Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

+19
Error
Atelier Madame
Esperanza
Paper Crown
Woezies
Rush
Silver
Niekske
flower
VeryCherry
Mida4you
Parisienne
Raindrop
Marin
Snoes
Linnie1985
Gigi_
PapillonRose
TukTuk
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:12

Jep,alles ruikt dan heerlijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:17

Ja maar mijn was ruikt ook heerlijk zonder wasverzachter :P Merk je verder verschil als je het niet gebruikt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Silver ma 31 okt 2011 - 21:22

Theedoosje schreef:Ben ik nou zo raar dat ik geen wasverzachter gebruik? Embarassed

Dat dacht ik ook al hoor. Ik gebruik ook geen wasverzachter Very Happy
Ik gebruik Ariel compact en ariel collor. en als uitzondering Ariel vloeibaar voor de wolwas
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  VeryCherry ma 31 okt 2011 - 21:23

Wij hebben hier heel hard water en ik merk wel degelijk verschil als ik geen wasverzachter gebruik. Vooral bij handdoeken vind ik het zooo lekker I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:26

Ik merk het idd ook handdoeken zijn harder,zonder wasverzachter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:32

Ben gelukkig niet de enige :P

Misschien toch een keer flesje halen en kijken wat het verschil is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:40

Dash:
Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 000728346_001_185134_200

en

Robijn Sensation:
Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 604320

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 21:46

Waspoeder van uhm geen idee, zo`n gigantische oranje doos in ieder geval.

Wasverzachter van wat er in de aanbieding is. Op dit moment Ariël.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:50

Ik gebruik áltijd vloeibaar wasmiddel, en dan meestal degene die in de aanbieding is, en meer dan eens degene die je gratis krijgt bij de Kruidvat (soms heb je wel eens aanbiedingen, bijv. 2x Andrelon shampoo en dan Omo klein & krachtig gratis).

De wasverzachter gebruikte ik ook nooit, maar kreeg ik pas weer gratis bij de Kruidvat, Robijn Sensations, en ik moet je zeggen dat het wel degelijk verschil maakt en het echt een stuk frisser ruikt de kleding! Dus die houd ik er ook wel in smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:54

Wasmiddel : meestal Ariel of Robijn
Wasverzachter : meestal Robijn of Lenor (geel of roze meestal)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Woezies ma 31 okt 2011 - 22:12

Wasmiddel: van de Aldi/ Lidl/ Hema

Wasverzachter: Atijd Lenor, die ruikt heerlijk!! Zelfs als het al in de kast ligt.
Gebruik meestal de blauwe, roze of groene.
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Paper Crown ma 31 okt 2011 - 22:17

Ik gebruik altijd robijn en robijntje wasverzachter. Maar nooit op handdoeken want die nemen dan geen vocht meer op.
Haha trouwens als ik gewassen heb, ruikt het hele huis naar robijntje!


Laatst aangepast door 2CKC2 op ma 31 okt 2011 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  TukTuk ma 31 okt 2011 - 22:19

Woezies schreef:Wasmiddel: van de Aldi/ Lidl/ Hema

Wasverzachter: Atijd Lenor, die ruikt heerlijk!! Zelfs als het al in de kast ligt.
Gebruik meestal de blauwe, roze of groene.

Heb toevallig afgelopen weken de blauwe Lenor gebruikt, maar het ruikt heerlijk als het uit de was komt, maar na een dag hangen op het droogrek is daar ook niks meer van over Sad

Misschien toch maar tijd voor een nieuwe wasmachine..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Esperanza ma 31 okt 2011 - 22:54

Wasverzachter gebruik ik niet.
Als wasmiddel gebruik ik Robijn klein & krachtig de roze.

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 129e492a-bded-4950-b873-012e56b9c9a5_0_Robijn%20Klein%20en%20Krachtig280
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Atelier Madame ma 31 okt 2011 - 23:24

Theedoosje schreef:Ben ik nou zo raar dat ik geen wasverzachter gebruik? Embarassed

Wasmiddel gebruik ik van de lidl de kleine flesjes, zoo lekker ruiken die Very Happy
Ik heb ook nog nooit van mn leven wasverzachter gebruikt :P

Ik gebruik deze flessen altijd (koop ze echt nooit voor de volle prijs maar altijd als ze in de aanbieding zijn, bjiv kruidvat bij 2 actieproducten krijg je m gratis) :
Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Robijn
Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 101962_1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Error di 1 nov 2011 - 5:10

Aan wasmiddel vaak die van de HEMA voor de witte was, wasmiddel voor de zwarte was van de Aldi, gekleurde was vaak van robijn (klein en krachtig geloof ik, die roze ruikt zo lekker). En ook vaak net wat er in de aanbieding is :P

Wasverzachter vind ik de witte (iets met orchidee geloof ik) van de c1000 echt geweldig! Ruik je ook nog lang!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  TukTuk di 1 nov 2011 - 6:26

Net bij het kruidvat Omo klein en krachtig mee genomen, die kreeg je gratis bij 2 actie producten, ben benieuwd!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Fearie di 1 nov 2011 - 6:29

Ik gebruik afwisselend Omo of Robijn, afhankelijk van welke er in de aanbieding is. Heb voor de uitzondering nu eens Sunil, dus ben benieuwd.
Wasverzachter gebruik ik eigenlijk nooit, tenzij het op het wasvoorschrift staan en heb ik 1 fles van, die is van Robijn.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Jade di 1 nov 2011 - 6:46

Ik gebruik altijd Ariel wasmiddel en Silan hypoallergeen (de witte)

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Eris di 1 nov 2011 - 6:48

Wasmiddel gebruik ik nu van Omo, een voor de gekleurde was en een voor de witte was.
Wasverzachter gebruik ik van Robijn.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 6:50

Theedoosje schreef:Ben gelukkig niet de enige :P

Misschien toch een keer flesje halen en kijken wat het verschil is.

Wij hebben dat ook niet echt nodig, omdat we hier niet zo'n hard water hebben.
Ik gebruik het ook niet, was ruikt zo ook heerlijk. En vriend kan er niet tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:49

PrinsesBo schreef:
Theedoosje schreef:Ben gelukkig niet de enige :P

Misschien toch een keer flesje halen en kijken wat het verschil is.

Wij hebben dat ook niet echt nodig, omdat we hier niet zo'n hard water hebben.
Ik gebruik het ook niet, was ruikt zo ook heerlijk. En vriend kan er niet tegen.

Oh dat zal het zijn dat wij niet zo'n hard water hebben en ik niet merk dat ik het nodig heb Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 9:11

Wasmiddel; Ariel (ruikt heerlijk, ook zonder wasverzachter als het uit de droger komt!)
En wasverzachter heb ik van de Action gehaald, blauwe (ochtendfris) van Sendill!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Bruintje Beer di 1 nov 2011 - 9:48

Gebruik Dash als wasmiddel en sinds het weekend weer Silan babyzacht als was verzachter. Gebruikte voorheen wasverzachter van de Aldi maar daar vond ik mijn klere muf van gaan ruiken. Nu niet meer Very Happy

Gebruik overal wasverzachter bij behalve bij de handdoeken was want die gaan in de droger en dan worden ze al zacht.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum