Goede e-reader?
+5
JustMeDaan
Susan
Huppekee
Tyrael
Oasis
9 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Goede e-reader?
Die had ik.. totdat ik er op werd gewezen dat de site het niet meer doet.
Welk genre leest je moeder graag? Misschien kan ik per mail wat boeken sturen?
Gast- Gast
Boeken kun je downloaden op abbonements sites.
Ik heb er enorm veel, weet niet van watvoor boeken ze houdt?
Anders mag je me pm-en met titels dat ik er naar je mail?
Gast- Gast
Oreo schreef:Die had ik.. totdat ik er op werd gewezen dat de site het niet meer doet.
Mijn bekende site ook niet.. Was die van jou ook roze?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Oreo schreef:Die had ik.. totdat ik er op werd gewezen dat de site het niet meer doet.
Mijn bekende site ook niet.. Was die van jou ook roze?
JA!
Gast- Gast
Oreo schreef:Die had ik.. totdat ik er op werd gewezen dat de site het niet meer doet.
Ow jammer, had je ook nog een pm gestuurd, maar die hoef je dan niet meer te lezen haha.
Wat mijn moeder vooral leest, uhm.. veel waar gebeurde/ realistische verhalen, betere romans, dat soort dingen.
Wel super lief dat je me eventueel iets wil mailen!!! Mocht je wat hebben in dat genre dan houdt ik me aanbevolen, zal ik mijn mailadres pm-men?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Oreo schreef:Die had ik.. totdat ik er op werd gewezen dat de site het niet meer doet.
Ow jammer, had je ook nog een pm gestuurd, maar die hoef je dan niet meer te lezen haha.
Wat mijn moeder vooral leest, uhm.. veel waar gebeurde/ realistische verhalen, betere romans, dat soort dingen.
Wel super lief dat je me eventueel iets wil mailen!!! Mocht je wat hebben in dat genre dan houdt ik me aanbevolen, zal ik mijn mailadres pm-men?
Ik zal titels of schrijvers moeten weten, dan kan ik er wat mee. Heb iets van 4000 boeken.
Mag mij ook pmen als je wil.
Gast- Gast
Ow ook al zo'n lief aanbod! Echt super!PrinsesBo schreef:Boeken kun je downloaden op abbonements sites.
Mijn moeder heeft volgens mij niet echt voorkeur qua titels, ze leest ook van alles uit de bieb bijvoorbeeld. Dingen die ze interresant vind zijn waar gebeurde verhalen en de betere romans e.d.
Zal ik je een pm sturen? Alleen als het uitkomt hoor! Ik vind het echt een super lief aanbod!!!
minoessepoes- Ratel
Ok, dan moet ik echt morgen even mijn moeder bellen, dat zou ik zo niet weten! Maar dan kom ik er denk ik nog wel op terug! Echt super, tanx!PrinsesBo schreef:minoessepoes schreef:Oreo schreef:Die had ik.. totdat ik er op werd gewezen dat de site het niet meer doet.
Ik zal titels of schrijvers moeten weten, dan kan ik er wat mee. Heb iets van 4000 boeken.
Mag mij ook pmen als je wil.
minoessepoes- Ratel
Stuur maar pm, dan lees ik die wel. Ik lees nl zelf die genres niet, dus weet ook niet wat ik dan moet sturen
Als ik je pm heb en ik kan wat voor dr vinden dan zal ik je zsm mailen.
Gast- Gast
Dat ga ik doen, wordt waarschijnlijk morgenavond dan! Ik vind het echt super dat je dat wil doen! Tanx, helemaal top!PrinsesBo schreef:Stuur maar pm, dan lees ik die wel. Ik lees nl zelf die genres niet, dus weet ook niet wat ik dan moet sturen
minoessepoes- Ratel
Ik heb ook een e-reader. De sony PRS-650. Heerlijk ding is het, kan echt niet meer zonder!
Heeft iemand van jullie dat bestandje waar ze het in de telegraaf over hadden vanmorgen? 5200 boeken zouden erin moeten staan... Ik kan het namelijk niet vinden, maar zou het wel graag willen hebben..
Heeft iemand van jullie dat bestandje waar ze het in de telegraaf over hadden vanmorgen? 5200 boeken zouden erin moeten staan... Ik kan het namelijk niet vinden, maar zou het wel graag willen hebben..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
PrinsesBo schreef:Heb je nog nagevraagd?
Ja, maar collega wist het helaas ook niet. Ik houd nog steeds goede hoop dat het ooit opgelost wordt
Gast- Gast
Marie schreef:
Geen idee, wat stond er dan in de telegraaf over?
Gast- Gast
Hebben jullie ervaring met digitale boeken lenen van de bibliotheek? Ik las dat dat bij onze bibliotheek kan, maar hoe werkt dat? Kan dat gewoon vanaf thuis? Ik vind het wel handig als ik niet meer steeds naar de bibliotheek hoef.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oreo schreef:PrinsesBo schreef:Heb je nog nagevraagd?
Ja, maar collega wist het helaas ook niet. Ik houd nog steeds goede hoop dat het ooit opgelost wordt
Ik bedoelde eigenlijk minoessepoes
Maar toch thnx.
Gast- Gast
Nee, geen ervaring mee Susan!
Maar, als je wat specifieke titels wilt hebben, geef maar een gil en dan kijk ik wel of ik het er tussen heb zitten? Heb toen via twitter van iemand ook zo'n 500 boeken op een cdtje gekregen!
Maar, als je wat specifieke titels wilt hebben, geef maar een gil en dan kijk ik wel of ik het er tussen heb zitten? Heb toen via twitter van iemand ook zo'n 500 boeken op een cdtje gekregen!
Gast- Gast
Susan schreef:Hebben jullie ervaring met digitale boeken lenen van de bibliotheek? Ik las dat dat bij onze bibliotheek kan, maar hoe werkt dat? Kan dat gewoon vanaf thuis? Ik vind het wel handig als ik niet meer steeds naar de bibliotheek hoef.
Geen ervaring mee. Geen idee hoe het zou moeten werken.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Oreo schreef:PrinsesBo schreef:Heb je nog nagevraagd?
Ik bedoelde eigenlijk minoessepoes
Maar toch thnx.
oh, hahahaha sorry!
Heb je al eens op freebooks.nl gekeken? Daar kan je ook nog wel eea gratis vinden, geloof ik!
Gast- Gast
Oreo schreef:Marie schreef:
Geen idee, wat stond er dan in de telegraaf over?
Kan er niks over vinden.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: