Stel ik geef jou 250 euro...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stel ik geef jou 250 euro...
Wat zou je dan voor MIJ kopen voor kleding?
Ik kan het gewoon niet vinden voor mezelf op het moment, het is echt verschrikkelijk.
Ik pak ook alles automatisch te groot nu in de winkel, pak nog steeds broeken maat 31 of 40 terwijl ik dus in 30 en 38 pas. Shirts zijn ook allemaal veel te wijd die ik pas, ik zit alleen nog steeds met grote borsten (hang een beetje tussen een E en F in en 75 omvang)
Dus hellup! ?
Ik kan het gewoon niet vinden voor mezelf op het moment, het is echt verschrikkelijk.
Ik pak ook alles automatisch te groot nu in de winkel, pak nog steeds broeken maat 31 of 40 terwijl ik dus in 30 en 38 pas. Shirts zijn ook allemaal veel te wijd die ik pas, ik zit alleen nog steeds met grote borsten (hang een beetje tussen een E en F in en 75 omvang)
Dus hellup! ?
Gast- Gast
Re: Stel ik geef jou 250 euro...
Ik vind dat paars je erg goed staan, dus daarmee zit je al goed.
Gast- Gast
bij de we zag ik veel leuke kleding ze hebben ook online shop
Gast- Gast
Dat vind ik lastig om zo te zeggen, het is makkelijker als ik echt in de stad loop zeg maar! Maar dan natuurlijk broeken die goed passen en niet een maat te groot zijn! Grote borsten zijn lastig maar ik moet zeggen dat de mode er wel steeds beter voor begint te worden! Eerst kon ik nooit blousjes of jasjes kopen terwijl ik ze nu gewoon wel kan kopen!
Edit: ik denk dat een jasje je heel erg leuk zal staan, maar ik weet ook niet of je daar een type voor bent! Tegenwoordig hoeven jasjes niet meer dicht te kunnen en dat maakt het wel een stuk makkelijker!
Edit: ik denk dat een jasje je heel erg leuk zal staan, maar ik weet ook niet of je daar een type voor bent! Tegenwoordig hoeven jasjes niet meer dicht te kunnen en dat maakt het wel een stuk makkelijker!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Dit is een wilde gok want ik ken je niet goed:
Ik zou investeren in een mooie spijkerbroek en een goedzittend jasje, paar simpele shirtjes en sjaals erbij en een mooi stel laarsjes
Ik zou investeren in een mooie spijkerbroek en een goedzittend jasje, paar simpele shirtjes en sjaals erbij en een mooi stel laarsjes
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik dacht na het lezen van de topictitel dat je zou vragen wat ík zou kopen Ik was al een lijst aan het maken in mijn hoofd haha. Of ja lijstje, want want ik wil is duur haha..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Smikkell schreef:Ik vind dat paars je erg goed staan, dus daarmee zit je al goed.
Ja, dat vond ik ook. Ik denk dat kleurtjes jou het beste staan. Wat voor kleur ogen heb je?! Denk van dat fel blauwe of aqua/groen/blauw achtige jou ook mooi zal staan en ik denk niet te drukke prints.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Paars vind ik ook echt een kleur voor jou, vraag me niet waarom..Smikkell schreef:Ik vind dat paars je erg goed staan, dus daarmee zit je al goed.
Ik zou het denk ik simpel houden, sowieso een mooie donkere jeans. Ik zie bij jou ook wel van die soepel vallende bloesjes van een beetje glansstof voor me, in dan bijv een mooie frisse of warme kleur.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Stel je mag 250 euro uitgeven aan Playmobil..
» Wat geef je aan een kindje die 1 word voor 10/15 euro?
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap
» Groupondeal Jiba: bon twv 100 euro voor maar 5 euro!
» Stel...
» Wat geef je aan een kindje die 1 word voor 10/15 euro?
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap
» Groupondeal Jiba: bon twv 100 euro voor maar 5 euro!
» Stel...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: