Ik zoek de titel van een boek...
+5
Antibes
Mermaid
girli
rapa nui
Zora
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik zoek de titel van een boek...
...en de volgende uitleg zal me niet veel verder helpen. Maar ik heb hoop....
Ongeveer vier weken geleden ben ik gestart met een assertiviteitscursus. Het is interessant en het helpt mij dingen van mezelf te herkennen en deze aan te passen in de praktijk. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik deze cursus mag doen.
In de laatste training liet hij een boek zien, met het voorstel dat als we nog een boek zochten om te lezen, dat we dat boek moesten kopen. Het had een vrij lange titel en de omhulsel is rood. Wat ik ervan begrepen heb is het een humoristisch boek, maar zeer zeker wel de moeite waard om te lezen, omdat het om assertiviteit draait.
Op google, marktplaats, bol.com, Bruna, Readshop etc. ben ik wezen zoeken, maar ik kan het niet vinden. Het is maar een dun boekje en ongeveer vijftien euro.... Maar meer informatie heb ik niet.
Weet heeeeellll toevallig iemand welk boekje ik bedoel? (Ik heb hoop.... )
Ongeveer vier weken geleden ben ik gestart met een assertiviteitscursus. Het is interessant en het helpt mij dingen van mezelf te herkennen en deze aan te passen in de praktijk. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik deze cursus mag doen.
In de laatste training liet hij een boek zien, met het voorstel dat als we nog een boek zochten om te lezen, dat we dat boek moesten kopen. Het had een vrij lange titel en de omhulsel is rood. Wat ik ervan begrepen heb is het een humoristisch boek, maar zeer zeker wel de moeite waard om te lezen, omdat het om assertiviteit draait.
Op google, marktplaats, bol.com, Bruna, Readshop etc. ben ik wezen zoeken, maar ik kan het niet vinden. Het is maar een dun boekje en ongeveer vijftien euro.... Maar meer informatie heb ik niet.
Weet heeeeellll toevallig iemand welk boekje ik bedoel? (Ik heb hoop.... )
Gast- Gast
Re: Ik zoek de titel van een boek...
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ja-maar-omdenken/1001004007494099/index.html
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/als-ik-nee-zeg-voel-ik-me-schuldig/666845089/index.html
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/opkomen-voor-jezelf/1001004004936729/index.html
Maar dit zijn ze niet geloof ik Kun je die vent niet even mailen/bellen?
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/als-ik-nee-zeg-voel-ik-me-schuldig/666845089/index.html
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/opkomen-voor-jezelf/1001004004936729/index.html
Maar dit zijn ze niet geloof ik Kun je die vent niet even mailen/bellen?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Deze? krijg ik te zien als ik zoek op wat termen die jij noemde
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Dank jullie wel voor het meedenken, maar ze zijn het allemaal niet.
En inderdaad, ik denk dat ik de beste man even moet emailen/smsen. De reden dat ik dat niet gelijk heb gedaan is omdat ik nogal het gevoel heb onverschillig over te komen en dan komt zo'n berichtje als bevestiging van mijn onverschilligheid. Want ik heb echt niet goed opgelet.
En inderdaad, ik denk dat ik de beste man even moet emailen/smsen. De reden dat ik dat niet gelijk heb gedaan is omdat ik nogal het gevoel heb onverschillig over te komen en dan komt zo'n berichtje als bevestiging van mijn onverschilligheid. Want ik heb echt niet goed opgelet.
Gast- Gast
Misschien laat hij het de volgende keer nog een keer zien?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Waarom zou het onverschillig overkomen? Je kunt toch niet alles onthouden? Gewoon vragen, vind ie heus niet erg/raar.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Juist niet onverschillig, maar juist geinteresseerd. Een berichtje dat je erg van zijn verhaal onder de indruk was/genoten hebt en graag het boek wil lezen dat hij aanraadde maar dat de titel je ontschoten is.
Volgens mij vindt hij dat alleen maar leuk.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Juist niet onverschillig, maar juist geinteresseerd. Een berichtje dat je erg van zijn verhaal onder de indruk was/genoten hebt en graag het boek wil lezen dat hij aanraadde maar dat de titel je ontschoten is.
+1, gewoon vragen, maakt niets uit
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Inderdaad gewoon vragen. Niks mis mee.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Nora schreef:Antibes schreef:Juist niet onverschillig, maar juist geinteresseerd. Een berichtje dat je erg van zijn verhaal onder de indruk was/genoten hebt en graag het boek wil lezen dat hij aanraadde maar dat de titel je ontschoten is.
+1, gewoon vragen, maakt niets uit
+1 Dat staat alleen maar geinteresseerd!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/hoe-vang-ik-een-rat/1001004002382514/index.html
Gast- Gast
Als je de titel weet, laat je 'm dan even weten? Ben wel nieuwsgierig naar het boek geworden
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Titel boek gezocht
» Ik zoek de titel van een liedje!
» Ik zoek de titel van een film
» Ik zoek een boek
» Ik zoek een boek
» Ik zoek de titel van een liedje!
» Ik zoek de titel van een film