op Sidereel.
Ja echt wel. Ik vind t echt heel leuk. zouden ze heel seizoen 2 aan een stuk uitzenden? Dan ga ik m'n nieuwsgierigheid proberen te onderdrukken en gewoon de aflevering in Nederland afwachten...
Ik denk t wel, anders zou t wel flauw zijn!
Gast- Gast
Bwuh, mijn schoonouders kwamen gisteren op visite, dus kon ik Glee niet zien!
Heb alleen mee gekregen dat er een nieuwe football coach is en dat het uit is tussen Artie en Tina..
Morgen maar even online kijken!
Heb alleen mee gekregen dat er een nieuwe football coach is en dat het uit is tussen Artie en Tina..
Morgen maar even online kijken!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nouja, sbs stopte wel iedere keer Grey's halverwege het seizoen. Weet niet of RTL het anders doet.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ah nee daar heb ik dan weer helemaal niks mee!Darcy schreef:I Britanny. Ik vind haar echt zo geniaal
Ik vind Sue Sylvester daarintegen weer geniaal en Quinn is gewoon het mooiste meisje uit Glee.
Gast- Gast
Darcy schreef:I Britanny. Ik vind haar echt zo geniaal
Zeker in de Britney/Britanny aflevering. Die droge opmerkingen in die monotone stem, hilarisch.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Darcy schreef:I Britanny. Ik vind haar echt zo geniaal
Zeker in de Britney/Britanny aflevering. Die droge opmerkingen in die monotone stem, hilarisch.
Ja! Inderdaad hilarisch
Ze hebben ook een paar live shows gedaan in Amerika, ik zag er wat filmpjes van op youtube. De safety dance van Artie vind ik ook erg leuk, ik kijk hem regelmatig haha.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik vind Sue niet leuk Maar Quinn wel, zij is inderdaad echt prachtig!
Ja, zij is echt heel erg mooi! En, ze is zoals ik haar in interviews zie, ook een heel leuke vrouw!
De actrice die Sue speelt is ook een leuk mens "in het echt"
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Darcy schreef:Ik vind Sue niet leuk Maar Quinn wel, zij is inderdaad echt prachtig!
Ja, zij is echt heel erg mooi! En, ze is zoals ik haar in interviews zie, ook een heel leuke vrouw!
De actrice die Sue speelt is ook een leuk mens "in het echt"
Ja, ze was bij Oprah en dat was echt hilarisch!
Ik bedoelde inderdaad Matt met die donkere jongen die eruit is.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind dit echt een geweldig stukje: https://www.youtube.com/watch?v=SG4WOUB3wB4
"We can dance if we want to, we can leave your friends behind...
Cause your friends don't dance and if they don't dance, well they're no friends of mine"
"We can dance if we want to, we can leave your friends behind...
Cause your friends don't dance and if they don't dance, well they're no friends of mine"
Gast- Gast
Ik heb het ook gezien. Ik vond deze aflevering wel leuk maar minder dan de andere afleveringen.
Gast- Gast
Ik heb die van gister gemist!
Weet iemand n website waar ik m kan terugkijken?
Edit: Well duh, rtlgemist natuurlijk
Gast- Gast
Princess schreef:Ik heb die van gister gemist!
Well no, dat kan niet... RTL zend voornamelijk eigen programma's uit op "gemist"
Je kunt wel hier kijken: http://www.sidereel.com/Glee
Gast- Gast
Die van gisteren was echt leuk. Die chick....Brithany (volgens mij) die kan echt super goed dansen. Ben zo jaloers, ook dat ze allemaal zo goed kunnen zingen *zucht*!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
smooch schreef:Die van gisteren was echt leuk. Die chick....Brithany (volgens mij) die kan echt super goed dansen. Ben zo jaloers, ook dat ze allemaal zo goed kunnen zingen *zucht*!
Ja, Heather Morris is dat. Ze heeft met Beyoncé Single Ladies gedanst. Ze is ook eigenlijk danseres van beroep, geen zangeres en ook geen actrice. Ik wil haar buik wel
Gast- Gast
Die was echt geniaal van gister. Ik had op de cd al wel de nummers gehoord maar toch tof om het zo te zien.
Kreeg echt zo een jeugdgevoel van hier heb ik zelf op gedanst.
i Glee
Kreeg echt zo een jeugdgevoel van hier heb ik zelf op gedanst.
i Glee
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Tea-Leaf schreef:smooch schreef:Die van gisteren was echt leuk. Die chick....Brithany (volgens mij) die kan echt super goed dansen. Ben zo jaloers, ook dat ze allemaal zo goed kunnen zingen *zucht*!
Ja, Heather Morris is dat. Ze heeft met Beyoncé Single Ladies gedanst. Ze is ook eigenlijk danseres van beroep, geen zangeres en ook geen actrice. Ik wil haar buik wel
Klopt, dat ze danseres is weet ik. Haar buik wil ik ook....daar ben ik ook weer jaloers op.
Maar zingt zij niet echt dan?
smooch- Kletskop
Ik vind dat liedje dat aan het eind gezongen werd zo mooi!!
Wel een grappige aflevering! Ik hoor ook opeens overal Britney Spears muziek, haha.
Wel een grappige aflevering! Ik hoor ook opeens overal Britney Spears muziek, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
ze lijkt wel veel op Britney.
smooch- Kletskop
Brittany kan echt zo goed dansen, jeetje!
Ik vind haar personage verder niet zo leuk. Vreselijk om zo iemand te moeten spelen. Santana vind ik veel grappiger.
Ik vind haar personage verder niet zo leuk. Vreselijk om zo iemand te moeten spelen. Santana vind ik veel grappiger.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vond de afgelopen aflevering niet zo geweldig, de nummers zijn wel leuk maar dat ze complete videoclips nadeden was niet leuk, dan is het leuker om nummers in een andere context te zien.
haha, wat ben ik een zeurpiet haha, maar verder was ie wel leuk
haha, wat ben ik een zeurpiet haha, maar verder was ie wel leuk
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb al twee afleveringen gemist!
Hoe is seizoen 2 tot nu toe? Beter dan het eerste of een beetje hetzelfde?
Hoe is seizoen 2 tot nu toe? Beter dan het eerste of een beetje hetzelfde?
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Glee!
» Wat een mooi nr (van glee)
» Herhaling Glee
» Vraagje aan de Glee kijkers!
» Acteur Cory Monteith (Glee) dood aangetroffen...
» Wat een mooi nr (van glee)
» Herhaling Glee
» Vraagje aan de Glee kijkers!
» Acteur Cory Monteith (Glee) dood aangetroffen...
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: