Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

+4
chipa
Raindrop
Snoes
Monte
8 plaatsers

Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Monte vr 28 okt 2011 - 4:14

Mijn CV staat in een pdf bestand, maar mijn brief stuur ik meestal door als word document. Zouden jullie de brief dan ook pdf maken en zo versturen?

Wat doen jullie?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:17

Word, vooral omdat wij vaak per PDF sollicitaties krijgen en dat gewoon niet goed werkt bij ons op de computer, en het via word geen probleem is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:38

Ik zou het zelf ook via Word doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 4:41

Ik zou het via Word doen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  chipa vr 28 okt 2011 - 5:34

Mijn brief doe ik in word en mijn cv in pdf
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  luisa vr 28 okt 2011 - 5:38

Ik stuur c.v vaak en pdf, maar heb al enkele keren de vraag gehad of het niet in word kan want past anders niet in systeem van het bedrijf ofzo. Dus beter is word denk ik.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Rovine vr 28 okt 2011 - 7:09

Ik doe altijd PDF omdat dat universeel is. Versies van Word kunnen nog weleens verschillen.

Detacheerders of andere externe partijen vragen vaak wel om een word-bestand zodat ze de boel nog even kunnen verbouwen en aanpassen om meer te passen bij een specifieke opdrachtgever.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:18

Normaliter verstuur ik mijn cv in PDF en mijn sollicitatiebrief in word. Maar omdat ik vaak van bedrijven terugkrijg dat mijn brief niet te openen is, i.v.m. verschillende wordtypes, zit ik te twijfelen of ik hem niet standaard in PDF wil versturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Lavendel vr 28 okt 2011 - 7:20

Ik doe beide in PDF tenzij er specifiek om word gevraagt wordt natuurlijk. Vind PDF er professioneler uitziet.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:03

Mijn CV staat in PDF, mijn brief is altijd mijn e-mail en stuur ik nooit per PDF of Word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  GreenGrass vr 28 okt 2011 - 10:29

Pdf, dit kunnen ze niet (per ongeluk) bewerken. Ook heb je dan geen problemen met de verschillen tussen de officepaketten
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief word of PDF bestand? Empty Re: Sollicitatiebrief word of PDF bestand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum