Poll: hoevaak gebruik jij foundation?
+19
Possom
Arwyn
Lady4
Suus
minoessepoes
Snoes
Toet
Jeanette
Jelin
Makamba
Rovine
Antibes
Kaboutertje
Liz
silly-one
Silver
Rush
smooch
Caresses
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoevaak gebruik jij foundation?
Poll: hoevaak gebruik jij foundation?
Als je beautyblogs leest lijkt het alsof bijna iedereen standaard foundation op heeft.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zit met de mensen hier (aangezien beautywebsites niet echt representatief zijn voor de gemiddelde jonge vrouw).
Dus vink aan hoe het met jouw foundationgebruik zit .
Ik gebruik het een paar keer per jaar. Niet vaker omdat ik bang ben dat m'n huid dan lelijk wordt.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zit met de mensen hier (aangezien beautywebsites niet echt representatief zijn voor de gemiddelde jonge vrouw).
Dus vink aan hoe het met jouw foundationgebruik zit .
Ik gebruik het een paar keer per jaar. Niet vaker omdat ik bang ben dat m'n huid dan lelijk wordt.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Poll: hoevaak gebruik jij foundation?
Ik gebruik eigenlijk nooit foundation.
Soms als ik ga stappen, maar de laatste tijd doe ik dat eigenlijk ook niet meer.
Dus ik gebruik foundation een paar keer per jaar.
Soms als ik ga stappen, maar de laatste tijd doe ik dat eigenlijk ook niet meer.
Dus ik gebruik foundation een paar keer per jaar.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Helemaal nooit!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen ik jong was iedere dag.
Tegenwoordig nooit. Heb wel een eigen gezonde kleur
Tegenwoordig nooit. Heb wel een eigen gezonde kleur
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Elke dag. Ik heb een vreemde huid met veel rode plekjes en pukkeltjes (eczeem) dus ik doe er elke dag foundation op om het egaal te houden.
Gast- Gast
Ik heb het wel, maar gebruik het alleen om vlekken weg te werken, maar dan ook echt alleen op de vlekken. Vaak zijn het wondjes die ik in mijn gezicht heb en als ik dan een belangrijk feest heb ( zoals een bruiloft o.i.d.) dan smeer ik er wat foundation op om het vervolgens voor een deel eraf te halen zodat ze minder fel zijn qua kleur.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
De enige keer dat ik foundation heb gebruikt sinds ik volwassen ben, was op mijn trouwdag.
Gast- Gast
Dagelijks.. Ik gebruik wel echt weinig foundation. Beetje op mijn wangen om een egale teint te krijgen en wat op de t-zone.
Als ik 's avonds de deur uit moet poeder ik ook nog wat hier en daar, maar dat doe ik niet dagelijks.
Als ik 's avonds de deur uit moet poeder ik ook nog wat hier en daar, maar dat doe ik niet dagelijks.
Gast- Gast
Het doet bij mij soms net dat kleine beetje. Zoals dit voorbeeldje (volgens mij wel een beetje gefotoshopt, maar even voor het idee).
*Edit: grote foto*
http://seecreatures.com/wp-content/uploads/2011/06/comparison.png
*Edit: grote foto*
http://seecreatures.com/wp-content/uploads/2011/06/comparison.png
Gast- Gast
Ik heb de laatste tijd een hele rode huid, het wordt ook weer winter, maar dan kan ik echt wel blijven smeren met spullen om dat 'normaal' te krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
Iedere dag, heb van mezelf hele rode wangen en dat vind ik lelijk dus doe ik iedere dag foundation op. Wel een goede die mijn huid niet verstopt. Maakt het allemaal toch wat egaler
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Eerst deed ik het iedere dag... Maar daar ben ik mee gestopt. Nu gebruik ik het wanneer ik ga stappen of bij een shoot. Niet zo heel vaak dus
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hier een paar keer per jaar, maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik wel dagelijks poeder gebruik (van Clinique de almost powder) om mijn huid te matteren en egaliseren.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Liz schreef:Iedere dag, heb van mezelf hele rode wangen en dat vind ik lelijk dus doe ik iedere dag foundation op. Wel een goede die mijn huid niet verstopt. Maakt het allemaal toch wat egaler
Dat heb ik ook, ik heb keratosis pilaris op mijn armen en op mijn wangen ook een beetje. Zo rond mijn 16-19e ofzo gebruikte ik ook dagelijks foundation, maar daar werd het eigenlijk erger van. Dus nu laagje poeder, weg roodheid!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nooit. Ik heb het weleens gehad, droeg dat dan bij het stappen, maar had dan echt het idee dat ik op een gegeven moment een heel zweterig masker op had. Ik had een aantal rode vlekken in de buurt van mijn mond toen die maar niet weggingen, die probeerde ik daarmee te camoufleren. Nu zijn die vlekken weg na eindelijk een goede creme van de huisarts gekregen te hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik gebruik af en toe BB-cream.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik vrijwel iederedag foundation, heel af en toe als ik vrij ben niet. Ik heb een onzuivere huid met grote poriën en pukkeltjes. Toen ik nog jonger was smeerde ik mijn gezicht altijd dicht met goedkope hema foundation. Tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar goed spul, ik wil het niet erger maken dan het is. Ik gebruik een foundation van Clinique, op waterbasis en zonder alcohol. Zonder foundation voel ik mij niet prettig.
Ik werk het wel zo weg dat het er natuurlijk uitziet.
Ik werk het wel zo weg dat het er natuurlijk uitziet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik gebruik het nooit.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
+1 op alle gebiedenStorm schreef:Elke dag. Ik heb een vreemde huid met veel rode plekjes en pukkeltjes (eczeem) dus ik doe er elke dag foundation op om het egaal te houden.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Die heb ik nu wel van Garnier, sinds zaterdag. Maar dat is vooral omdat ik een goede dagcreme wilde.Jeanette schreef:Ik gebruik af en toe BB-cream.
Rush- Lady Post-a-lot
Nooit, ik heb een vrij egale huid.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Rush schreef:Die heb ik nu wel van Garnier, sinds zaterdag. Maar dat is vooral omdat ik een goede dagcreme wilde.Jeanette schreef:Ik gebruik af en toe BB-cream.
Hoe is die van Garnier? Die moet ik namelijk nog halen. Ik gebruik nu nog BB-cream die ik heb besteld uit het buitenland. Ik hoop dat ie net zo goed is!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja ik ben wel erg tevreden, het is een lekkere creme en het maakt m`n huid wel redelijk egaal. Ik gebruik misschien nog iets te weinig om echt het effect van de foundation goed te zien. Moet nog even ermee spelen wat dat betreft.Jeanette schreef:Rush schreef:Die heb ik nu wel van Garnier, sinds zaterdag. Maar dat is vooral omdat ik een goede dagcreme wilde.Jeanette schreef:Ik gebruik af en toe BB-cream.
Hoe is die van Garnier? Die moet ik namelijk nog halen. Ik gebruik nu nog BB-cream die ik heb besteld uit het buitenland. Ik hoop dat ie net zo goed is!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dagcremé en Foundation
» Foundation ofzo?!
» Budget Foundation
» Dagelijks foundation?
» Goede foundation
» Foundation ofzo?!