De beste eyliner !!!
+6
Arwyn
Niekske
_Femme
Pandora
Toet
Calimero
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
De beste eyliner !!!
Hallo,
wie van jullie kent er een perfecte eyeliner
dun langwerpig kwastje en snel droog meer hoef ik niet haha
bedankt alvast
wie van jullie kent er een perfecte eyeliner
dun langwerpig kwastje en snel droog meer hoef ik niet haha
bedankt alvast
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Re: De beste eyliner !!!
Ik zweer bij deze van maybeline, hij is meteen droog en blijft lang zitten. Alleen is het kwastje niet heel dun, wellicht kun je er een ander kwastje bij kopen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik gebruik de soft eyeliner pen (het is meer een soort van viltstift) van de Hema, zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden.
De middelste dus..
De middelste dus..
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik gebruik ook de eyeliner van de Hema, een iets andere maar werkt prima!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik gebruik een oogpotlood met scherpe punt, dat is altijd droog, dus dat vlekt in elk geval nooit
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
_Femme schreef:Ik gebruik ook de eyeliner van de Hema, een iets andere maar werkt prima!
Deze heb ik ook maar ik ben er niet zo tevreden over, ik vond hem vrij licht van kleur (dus niet mooi dekkend zwart) en hij droogde bijna niet bij mij. Ik had een lijntje aangebracht op mijn bovenste ooglid en toen ik mijn oog weer opendeed zat de eyeliner op heel mijn oog.... i.p.v. alleen een klein lijntje op het ooglid.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik gebruik de liquid liner van Catrice, die vind ik echt het fijnst!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pandora schreef:_Femme schreef:Ik gebruik ook de eyeliner van de Hema, een iets andere maar werkt prima!
Deze heb ik ook maar ik ben er niet zo tevreden over, ik vond hem vrij licht van kleur (dus niet mooi dekkend zwart) en hij droogde bijna niet bij mij. Ik had een lijntje aangebracht op mijn bovenste ooglid en toen ik mijn oog weer opendeed zat de eyeliner op heel mijn oog.... i.p.v. alleen een klein lijntje op het ooglid.
Oh bij mij is hij net zo zwart als mijn mascara en heb ik nooit last gehad van niet opdrogen/afgeven. Maar het is natuurlijk ook een goedkope optie dus kan me voorstellen dat hij niet bij iedereen werkt!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb eerst ook altijd zo´n pen/stift gebruikt, ook van maybeline geloof ik. Maar die raad ik je toch niet aan, ze drogen snel uit en je doet er over het algemeen niet zo lang mee. Ik heb ook al twee keer gehad dat hij direct vanuit de winkel al een beetje droog was, waardoor ik geen mooie lijntjes kreeg of ze waren heel licht.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Ik heb eerst ook altijd zo´n pen/stift gebruikt, ook van maybeline geloof ik. Maar die raad ik je toch niet aan, ze drogen snel uit en je doet er over het algemeen niet zo lang mee. Ik heb ook al twee keer gehad dat hij direct vanuit de winkel al een beetje droog was, waardoor ik geen mooie lijntjes kreeg of ze waren heel licht.
+1 ik heb die van Sephora maar ben er niet echt blij mee. Hij is nu al uitgedroogd en heb hem max 10x gebruikt stinkding.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Possom schreef:toetje_ schreef:Ik heb eerst ook altijd zo´n pen/stift gebruikt, ook van maybeline geloof ik. Maar die raad ik je toch niet aan, ze drogen snel uit en je doet er over het algemeen niet zo lang mee. Ik heb ook al twee keer gehad dat hij direct vanuit de winkel al een beetje droog was, waardoor ik geen mooie lijntjes kreeg of ze waren heel licht.
+1 ik heb die van Sephora maar ben er niet echt blij mee. Hij is nu al uitgedroogd en heb hem max 10x gebruikt stinkding.
+1 Ook van Sephora, betaal me scheel aan die make-up! Ben er over het algemeen tevreden over maar die hoef ik niet meer!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Zijn hier ook meiden die blauwe eyeliner gebruiken?
Welke gebruiken jullie dan, want de mijne is bijna op ...
Welke gebruiken jullie dan, want de mijne is bijna op ...
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
_Femme schreef:Ik gebruik ook de eyeliner van de Hema, een iets andere maar werkt prima!
Deze gebruik ik volgens mij al zo lang ik make-up draag, bevalt me prima!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
die had ik maar dat lukt me echt niet hahaPandora schreef:Ik gebruik de soft eyeliner pen (het is meer een soort van viltstift) van de Hema, zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden.
De middelste dus..
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Beste Basics?
» Beste aankoop!
» De ex van je beste vriendin
» Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
» De beste mascara
» Beste aankoop!