Champagne!!
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Champagne!!
haha
Wij schreven in het schriftje met de meiden uit de klas, de leuke meiden althans en hadden voor alle klasgenoten vreemde bijnamen zodat als iemand het af zou pakken (dat probeerde de jongens natuurlijk altijd) ze niet zouden weten over wie we het hadden en we schreven ook niet onder onze eigen naam... heerlijk die tijd
Wij schreven in het schriftje met de meiden uit de klas, de leuke meiden althans en hadden voor alle klasgenoten vreemde bijnamen zodat als iemand het af zou pakken (dat probeerde de jongens natuurlijk altijd) ze niet zouden weten over wie we het hadden en we schreven ook niet onder onze eigen naam... heerlijk die tijd
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ow, maar niet terug naar die BH-maat
Haha, ja als je al die dingen toch eens kon wensen hè..
@ Inge: Wij gaven alle jongens die we leuk vonden inderdaad ook bijnamen uit angst dat iemand het door zou hebben: Perzik, Fietsbel, Prei, Wortel.. etc. Groente- en fruitsoorten waren vooral erg geliefd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, maar niet terug naar die BH-maat
Ook wel, want mijn tietjes plakken tegen mijn buik aan als ik geen bh aanheb. Dus dan maar geen tieten, no problem!
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Ow, maar niet terug naar die BH-maat
Haha, ja als je al die dingen toch eens kon wensen hè..
@ Inge: Wij gaven alle jongens die we leuk vonden inderdaad ook bijnamen uit angst dat iemand het door zou hebben: Perzik, Fietsbel, Prei, Wortel.. etc. Groente- en fruitsoorten waren vooral erg geliefd.
bIj ons was het in de trant van pinguïn en petje en bootje en busje haha
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kleine flesjes champagne.
» Oud en Nieuw, champagne, maar welke?
» Een trouwjurk die niet wit, creme, ivoor, champagne. et is
» Oud en Nieuw, champagne, maar welke?
» Een trouwjurk die niet wit, creme, ivoor, champagne. et is