Glee!
+19
love
TwistedAngel
_Lacey_
Mamsie
Sarah1985
smooch
Luthien
Eliesje
Arwyn
Nietjuuh
Niekske
Silver
Rosa
Jordana
Sweety
Makamba
Zwerver
Gigi_
Blond
23 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Glee!
BurnedFlower schreef:Darcy schreef:De Lady Gaga afl is aflevering 20 van seizoen 1 en er zijn inderdaad 22 afleveringen. Ik denk dat ze niet gelijk doorgaan met seizoen 2, maa rik weet het niet zeker.
Je hebt gelijk, ik dacht in RTL Boulevard te zien dat er een nieuw modellenprogramma dan komt, elite model ofzo...
Blegh, die topmodellen programma's hebben we al genoeg gezien. We want more Glee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Seizoen 2 is ook weer echt leuk
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die serie helemaal geweldig! Mijn vriendinnen vinden het ook niks... maar die hadden wel al meteen gedacht dat ik het geweldig zou vinden, al voordat ik erover begonnen was dus ik kijk altijd de nieuwe als die in Amerika is uitgezonden, alleen nu moet ik nog een maand wachten op de nieuwe, ze hebben namelijk twee maanden kerstvakantie gehad daar ofzo... ik heb ook al bijna alle CD's, beetje addict geloof ik, haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Glee fan meldt zich! Ik heb alle afleveringen gezien, degenen die hier nog niet zijn uitgezonden heb ik via Sidereel gekeken. In februari start het in Amerika weer! Ik vind het een heerlijke serie
( Verder kijk ik uit naar nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy, daar ben ik ook helemaal bij. Heb ze allemaal gezien. )
( Verder kijk ik uit naar nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy, daar ben ik ook helemaal bij. Heb ze allemaal gezien. )
Gast- Gast
@Meiden die ook niet kunnen wachten:
www.sidereel.com, dan drama kiezen en dan Glee selecteren. Kan je seizoen 2 ook al zien! Per aflevering heb je meerdere links. Sommigen werken perfect, anderen wat minder, maar: zoek en gij zult vinden
www.sidereel.com, dan drama kiezen en dan Glee selecteren. Kan je seizoen 2 ook al zien! Per aflevering heb je meerdere links. Sommigen werken perfect, anderen wat minder, maar: zoek en gij zult vinden
Gast- Gast
Arden schreef:Ik kijk het via www.sidereel.com of www.tv-dome.net ! Heel handig.
Ik ben bijna bij met de afleveringen zoals ze in de USA worden uitgezonden. Vind het ook superleuk!
Woehaha ik ben spuitelf zie ik nu.
Gast- Gast
Hier nog een fan!
Vind vooral de liedjes echt leuk.
Had kerstvakantie, dus heb alles wat er is gekeken, haha.
Nu is het wachten op de volgende uitzendingen uit Amerika.
Vind vooral de liedjes echt leuk.
Had kerstvakantie, dus heb alles wat er is gekeken, haha.
Nu is het wachten op de volgende uitzendingen uit Amerika.
Gast- Gast
Ik moest zo hard lachen toen ze Toxic van Britney deden, vooral om die gozer op de tribune die helemaal wild is van Rachel. Buikpijn en kramp in mijn kaken
Wie had dit ook?
Wie had dit ook?
Gast- Gast
I love Glee!!
Ben nu aan het wachten op de nieuwe aflevering uit de USA..de super bowl aflevering. Blijkbaar komen er die week 2 afleveringen daar op tv dus dat wordt lekker genieten!
Enne de cd's worden hier ook grijs gedraaid
Ben nu aan het wachten op de nieuwe aflevering uit de USA..de super bowl aflevering. Blijkbaar komen er die week 2 afleveringen daar op tv dus dat wordt lekker genieten!
Enne de cd's worden hier ook grijs gedraaid
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
wat een gave uitzending was die laatste! Echt super gaaf! Gewoon kippenvel aan het einde
en gelijk seizoen 2 er achteraan!!!!!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
*sorry moest even juichen*
wat een gave uitzending was die laatste! Echt super gaaf! Gewoon kippenvel aan het einde
en gelijk seizoen 2 er achteraan!!!!!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
*sorry moest even juichen*
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik kreeg ook kippenvel toen ze dat liedje zongen, echt heel mooi.
Moest stiekem wel een traantje wegpinken toen Quinn moest bevallen...
Moest stiekem wel een traantje wegpinken toen Quinn moest bevallen...
Gast- Gast
Ja, dat was ook wel zielig... en gewoon die laatste aflevering zoveel nummers bij elkaar...
Hoop dat ze dat in seizoen 2 ook zo doen... of nog meer... Vind gewoon mooi
Ik dacht eigenlijk, dat het nog wel even zou duren voordat seizoen 2 op tv zou komen...
Ik weet nu tenminste wel wat ik alvast voor me verjaardag wil hebben Die dvd's ofcourse
Hoop dat ze dat in seizoen 2 ook zo doen... of nog meer... Vind gewoon mooi
Ik dacht eigenlijk, dat het nog wel even zou duren voordat seizoen 2 op tv zou komen...
Ik weet nu tenminste wel wat ik alvast voor me verjaardag wil hebben Die dvd's ofcourse
Silver- Ratel
Jaa ik ook, Was echt zo super weer. Ben benieuwd wat er seizoen 2 allemaal gaat gebeuren.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
vanavond start seizoen 2 Ben benieuwd.
Silver- Ratel
Ik vond de liedjes iig weer erg leuk!
Maar die donkere jongen is eruit? Wordt overigens met geen woord over gerept.
Maar die donkere jongen is eruit? Wordt overigens met geen woord over gerept.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
welke donkere jongen? en hoe bedoel je word met geen woord over gerept? Puck is er nog steeds hoor...
En deze aflevering was ook weer om te smullen... I love glee
En deze aflevering was ook weer om te smullen... I love glee
Silver- Ratel
Ja welke donkere jongen? Volgens mij zat iedereen er nog gewoon in!
Was een super aflevering, erg leuk
Was een super aflevering, erg leuk
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Aan het begin toen ze het gesprek over dat ze nog maar met 11 waren, zei Will dat 'Matt(?)' overgeplaatst is. Dat was de echt donkere jongen die echt een bijrol had( dus alleen op de achtergrond mee deed).
- Spoiler:
- Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met die Sunshine. Heb via internet alle beschikbare afleveringen al gezien tot de kerstaflevering. En tot daar komt ze nog niet terug.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Aan het begin toen ze het gesprek over dat ze nog maar met 11 waren, zei Will dat 'Matt(?)' overgeplaatst is. Dat was de echt donkere jongen die echt een bijrol had( dus alleen op de achtergrond mee deed).
Klopt, Matt zit er niet meer in. Verslavende serie he? Helaas is aflevering 11 pas vanaf 6 februari te zien op Sidereel.
Gast- Gast
Ik ga vanavond kijken, heb het opgenomen..ben benieuwd!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Tea-Leaf schreef:Luthien schreef:Aan het begin toen ze het gesprek over dat ze nog maar met 11 waren, zei Will dat 'Matt(?)' overgeplaatst is. Dat was de echt donkere jongen die echt een bijrol had( dus alleen op de achtergrond mee deed).
Klopt, Matt zit er niet meer in. Verslavende serie he? Helaas is aflevering 11 pas vanaf 6 februari te zien op Sidereel.
Ja echt wel. Ik vind t echt heel leuk. zouden ze heel seizoen 2 aan een stuk uitzenden? Dan ga ik m'n nieuwsgierigheid proberen te onderdrukken en gewoon de aflevering in Nederland afwachten...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Glee!
» Wat een mooi nr (van glee)
» Herhaling Glee
» Vraagje aan de Glee kijkers!
» Acteur Cory Monteith (Glee) dood aangetroffen...
» Wat een mooi nr (van glee)
» Herhaling Glee
» Vraagje aan de Glee kijkers!
» Acteur Cory Monteith (Glee) dood aangetroffen...
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: