Woonaccesoires Action!!
+9
Curious
Sarah1985
TukTuk
Rush
Qiara
Lady4
Highway
Mida4you
Eliesje
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Woonaccesoires Action!!
ik had onlangs een glazen vaas gekocht bij de action..
Heel vreemd, maar hij lekt !!! Kan t gaatje alleen niet vinden. (tis ook maar een mini gaatje maar toch)
Heel vreemd, maar hij lekt !!! Kan t gaatje alleen niet vinden. (tis ook maar een mini gaatje maar toch)
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:ik had onlangs een glazen vaas gekocht bij de action..
Hahaha, dat moet je niet hebben!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ben benieuwd naar dat hart met lichtjes...heeft iemand er een foto van?
Het is gewoon zo'n hart, met een paar lampjes er in. Erg leuk vond ik.
Gast- Gast
Heb gister zelf kaarsen gekocht + een super groot houtendienblad en daar de kaarsen op gemaakt!
Gast- Gast
dat hart was 5,95, hier in de stad gingen ze snel. Ze hadden witte en grijze. en ook sterren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ook ik heb vanalles van de Action. Drie houten woorden, eentje hangt in de woonkamer en twee in de slaapkamer. Een mandje voor op het onderste planke van mijn nachtkastje (kan ik mijn zooi in kwijt), een foto/kaarthouder boompje met vogeltjes, hart voor aan de muur waar foto's / kaarten in kunnen, schilderijtjes voor aan de wc-muur..
Verder koop ik er ook vaak nog allerlei andere dingen zoals snoetenpoetsers, speeltjes, huishoudelijke artikelen, en andere leuke dingen die ik toevallig tegenkom. Vind het best een fijne winkel
Verder koop ik er ook vaak nog allerlei andere dingen zoals snoetenpoetsers, speeltjes, huishoudelijke artikelen, en andere leuke dingen die ik toevallig tegenkom. Vind het best een fijne winkel
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Sarah1985 schreef:dat hart was 5,95, hier in de stad gingen ze snel. Ze hadden witte en grijze. en ook sterren
Oke dank je !
Gast- Gast
Rush schreef:Ja, die werkt super. Zoiets moet ook gewoon gekeurd worden voordat het verkocht mag worden, net als de waterkoker daar vandaan, werkt ook super.
En als die frituurpan heel vies is dan halen we gewoon weer een nieuwe voor €18.
Mijn waterkoker komt er ook vandaan, en die doet het ook goed, gebruik hem dagelijks en dat al 5 jaar lang...
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Rush schreef:Ja, die werkt super. Zoiets moet ook gewoon gekeurd worden voordat het verkocht mag worden, net als de waterkoker daar vandaan, werkt ook super.
En als die frituurpan heel vies is dan halen we gewoon weer een nieuwe voor €18.
Ok misschien ga ik die ook maar binnekort eens halen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wou dat wij ook al een huisje hadden, al die leuke spulletjes *slijm slijm*
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb mezelf een verbod opgelegd op het kopen van woonaccessoires bij o.a. de Action. Mag van mezelf alleen nog twee hele mooie kandelaars, vazen of iets anders moois voor op de schoorsteenmantel. That's it!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kom net bij de Action vandaan maar ik kon niet vinden wat ik wilde hebben helaas. Ik wilde een vierkant bruin dienblad, bruine houten kandelaren en mooie bruine of paarse kaarsen. Maar helaas allemaal net niet wat ik zocht. Toch maar verder zoeken Wel jammer want bij de Action is het zo lekker goedkoop meestal.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: