Poll: hoevaak gebruik jij foundation?
+19
Possom
Arwyn
Lady4
Suus
minoessepoes
Snoes
Toet
Jeanette
Jelin
Makamba
Rovine
Antibes
Kaboutertje
Liz
silly-one
Silver
Rush
smooch
Caresses
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Hoevaak gebruik jij foundation?
Re: Poll: hoevaak gebruik jij foundation?
Rush schreef:Ja ik ben wel erg tevreden, het is een lekkere creme en het maakt m`n huid wel redelijk egaal. Ik gebruik misschien nog iets te weinig om echt het effect van de foundation goed te zien. Moet nog even ermee spelen wat dat betreft.Jeanette schreef:Rush schreef:Die heb ik nu wel van Garnier, sinds zaterdag. Maar dat is vooral omdat ik een goede dagcreme wilde.Jeanette schreef:Ik gebruik af en toe BB-cream.
Hoe is die van Garnier? Die moet ik namelijk nog halen. Ik gebruik nu nog BB-cream die ik heb besteld uit het buitenland. Ik hoop dat ie net zo goed is!
Dan ga ik die van Garnier ook eens halen! Ik ben benieuwd! Nou, het is niet echt foundation natuurlijk. Je krijgt er geen hele pukkels mee weg bij wijze van, maar het geeft wel een mooi egaal fris kleurtje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja inderdaad.. En tot nu toe heb ik het dan redelijk egaal, maar er staat ook zo`n mooi plaatje op de verpakking (moet je maar even in de winkel zien) maar hoe het op dat plaatje staat, krijg ik het (nog) niet echt.
Ik heb wel rode vlekken en die worden wel minder, maar echt heel veel (nog) niet. Maar ik gebruik dus ook nog niet zo veel, omdat ik daar nog even aan moet wennen
Ik heb wel rode vlekken en die worden wel minder, maar echt heel veel (nog) niet. Maar ik gebruik dus ook nog niet zo veel, omdat ik daar nog even aan moet wennen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nooit. Ik heb het niet eens in huis. Ik ben gezegend met een gladde, egale huid, zonder pukkeltjes etc.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Eigenlijk nooit.
Laatste keer dat ik het gebruikt heb, is sowieso al een jaar geleden.
Laatste keer dat ik het gebruikt heb, is sowieso al een jaar geleden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik gebruik of BB cream met poeder of foundation. Of alleen BB cream als ik gewoon thuis ben.
Sinds ik afgelopen zomer geen vakantie heb gehad heb ik echt een beetje een probleemhuid gekregen dus smeer er eigenlijk altijd wel wat op. Daarvoor ook vaak, maar nu helemaal. Maar het scheelt dat ik ook een beautyblogmeisje ben haha
Sinds ik afgelopen zomer geen vakantie heb gehad heb ik echt een beetje een probleemhuid gekregen dus smeer er eigenlijk altijd wel wat op. Daarvoor ook vaak, maar nu helemaal. Maar het scheelt dat ik ook een beautyblogmeisje ben haha
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Nooit. Ik heb nog nooit een kleur gevonden die matchte.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als ik iets leuk ga doen wil ik me vaak wat extra optutten, kan dus 2 of 3x in de week voorkomen maar daarna ook zomaar 2 of 3 weken niet.
Gast- Gast
Eigenlijk nooit, behalve als ik een fotoshoot zou hebben. Dus ik heb overig ingevuld.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Birgit schreef:Als ik iets leuk ga doen wil ik me vaak wat extra optutten, kan dus 2 of 3x in de week voorkomen maar daarna ook zomaar 2 of 3 weken niet.
+1. Soms heb ik een bui en heb ik ineens heel erg zin om me extra mooi te maken met alles erop en eraan hahaha.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Antibes schreef:Liz schreef:Iedere dag, heb van mezelf hele rode wangen en dat vind ik lelijk dus doe ik iedere dag foundation op. Wel een goede die mijn huid niet verstopt. Maakt het allemaal toch wat egaler
Dat heb ik ook, ik heb keratosis pilaris op mijn armen en op mijn wangen ook een beetje. Zo rond mijn 16-19e ofzo gebruikte ik ook dagelijks foundation, maar daar werd het eigenlijk erger van. Dus nu laagje poeder, weg roodheid!
Neuh ik heb gewoon rode wangen, van die gezonde appelwangen.. Iig geen Keratosis pilaris dus mijn huid wordt ook niet erger van een beetje foundation
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik gebruik het alleen op dagen dat ik mijn huid niet mooi vind, of als ik uitga, ik doe het sowieso niet elke dag, daar krijg ik een hele geirriteerde huid van.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dagcremé en Foundation
» Foundation ofzo?!
» Budget Foundation
» Dagelijks foundation?
» Goede foundation
» Foundation ofzo?!