Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rijexamen woensdag, en nu dit

+13
Mari
Joli86
Susan
Roxi3
pluisie
Marcellah89
lieke89
Suus
Lotus
SparklingEyes
Jeanette
tayce
Poekie
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:58

Ooh das best al snel smile Hopelijk ligt er geen sneeuw Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Suus ma 29 nov 2010 - 22:06

Dat is inderdaad al snel! Succes met lessen tot die tijd Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Jeanette ma 29 nov 2010 - 22:53

Lekker snel! En hopelijk geen gladde wegen! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 10:39

Inderdaad, haha, zal wel weer wat voor mij zijn Very Happy Hoop dat ik m dan wel haal met minder stress, haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Marcellah89 do 2 dec 2010 - 22:36

Succes alvast! Ik heb hem ook in twee keer gehaald, kun jij ook!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:02

Succes komt goed. Ik heb tijdens mijn rijexamen echt absurd veel in m`n spiegels gekeken maar dat heeft mijn rij-instructeur ook gezegd. Gewoon superveel in je spiegels kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  pluisie di 7 dec 2010 - 9:18

Succes met je volgende rijexamen! Gewoon doorzetten! (ik ben 4 keer gezakt, maar rij inmiddels ook alweer 4 jaar rond ) Very Happy
pluisie
pluisie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Roxi3 wo 8 dec 2010 - 3:04

Advies is niet meer nodig zie ik maar ik wil je veel succes wensen met je rijexamen !!! Ik heb nu drie maanden mijn rijbewijs en toen ik die eenmaal had was ik alle elende in een klap vergeten.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:39

uch, dit meen je toch niet. Vorige week kwam ik een meisje tegen op het station die ik goed ken en bij dezelfde instructrice lest. Zij vroeg hoe het ging met lessen etc. Dus ik had het verhaal verteld, heel neutraal dat ik het toch wel een beetje apart vond. Toen begon zij een heel verhaal dat ze het toch maar vreemd vond dat mijn instructrice niet echt duidelijk aangaf hoe het nou eigenlijk gaat, dat ze eigenlijk de halve les zit te bellen, niet zit op te letten etc.
Ik heb gezegd dat ik het daar wel mee eens was. ( Oké had ik niet moeten doen). Nu krijg ik vandaag een smsje van mijn instructrice " ik hoor allemaal dingen over je waar ik niet vrolijk van word" Als ik vraag wat dat is zegt ze hebben we volgende les wel over.

Ik weet niet meer wat ik hier mee moet 21 december moet ik examen doen ik heb geen vertrouwen in mijzelf en zeker nit meer in haar, ik heb niet het gevoel dat het goed gaat komen of dati k nu nog heel veel bij leer. Zit er zelfs aan te denken nú nog naar een andere rijschool te gaan.. Bah weet echt niet wat ik moet doen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Susan do 9 dec 2010 - 8:52

Onprofessioneel van je rij-instructrice om daarover te gaan sms'en, kom op zeg, jullie zijn geen vriendinnen van elkaar. Sowieso zou ze erboven moeten staan, jullie zijn klanten van haar en het is jullie goed recht om ervaringen uit te wisselen zonder dat zij je daarover op het matje roept.

Hoe weet ze dit trouwens? Heeft dat meisje haar ingelicht? Want dat vind ik ook wel heel vreemd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Joli86 do 9 dec 2010 - 11:13

Balen zeg dat het zo verloopt met je rij-instructrice.. Als ik jou was zou ik naar de rijschool bellen, uitleggen dat je bij je vervangende instructeur hele fijne lessen hebt gehad en dat je daar verder wilt gaan voor je rijbewijs. Je betaald genoeg voor al die lessen, dus mag je best je voorkeur aangeven! Succes de komende poging met je examen! Hopen maar dat er geen sneeuw ligt!

(vorig jaar ging ik voor mijn motorrijbewijs op, 1ste x ook gezakt, 2de keer heb ik 3 nieuwe datums gehad, alleen door die sneeuw, toen gelukkig wel geslaagd Very Happy)
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Mari do 9 dec 2010 - 22:59

ik heb alles gelezen, en wat een belachelijke rijinstructrisce heb jij.

Weet je hoeveel je betaald om een rijles te krijgen, die moet gewoon goed zijn.

Op deze manier heb je natuurlijk heel veel spanning wanneer jij bij haar in de auto zit.

Misschien toch een idee om een andere instructeur aan te vragen voor je laatste lessen?

Succes met je exemen de 21ste
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 3:53

Jaahoor, afgelast! Zit ook allemaal weer lekker mee Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Joli86 ma 20 dec 2010 - 7:03

He balen voor je....
Ben je wel bij dezelfde instructrice gebleven de laatste lessen?
Weet je al meer over hoe lang je nu moet wachten?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:32

Ja, wacht nu tot mijn examen die wél doorgaat, hopen dat ik slaag, mocht ik zakken zoek ik alsnog een andere rijschool!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Mint ma 20 dec 2010 - 8:44

Ik zit echt met open mond te typen nu, wat een vreemd gedoe zeg! Echt zeer onprofessioneel van je instructrice zeg! Ik zou er een klacht over indienen als ik jou was.. Ook zou ik geen rijlessen meer bij haar willen volgen.. Echt te bizar dit!
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Zininzon ma 20 dec 2010 - 8:46

Mint schreef:Ik zit echt met open mond te typen nu, wat een vreemd gedoe zeg! Echt zeer onprofessioneel van je instructrice zeg! Ik zou er een klacht over indienen als ik jou was.. Ook zou ik geen rijlessen meer bij haar willen volgen.. Echt te bizar dit!

Helemaal mee eens! Ik zou de rijschool bellen en het verhaal uit de doeken doen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Jeanette ma 20 dec 2010 - 8:52

Wat een naar mens en zeer onprofessioneel idd. Succes met afrijden idd geval!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Makamba ma 20 dec 2010 - 22:22

Susan schreef:Onprofessioneel van je rij-instructrice om daarover te gaan sms'en, kom op zeg, jullie zijn geen vriendinnen van elkaar. Sowieso zou ze erboven moeten staan, jullie zijn klanten van haar en het is jullie goed recht om ervaringen uit te wisselen zonder dat zij je daarover op het matje roept.

Hoe weet ze dit trouwens? Heeft dat meisje haar ingelicht? Want dat vind ik ook wel heel vreemd.

Helemaal mee eens. Ik zou inderdaad als je niet slaagt een andere rijschool gaan zoeken of dat nu al doen als dat mogelijk is, want dit gaat helemaal nergens over. Wat een raar gedoe van je rij-instructrice zeg.

Succes met afrijden. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Lizzy ma 20 dec 2010 - 22:54

Succes vandaag!!!
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit - Pagina 2 Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum