Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar

+17
CareBear
_DoI
Sterre
Serena
Suus
Arwyn
Coccinelle
VeryCherry
Kabouter
Caroow
Catwoman79
Tsjip
Lady4
Sugarfall
silly-one
Zininzon
Monte
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar - Pagina 3 Empty Re: Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 6:39

Ik was een weekend naar Egmond aan zee geweest. Heel leuk weekend en heerlijk met sneeuw en strand. Op de terugweg alleen wat last van de sneeuw, de treinen reden niet en toen we eenmaal op het eindstation aankwamen was de sneeuw daar nog veel hoger dan in Egmond. Ik gooide mijn koffer uit de trein en hij zakte helemaal weg in de sneeuw. Ik moest ook nog zo'n 10 minuten naar huis lopen, maar dat werd in deze omstandigheden wel iets langer dan 10 minuten =)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar - Pagina 3 Empty Re: Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 6:40

Qiara schreef:
Ik zou december 2009 (vlak voor de kerst) naar London gaan, maar dat ging vanwege de sneeuw niet door Cry , toen ben ik januari 2010 geweest.
En de foto's?

Gast
Gast

Bericht  Tazz vr 26 nov 2010 - 8:47

Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar - Pagina 3 16646_219776760107_527310107_3747096_8175787_n
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 8:57

Ik vind haar echt zó mooi. Je avatar is ook echt fantastisch!

Gast
Gast

Bericht  Middleme vr 26 nov 2010 - 9:51

Niet helemaal eerlijk omdat het niet in Nederland is, maartoch:
Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar - Pagina 3 887083479_5_YDL9
Plaats jouw sneeuwfoto's van vorig jaar - Pagina 3 887083315_5_JSTs
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Monte vr 26 nov 2010 - 9:57

Tazz: Wat schattig, hoe was het toen ze voor het eerst de sneeuw zag? Vind die gezichtjes van kindjes altijd zo leuk als ze dan iets prachtigs zien

Middleme: Natuurlijk mogen die ook. Mij lijkt het ook helemaal geweldig om ooit op wintersport te gaan(nog nooit gedaan), maar ben wel bang om te leren skiën of snowboarden. Ik denk dan gelijk aan twee dingen: kleuterklasje en benen breken Laughing Wink . Misschien moet ik dan alleen maar voor de après-ski gaan
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Middleme vr 26 nov 2010 - 10:04

Monte schreef:Tazz: Wat schattig, hoe was het toen ze voor het eerst de sneeuw zag? Vind die gezichtjes van kindjes altijd zo leuk als ze dan iets prachtigs zien

Middleme: Natuurlijk mogen die ook. Mij lijkt het ook helemaal geweldig om ooit op wintersport te gaan(nog nooit gedaan), maar ben wel bang om te leren skiën of snowboarden. Ik denk dan gelijk aan twee dingen: kleuterklasje en benen breken Laughing Wink . Misschien moet ik dan alleen maar voor de après-ski gaan

Haha! Dat valt wel mee hoor, er beginnen er elk jaar een hoop en het zijn er altijd maar een paar die wat breken. Als je gewoon goed oefent enzo (ja een blauw stuitje het eerste jaar hoort erbij..) dan komt het goed! smile Ik ga alweer voor het 12e jaar (tot nu toe 3 jaar skiën, 8 jaar snowboarden), maar zou niet meer zonder willen smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tazz vr 26 nov 2010 - 10:16

Smikkell schreef:Ik vind haar echt zó mooi. Je avatar is ook echt fantastisch!

thnx, wat lief dat je dat zegt!

@monte, ze vond de sneeuw echt helemaal geweldig, ik heb ook een filmpje dat ze over een plein vol sneeuw loopt, terwijl er enorm veel sneeuw uit de lucht valt en daar heeft ze zoveel lol met de sneeuw oppakken en weer omhoog te gooien, en zelfs als ze omviel was ze nog hard aan het lachen. Kijk er ook echt naar uit als ze weer sneeuw ziet dit jaar.

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: