Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Monddoekjes

+12
Tania
Mamsie
PapillonRose
koNijntje
Bloem86
Annie24
Supertalentje
Pussycat
Dolphinne
mauwmauw
Pien
Susan
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Monddoekjes - Pagina 2 Empty Re: Monddoekjes

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:15

Als ik zondersuugdoekjes zit pak ik ook sneller een hydrofiele washand ipv hydrofiele luier. Scheelt weer in de was en strijk Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mamsie ma 24 okt 2011 - 0:16

Hier ook zeeman en wibra doekjes. Ik gebruikte ze overal voor. Mijn oudste 2 gebruiken ze nu ook als het heel warm is. Dan maken ze ze nat en nemen ze ze mee naar bed whaha.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania ma 24 okt 2011 - 0:37

ProudMama schreef:Als ik zondersuugdoekjes zit pak ik ook sneller een hydrofiele washand ipv hydrofiele luier. Scheelt weer in de was en strijk Wink

Strijk je seuries je hydrofiel doeken zelfs? Wow dat je daar tijd voor hebt met twee kleine baby's!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Ayla ma 24 okt 2011 - 1:37

Ik gebruik ze ook om op mijn schouder te leggen als ze gedronken heeft, en onder haar kin als ze de fles krijgt, anders loopt alles in dat nekje of over de kleertjes. Een hydrofiel doek is dan veel te groot (en onhandig denk ik) bovendien is een spuugdoekje van badstof (die ik gebruik) dat neemt veel meer vocht op dan een hydrofiel doek. Heb wel spuugdoekjes van hydrofielstof maar die gebruik ik om haar billen af te drogen op de dagen dat ze niet mee onder de douche gaat, dan was ik haar billen wel even 's morgens.

Weet ff niet meer wie het zei maar ik vind de hydrofieldoeken van de prenatal juist zachter! Kwaliteit merk ik geen verschil in.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:40

Tania schreef:
ProudMama schreef:Als ik zondersuugdoekjes zit pak ik ook sneller een hydrofiele washand ipv hydrofiele luier. Scheelt weer in de was en strijk Wink

Strijk je seuries je hydrofiel doeken zelfs? Wow dat je daar tijd voor hebt met twee kleine baby's!
Ik heb het geprobeert om niet te doen. Maar iedere keer als ik dan de kast open doe erger ik me eraan Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 24 okt 2011 - 1:42

Ik heb minstens 30 monddoekjes (van die kleine zachte van de prenatal) en dan had ik er de eerste weken vaak nog te weinig. Ik gebruikte ze heel veel tijdens het voeden om onder mijn borst half in mijn voedingsbh te stoppen. Er liep in het begin nogal wat voeding langs en anders kon ik me blijven omkleden. Nu gebruik ik ze daar weer veel voor want Kian vindt de wereld om zich heen vaak interessant en als hij dan weer loslaat tijdens de toeschietreflex ben ik weer nat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:47

Ik gebruik ze idd ook tijdens het voeden, het lekt toch altijd wel iets, zeker omdat ik een tepelhoedje gebruik, en dan hebben zij hun truitjes weer helemaal nat. Of idd als ze ineens loslaten, dan zit ook alles onder.
Ik vind ze ideaal!
Ik koop ze meestal ook bij de Wibra of Zeeman, die zijn erg fijn, en kosten geen drol.

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 24 okt 2011 - 2:24

ProudMama schreef:
Tania schreef:

Ik heb het geprobeert om niet te doen. Maar iedere keer als ik dan de kast open doe erger ik me eraan Embarassed

Haha nou ik vindt het knap van je hoor smile
Ik ben helemaal niet van het strijken, mijn moeder doet het voor me. Anders strijk ik alleen overhemden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Happydobby ma 24 okt 2011 - 2:27

Ik doe ook een monddoekje boven mijn bh, er knoeit altijd wel voeding en als M. loslaat tijdens de toeschiet is alles nat. Verder voor over mijn schouder en als M. een mondje teruggeeft.

Verder is het ook leuk speelgoed, M. kan het nu makkelijk vasthouden en knuffelt ermee.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Flower_L ma 24 okt 2011 - 4:49

Ik vind de goedkoopste het fijnst, met zo'n gekleurd streepje aan zijkant. Gebruik ze nu niet meer maar in begin heel veel. lagen door hele huis

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2