Hoe is jou dag tot nu toe?
+25
Snoes
Rouxxxe
Cherique
Flinder
_Lacey_
Kabouter
SleepingBeauty
Mysterious
ButterflyEffect
sonly
Jeanette
Cha0s
Fairlight
M_as
Lady4
Bliss
Biancos
Caroow
Ellebel
Sarah1985
Zwerver
Rovine
ExpressoB
Shopelle
VeryCherry
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe is jou dag tot nu toe?
Ik follow jou trouwens op twitter!PrinsesBo schreef:Het is mijn dag niet.
Heb bedrust voorgeschreven gekregen en net ook nog een torenhoge telefoonrekening in de brievenbus!
Gast- Gast
Ik ben lekker lui aan het doen. Net gegeten en gedouched. Nu een beetje niksen op internet en straks werken van 15.40 tot 22.30 uur.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn dag is wel redelijk. Even wat financiele zaken afgehandeld en vanmiddag oliebollen bakken met familie. Niet bijzonder, maar wel een gezellige dag. Nu ga ik even een tosti eten
Gast- Gast
Storm schreef:Ik follow jou trouwens op twitter!PrinsesBo schreef:Het is mijn dag niet.
Heb bedrust voorgeschreven gekregen en net ook nog een torenhoge telefoonrekening in de brievenbus!
Oh echt?
Wat leuk!
Dan ga ik jou ook followen.
Doe er alleen niet echt veel mee..
Gast- Gast
Bah. nog steeds een ochtendhumeur (middaghumeur dus ondertussen)
Als het goed is komen m'n broertjes en 2 nichtjes straks en ik ga knieperties bakken, dus hopenlijk wordt m'n humeur dan een stuk beter.
Als het goed is komen m'n broertjes en 2 nichtjes straks en ik ga knieperties bakken, dus hopenlijk wordt m'n humeur dan een stuk beter.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom heb je bedrust Princess Bo?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Waarom heb je bedrust Princess Bo?
Heb ischia..
Bedrust met af en toe lichte beweging dus...
Gast- Gast
Wat vervelend, beterschap! En lang leve de laptop..PrinsesBo schreef:Lady4 schreef:Waarom heb je bedrust Princess Bo?
Heb ischia..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Redelijk.. Ik ben aan het werk, maar deze week is altijd zo rustig, tussen kerst en oud en nieuw..
Gast- Gast
Begon een beetje bah, voel me soort van niet mezelf laatste dagen. Maar heb net even met mn gitaar gekloot en het gaat nu wel weer. Dus laat ik maar aan mn huiswerk gaan
Hoop dat iedereen ondanks de griepjes en vervelende gemoedstoestanden toch nog een fijne dag heeft!
Hoop dat iedereen ondanks de griepjes en vervelende gemoedstoestanden toch nog een fijne dag heeft!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Saai,
Ik zit op mijn werk maar er is bijna niemand en ik heb echt geen zin meer ( vandaar dat ik nu hier rondhang)
Ik zit op mijn werk maar er is bijna niemand en ik heb echt geen zin meer ( vandaar dat ik nu hier rondhang)
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Lady4 schreef:Wat vervelend, beterschap! En lang leve de laptop..PrinsesBo schreef:Lady4 schreef:Waarom heb je bedrust Princess Bo?
Heb ischia..
Bedankt!
Ja idd, als ik die toch niet had..
Gast- Gast
Bliss schreef:In tegenstelling tot gisteren (toen kwam ik om 13:30 pas mn nest uit) ben ik vandaag maar eens wat eerder opgestaan, namelijk om 10:00. Heb de afgelopen drie uur in mn pyjama werkstukken en boekverslagen na zitten kijken en dat is nu klaar gelukkig! Ga zo een was ophangen en douchen en aankleden. Moet ook beginnen met rapporten maken, maar dat doe ik morgen denk ik. Vanmiddag om 16:00 ga ik met Vruchtenhagel naar de bios, naar "De eenzaamheid van de priemgetallen". Heb het boek vorige week uitgelezen en ik ben erg benieuwd!
Oh wauw, is daar een film van? Dat wist ik niet, ik vond het boek heel erg mooi.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Redelijk.. Ik ben aan het werk, maar deze week is altijd zo rustig, tussen kerst en oud en nieuw..
Het is gewoon freakin' boring. Tenminste bij mij wel.....
Gast- Gast
Inderdaad hier ook, bah..Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Redelijk.. Ik ben aan het werk, maar deze week is altijd zo rustig, tussen kerst en oud en nieuw..
Ik zag net m`n telefoonrekening.. €30 hoger dan normaal haha.. Ruzie maken over de telefoon is echt slecht voor je bankrekening
Gast- Gast
Jen_ schreef:Bliss schreef:In tegenstelling tot gisteren (toen kwam ik om 13:30 pas mn nest uit) ben ik vandaag maar eens wat eerder opgestaan, namelijk om 10:00. Heb de afgelopen drie uur in mn pyjama werkstukken en boekverslagen na zitten kijken en dat is nu klaar gelukkig! Ga zo een was ophangen en douchen en aankleden. Moet ook beginnen met rapporten maken, maar dat doe ik morgen denk ik. Vanmiddag om 16:00 ga ik met Vruchtenhagel naar de bios, naar "De eenzaamheid van de priemgetallen". Heb het boek vorige week uitgelezen en ik ben erg benieuwd!
Oh wauw, is daar een film van? Dat wist ik niet, ik vond het boek heel erg mooi.
Ja we zagen laatst ineens een poster van deze film hangen in de bios! Beetje een filmhuisachtige film geloof ik, heb er verder ook niks over gehoord eigenlijk, maar ben wel zó benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Jen_ schreef:Bliss schreef:In tegenstelling tot gisteren (toen kwam ik om 13:30 pas mn nest uit) ben ik vandaag maar eens wat eerder opgestaan, namelijk om 10:00. Heb de afgelopen drie uur in mn pyjama werkstukken en boekverslagen na zitten kijken en dat is nu klaar gelukkig! Ga zo een was ophangen en douchen en aankleden. Moet ook beginnen met rapporten maken, maar dat doe ik morgen denk ik. Vanmiddag om 16:00 ga ik met Vruchtenhagel naar de bios, naar "De eenzaamheid van de priemgetallen". Heb het boek vorige week uitgelezen en ik ben erg benieuwd!
Ja we zagen laatst ineens een poster van deze film hangen in de bios! Beetje een filmhuisachtige film geloof ik, heb er verder ook niks over gehoord eigenlijk, maar ben wel zó benieuwd!
Leuk! Ik hoor graag ergens hoe de film was! En veel plezier samen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Inderdaad hier ook, bah..Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Redelijk.. Ik ben aan het werk, maar deze week is altijd zo rustig, tussen kerst en oud en nieuw..
Ik zag net m`n telefoonrekening.. €30 hoger dan normaal haha.. Ruzie maken over de telefoon is echt slecht voor je bankrekening
Ja het is echt verschrikkelijk he? Ben blij als mijn baas, of nou degene waarvoor ik werk volgende week weer terug is.
Gast- Gast
Ik ben blij als de feestdagen weer voorbij zijn, dan komt er weer wat drukte
Bij veel bedrijven is er bijna niemand aan het werk, dus alles wat ik moet regelen kan ook pas na maandag..
Bij veel bedrijven is er bijna niemand aan het werk, dus alles wat ik moet regelen kan ook pas na maandag..
Gast- Gast
Ik heb een beetje was gedaan, de badkamer schoongemaakt...
Voorzover dat mogelijk is nu, morgen weer schilderen en er moet nog wat geboord worden
Maar ons meubel kan ingepakt worden en dat ga ik straks ook maar ff doen!
Ik heb echt geen fut vandaag! Wil het liefst lekkr gaan slapen!
Voorzover dat mogelijk is nu, morgen weer schilderen en er moet nog wat geboord worden
Maar ons meubel kan ingepakt worden en dat ga ik straks ook maar ff doen!
Ik heb echt geen fut vandaag! Wil het liefst lekkr gaan slapen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Oh ik herken het, de week tussen kerst en O&N (ik wilde autonieuw typen hahaa) is echt zo'n weekje niets..
Heb vandaag echt nog geen reet uitgevoerd. Om 9 uur opgestaan, ontbeten met mijn vriend, gedoucht, enorm ehh geSOGd met mijn vriend;) en toen zou ik gaan studeren maar ik zit meer niets dan iets te doen. Blehh!
Is de ruzie met W. alweer bijgelegd eigenlijk donnaa?
Heb vandaag echt nog geen reet uitgevoerd. Om 9 uur opgestaan, ontbeten met mijn vriend, gedoucht, enorm ehh geSOGd met mijn vriend;) en toen zou ik gaan studeren maar ik zit meer niets dan iets te doen. Blehh!
Is de ruzie met W. alweer bijgelegd eigenlijk donnaa?
Gast- Gast
Ik heb vandaag een wasje gedraaid, cadeautje gekocht, nieuwste boek van karin Slaughter gehaald en een nieuwe bril besteld. Ook zijn we een tijd bij mijn moeder in het ziekenhuis geweest.
Nu even niks doen en dan eten gaan koken. Vanavond wil ik mijn nagels doen en kijken voor een stage plek. Daar moet ik echt haast mee gaan maken.
Nu even niks doen en dan eten gaan koken. Vanavond wil ik mijn nagels doen en kijken voor een stage plek. Daar moet ik echt haast mee gaan maken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Vandaag heb ik de hele dag gewerkt. Het is echt megadruk (terwijl het voorgaande jaren rond de feestdagen vrij rustig was).
Zometeen ga ik alvast de aardappels schillen voor het avondeten.
Vanavond lekker Top 200 a Gogo kijken en daarna verder in mijn boek.
Zometeen ga ik alvast de aardappels schillen voor het avondeten.
Vanavond lekker Top 200 a Gogo kijken en daarna verder in mijn boek.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb vanochtend gewerkt en vanmiddag heb ik boodschappen in huis gehaald voor oud & nieuw. Tussendoor heb ik echt genikst, heerlijk!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: