Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rijexamen woensdag, en nu dit

+13
Mari
Joli86
Susan
Roxi3
pluisie
Marcellah89
lieke89
Suus
Lotus
SparklingEyes
Jeanette
tayce
Poekie
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:22

Argh! Ik ben hier net nieuw dus jullie kennen we waarss niet, maar toch wil ik graag nu al even m'n hart luchten!!

Woensdag moet ik rijexamen doen voor de auto, vanmorgen zou ik rijleshebben maar mijn instructrice was ziek. Dus zonder telefoontje of iets dergelijks stond er ineens een andere instructeur voor mijn neus. Na eventjes gereden te hebben tot de conclusie gekomen dat ik heel veel dingen nog niet weet/ goed doe, heel intensief les gehad en uiteindelijk ging het tweede deel van de les prima! Nu zat ik daar erg mee, omdat ik erg onzeker ben over woensdag. Heb vervolgens mijn rijschoolhouder opgebeld om te vragen of ik nóg een les van diezelfde instructeur kon krijgen, zodat ik even een dubbelcheck voor mezelf heb nog. Nou met bloed zweet en tranen is dat voor mij geregeld.

En nu is mijn eigen instructrice dus boos, omdat ik haar voor *** heb gezegd, zoals ze het zelf zo mooi verwoord en dan ik het zelf maar moest weten als ik het allemaal zo goed wist ( lekker professioneel hé?) Heb vervolgens een heel netjes smsje gestuurd waarin ik uitleg dat ik er onzeker ben en dat het absoluut niet de bedoeling was haar in de zeik te nemen en krijg vervolgens niets terug!

Help!Neutral wat moet ik nou? Ik heb morgen nog les van die andere, maar woensdag heb ik voor mijn examen nog les van m'n eigen, dat gaat echt niet goed als er nog deze ruzie is.

Ik hoop iemand een tipje voor me heeft wat ik ben even ten einde raad No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:29

Oohh wat vervelend dat het zo gelopen is. Kan je je instructrice niet even opbellen, ipv smsen? Dan kan je het misverstand hopelijk uit de lucht helpen.

Enne succes woensdag!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:38

Ja denk ik dat inderdaad morgen even moet gaan doen!
Bah moet mij weer overkomen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Poekie ma 22 nov 2010 - 10:41

Is op zich wel je goed recht om dat te doen.
Jij moet toch niet alles vanzelf weten ...
Mss haar idd even opbellen, maar op zich zou ze zelf moeten weten dat ze je te weinig info heeft gegeven

Poekie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 9
Registratiedatum : 21-11-10
Woonplaats : Antwerpen

http://www.babbeltjes.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:51

Ik vind het al een hele slechte zaak dat je instructrice zo op gevoel speelt en niet samenwerkt met haar collega. Het belangrijkste is dat jij zeker genoeg bent om op examen te gaan en dat jij van jezelf weet dat je het kan. Ik zou het hier bij laten en er ook niet meer op terug komen. Mocht zij dat tijdens je laatste rijles wel doen dan zou ik zeggen dat ik me op mijn examen wil concentreren en dit er even niet bij kan hebben. Mocht ze toch nog iets willen uitpraten kan dit uiteraard na afloop van het examen. Klant is koning, zeker in dit geval. Jij hebt naar mijn idee niets fout gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 20:40

ik zou bijna denken door die heftige reactie van je instructrice dat ze zich aangevallen voelt op haar kunnen. Misschien dat ze zelf weet dat ze je sommige dingen niet voldoende heeft geleerd en dat dit een bevestiging is voor haar. Maar wel heel verstandig dat je een andere instructeur even alles laat doornemen met je.

Ik zou zeggen, trek je niets aan van de instructice want jij moet dat papiertje halen en niet zij!
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:18

Wat belachelijk. Ze zou juist moeten denken dat ze wellicht zelf iets vergeten is of anders zou kunnen doen. Ik zou een klacht bij de rijschool indienen en vragen of die andere instructeur niet ook beschikbaar is voor de les voor je examen. Op deze manier voel je je niet op je gemak bij je instructrice natuurlijk. Overigens heb je groot gelijk, het gaat erom dat jij auto leert rijden, niet dat je haar het handje boven het hoofd houdt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Jeanette di 23 nov 2010 - 1:31

Wat kinderachtig van haar zeg! Heb je haar later nog gesproken?

Succes morgen!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 3:40

Ow, wat herken ik dit!!

Ik moest op vrijdag afrijden. Op woensdag kreeg ik een vervangende instructeur omdat mijn vaste op vakantie was. Tijdens deze les kreeg ik bij ALLES wat ik deed te horen: dit gaat niet goed, dat doe je niet goed, dit gaat niet goed. Furieus was ik. Ik ben na een uur enorm kwaad naar huis gereden (ik had een dubbel uur..), zonder naar de instructeur te luisteren. Eenmaal thuis heb ik de auto geparkeerd en met dat ik uitstapte, heb ik hem toegesnauwd dat hij eens wat beter op mijn les - kaart had moeten kijken.

Toen ik nog geen tien minuten binnen was, ging de telefoon. Het was de eigenaar van de rijschool die gelijk vroeg of ik de volgende dag tijd had: ik kreeg een nieuwe les ingepland.
Deze instructeur was echt super. Hij vertelde wat goed ging, wat beter kon. Maar het belangrijkste wat hij me vertelde was het volgende: Esther (zo heette mijn instructrice) laat je niet voor niets afrijden. En .. een zes is ook een voldoende. het hoeft niet allemaal een tien te zijn!

Deze les was heel belangrijk, want hierdoor zag ik in dat ik wél kon afrijden. En: op 21 december van dit jaar heb ik mijn rijbewijs al weer 9 jaar!

Je instructrice laat je niet voor niets afrijden. Zij moet gewoon inzien dat je les met de ander je een fijn gevoel geeft en dat je gewoon zenuwachtig bent voor je examen.

Onthou dat niet alles perfect hoeft te zijn, het is hoe je met de mindere dingen om gaat en ze laat je niet voor niets afrijden!

Je kunt het echt wel!!!!

SUCCES!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 8:41

Iedereen enorm bedankt voor de reacties, ik heb er tot nu toe echt heel veel aan gehad. zojuist nog les gehad van de andere instructeur en dat ging gelukkig erg goed. Ook heb ik het er met hem over gehad en ook hij heeft me goede tips gegeven.
Ik heb mijn eigen instructrice niet meer gesproken, omdat ik zelf het lef niet had om te bellen. Wel een doosje chocolade klaar liggen en ga haar gewoon vertellen dat het écht niet verkeerd bedoeld was.

Ik laat morgenmiddag wel even weten hoe het ging en of ik het gehaald heb natuurlijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:41

Lagom schreef:Wat belachelijk. Ze zou juist moeten denken dat ze wellicht zelf iets vergeten is of anders zou kunnen doen. Ik zou een klacht bij de rijschool indienen en vragen of die andere instructeur niet ook beschikbaar is voor de les voor je examen. Op deze manier voel je je niet op je gemak bij je instructrice natuurlijk. Overigens heb je groot gelijk, het gaat erom dat jij auto leert rijden, niet dat je haar het handje boven het hoofd houdt.
Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:54

Ik ben het ook eens met het merendeel hier. Ik vind het een kinderachtige en onprofessionele reactie van je instructrice, het lijkt er inderdaad op dat zij zich aangevallen voelt. Ze zou jou juist op je gemak moeten stellen... Ze laat je echt niet voor niets afrijden, dus je kunt het echt wel.
Daarnaast zou ik inderdaad als ze zo blijft reageren een klacht indienen bij de rijschool.

In ieder geval heel erg veel succes, focus je morgen op het rijden en niet hierop, dan komt het goed, afrijden mag je niet zomaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 11:12

adah schreef:Iedereen enorm bedankt voor de reacties, ik heb er tot nu toe echt heel veel aan gehad. zojuist nog les gehad van de andere instructeur en dat ging gelukkig erg goed. Ook heb ik het er met hem over gehad en ook hij heeft me goede tips gegeven.
Ik heb mijn eigen instructrice niet meer gesproken, omdat ik zelf het lef niet had om te bellen. Wel een doosje chocolade klaar liggen en ga haar gewoon vertellen dat het écht niet verkeerd bedoeld was.

Ik laat morgenmiddag wel even weten hoe het ging en of ik het gehaald heb natuurlijk smile

Ik vind je eigenlijk nog veel te lief. Jij hebt toch niets goed te maken?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 18:21

Succes vandaag!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 0:32

Ik ben benieuwd of je het hebt gehaald. Mijn jongste broertje moest vanochtend ook examen doen en hij is gelukkig geslaagd.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 1:08

Ben gezakt.. helaas!!
Met mijn instructrice weer goed gepraat, duurde wel even, maar oké dat weer goed..
Ik had een stoepje geraakt en keek te weinig, had zelf wel het gevoel dat het goed ging Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 1:14

Balen zeg! Gelukkig dat het met je rijnistructrice wel weer goed is. Krijg je nu dan nog les van haar? Alvast succes voor de volgende!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  tayce wo 24 nov 2010 - 1:15

jammer maar volgende keer beter he! Positief blijven.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Suus wo 24 nov 2010 - 1:21

Jammer dat je gezakt bent, maar gelukkig is het weer goed met je instructrice. Volgende keer beter!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 3:32

Ja precies, gewoon weer fanatiek lessen en hopen dat 't volgende keer wel lukt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 3:35

Jammer... Hopelijk lukt het de volgende keer wel!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  lieke89 wo 24 nov 2010 - 4:52

jammer, hopelijk volgende keer beter. Wel goed dat het met de instructrice is uitgepraat
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 12:25

Hé balen, ik had gehoopt dat je geslaagd zou zijn! Maaaar niet opgeven, ik ben de eerste keer ook gezakt en sjees inmiddels alweer 4 jaar overal naar toe in mijn rode bak Wink
Fijn dat het met je instructrice goedgepraat is. Blijf je nu bij haar lessen? En heb je al een indicatie wanneer je weer op mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 6:57

Ja, nouja ik ga gewoon weer lekker door, en hoop dat ik m voor volgend jaar nog haal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:53

21 december moet ik weer Very Happy
Ik denk ik laat t ff weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijexamen woensdag, en nu dit Empty Re: rijexamen woensdag, en nu dit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum