Hoe is jou dag tot nu toe?
+25
Snoes
Rouxxxe
Cherique
Flinder
_Lacey_
Kabouter
SleepingBeauty
Mysterious
ButterflyEffect
sonly
Jeanette
Cha0s
Fairlight
M_as
Lady4
Bliss
Biancos
Caroow
Ellebel
Sarah1985
Zwerver
Rovine
ExpressoB
Shopelle
VeryCherry
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe is jou dag tot nu toe?
Wij dachten romantisch in een hotel te gaan slapen. Helaas voor ons. We konden niet slapen, want de vloerverwarming stond aan op zo'n 23 a 24 graden en deze konden wij niet bedienen, dus ook met het slapen was het zo warm. Daardoor konden wij niet slapen en werd mijn man zeeziek van het bed (was geen waterbed) zaten om 5u gezellig met zn tweetjes aan de thee. Dus ben nu erg vermoeid. Het ontbijt en de jacuzzi waren daarin tegen wel erg goed!
Verder hebben we vandaag nog boodschappen gedaan, een video weggebracht en vuurwerk gekocht. vanavond wordt het denk ik vroeg naar bed, want we zijn allebei erg moe. Dat is mijn dag tot nu toe.
Verder hebben we vandaag nog boodschappen gedaan, een video weggebracht en vuurwerk gekocht. vanavond wordt het denk ik vroeg naar bed, want we zijn allebei erg moe. Dat is mijn dag tot nu toe.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn dag was lang en vermoeiend. Moest gewoon werken, ben om 7.00 uur begonnen en hoopte eerder weg te kunnen maar dat ging helaas niet. En ik zou eigenlijk om half 5 klaar zijn maar door toedoen van een collega werd het uiteindelijk kwart voor 5 . En nu maakt dat ene kwartiertje me nou ook weer niet zo heel veel uit maar tijdens zo'n dag als vandaag was het echt een kwartier te lang. En nu ga ik lekker eten .
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn dag is echt k*t.
Vannacht (en de 2 nachten ervoor) zo goed als niet geslapen omdat ik griep heb, constant aan het zweten was ofwel aan het bibberen van de kou. En bovendien ook nog eens diarree, dus ik moet constant uit mijn bed.
Ben vanmorgen wel gaan werken, moest maar tot deze middag. Deze middag heel de tijd in bed gelegen, maar ik blijf me echt heel erg ziek voelen, bah Ik hoop dat het snel over is!
Vannacht (en de 2 nachten ervoor) zo goed als niet geslapen omdat ik griep heb, constant aan het zweten was ofwel aan het bibberen van de kou. En bovendien ook nog eens diarree, dus ik moet constant uit mijn bed.
Ben vanmorgen wel gaan werken, moest maar tot deze middag. Deze middag heel de tijd in bed gelegen, maar ik blijf me echt heel erg ziek voelen, bah Ik hoop dat het snel over is!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn dag is redelijk tot nu toe. Eerst gewerkt en nu net een uurtje thuis. Net ruzie gehad met vriend maar dat is weer redelijk gezakt allemaal. Straks nog even studeren.
Beterschap Snoes!
Beterschap Snoes!
Gast- Gast
Mijn dag begon belabberd, na een nacht vol nachtmerries versliep ik mij en moest ik haasten om op tijd op mijn werk te zijn. Vanaf 10.00 ben ik aan het werk en ik mag nog tot 23.00, de eerste twee cliënten verliepen wat moeizaam, de laatste twee zijn leuk! De laatste waar ik nu ben lag al in bed toen ik kwam en het is hier aangenaam warm dus ik heb niks te klagen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk, ik ben naar het Winter Openluchtmuseum geweest in Arnhem en was een superdag. Heerlijk de hele dag rondgelopen in de vrieskou, prachtige oude gebouwen gezien onder een witte sneeuwdeken, naar een mooi verhaal geluisterd, optreden van een koor bijgewoond, poffertjes gegeten, winterbier gedronken en voel nu heerlijk uitgewaaid en opgefrist na een paar superluie dagen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb een lekker rustig dagje gehad, lekker met me kleine boef thuis geknuffeld en gespeeld.
Morgen weer half 7 eruit en hard aan het werk
Morgen weer half 7 eruit en hard aan het werk
Gast- Gast
Ik heb een heerlijk dagje gehad! Samen met mijn vriend en nog een vriend geschaatst bij Flevonice, een 5km lange openluchtschaatsbaan door de polder. In totaal 23 km geschaatst, dus nu heb ik overal pijn want ik schaats eigenlijk nooit . Daarna gluhwein gedronken en nog even geborreld en erwtensoep gegeten. Oud Hollands winterdagje dus. Nu ben ik rozig en gaar en doe ik niet meer zo veel.
Beterschap voor alle grieperigen en een knuffel voor de mensen die niet lekker in hun vel zitten...
@ Bliss en VH: hoe was die film?! Ik heb bij het filmhuis ook een poster zien hangen, en morgenavond wil ik of naar Loft of naar De eenzaamheid van de Priemgetallen. Dus ik ben benieuwd!
Beterschap voor alle grieperigen en een knuffel voor de mensen die niet lekker in hun vel zitten...
@ Bliss en VH: hoe was die film?! Ik heb bij het filmhuis ook een poster zien hangen, en morgenavond wil ik of naar Loft of naar De eenzaamheid van de Priemgetallen. Dus ik ben benieuwd!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk! Ik was een midweekje weg met m'n vriend en vanochtend werden we wakker in een mooi hotel met uitzicht op zee. Daarna lekker ontbeten in het hotel en een strandwandeling gemaakt. Daarna zijn we op ons gemakje naar mijn ouderlijke huis gereden en met de hond gespeeld, boodschappen gedaan, gekookt en nu is hij sporten met vrienden en zit ik op de bank in mijn joggingbroek en een kop thee.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Vera schreef:hoe bevalt je baan SoGood?
Mijn contract werd niet verlengd helaas. Ik zit dus weer in dezelfde ellende als toen.. Maar goed, ik blijf positief. Meestal dan..
Ik las dat jouw baan je goed bevalt! Hoe is het verder met je?
SoGood- Ratel
Dat meen je niet! Wanneer is je contract afgelopen? Wat rot joh, je hebt zoveel moeite gedaan om iets te vinden!! Bah zeg....
Naast t werk gaat t prive ook goed. Bij jou dan, gaat t al wat beter? Anders even PM-en?
Naast t werk gaat t prive ook goed. Bij jou dan, gaat t al wat beter? Anders even PM-en?
Gast- Gast
SoGood- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: