Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 8:53

Ik zoek me echt rot naar een dekbedovertrekje voor een ledikant in de studio Pip stijl. Wie heeft dat ergens gezien?

Ze krijgt dit behang op 1 muur.

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? 59753_19397__10102011_1416

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Mizzie za 29 okt 2011 - 8:57

Pin me er niet op vast, maar ik dacht Leen Bakker.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Spring za 29 okt 2011 - 9:10

Pip me er niet op vast :P
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Roodkapje za 29 okt 2011 - 9:41

Ik was gister even op de markt voor kant op mijn "bruidstaart" en daar hadden ze pipachtige stofjes! 140 cm breed voor 3 euro per meter zag ik! Helemaal geweldig en past perfect bij je behang!. Wellicht bij jou op de markt ook zoiets en dan nog iemand (of jezelf) die het even voor je in elkaar zet. Volgens mijn moeder is dat het makkelijkste wat je kan maken ( ik kan het ook niet, maar goed, ik heb een naaimachine voor de sier)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 13:00

Inderdaad. Kun je niet zelf wat (laten) maken met stof van de markt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Parisienne za 29 okt 2011 - 20:06

Ik kan je niet helpen aan dekbedovertrekken, maar wat een geweldig behang! I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  truestar za 29 okt 2011 - 20:16

Bestaat er ook zoiets als look à like pip behang?
We willen in de kamer van Yasemin ook een muur behangen met pip behang maar we moeten 3 rollen en ik vind t eigenlijk best wel duur.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 20:52

truestar schreef:Bestaat er ook zoiets als look à like pip behang?
We willen in de kamer van Yasemin ook een muur behangen met pip behang maar we moeten 3 rollen en ik vind t eigenlijk best wel duur.

Volgens mij heb ik zoiets ooit bij de Praxis gezien

Bij ons in het dorp bij een beddenzaak verkopen ze originele Pip dekbedovertrekken.
Ook hebben ze er een aantal van Lief! Leuk maar rete duur !

Op de markt kan je ook veel stofjes vinden wat er op lijkt. Misschien een idee om er dan zelf een te (laten) maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 21:31

Ik laat mijn schoonmoeder inderdaad maar weer achter de naaimachine kruipen smile Ze heeft toen ook de lakentjes en de bekleding voor de wieg gemaakt.
Alles wat je kunt vinden is echt een beetje baby achtig.

Wij hadden ook voor look a like pip gekeken, maar ik vind ze toch niet zo leuk als echte Pip, wij hebben inderdaad ook 3 rollen nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  truestar za 29 okt 2011 - 21:55

Weetjewel schreef:Ik laat mijn schoonmoeder inderdaad maar weer achter de naaimachine kruipen smile Ze heeft toen ook de lakentjes en de bekleding voor de wieg gemaakt.
Alles wat je kunt vinden is echt een beetje baby achtig.

Wij hadden ook voor look a like pip gekeken, maar ik vind ze toch niet zo leuk als echte Pip, wij hebben inderdaad ook 3 rollen nodig.

Ja het echte pip is zo leuk.. Moet wel zeggen 1 wandje er mee behangen vind ik genoeg hoor want anders word het te druk vind ik.. Waar heb jij dat look à like behang gezien?
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 23:16

truestar schreef:
Weetjewel schreef:Ik laat mijn schoonmoeder inderdaad maar weer achter de naaimachine kruipen smile Ze heeft toen ook de lakentjes en de bekleding voor de wieg gemaakt.
Alles wat je kunt vinden is echt een beetje baby achtig.

Wij hadden ook voor look a like pip gekeken, maar ik vind ze toch niet zo leuk als echte Pip, wij hebben inderdaad ook 3 rollen nodig.

Ja het echte pip is zo leuk.. Moet wel zeggen 1 wandje er mee behangen vind ik genoeg hoor want anders word het te druk vind ik.. Waar heb jij dat look à like behang gezien?

Volgens mij Kwantum (hebben zoveel zaken gezien)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar? Empty Re: Pip stijl dekbedovertrekjes voor ledikant, waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum