Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)
Ik heb altijd de meest wilde ideeen, maar nu weet ik nooit of zoiets wel staat. Dit is de stand van zaken:
Deze muur is pas in een soort van taupe-achtige kleur geverfd.
Nu denken jullie misschien, Jezus, wat een durfloze kleur, maar de muur schuin aan de andere kant is knal:
Wat ik nog graag wil regelen hier. Dit is het huis van (inmiddels weer mijn vriend en mij, lang verhaal) is een mooie foto/schilderij boven de bank. Nu vind ik zelf van die echte kijkfoto's (zie website http://www.chinesecontemporary.com/hong_hao_cv.htm) helemaal leuk.
Volgende maand komt er nog een stoel in de kleur petrol
En links van de bank komt er nog een staande lamp beetje a la zoiets:
Wat ik nu zoek zijn deze letters van Sissy Boy:
Helaas helemaal uitverkocht via de website en de winkels in Maastricht, Haarlem en Leiden hebben ze ook niet meer. Wie kan mij er misschien aan helpen?
Ook gave ideeen voor een hoge bloempot/vaas met planten en bloemen erin (minimaal een meter hoog) en ideeen voor kussens op de bank en misschien een vloerkleed onder de bank hoor ik graag!
Deze muur is pas in een soort van taupe-achtige kleur geverfd.
Nu denken jullie misschien, Jezus, wat een durfloze kleur, maar de muur schuin aan de andere kant is knal:
Wat ik nog graag wil regelen hier. Dit is het huis van (inmiddels weer mijn vriend en mij, lang verhaal) is een mooie foto/schilderij boven de bank. Nu vind ik zelf van die echte kijkfoto's (zie website http://www.chinesecontemporary.com/hong_hao_cv.htm) helemaal leuk.
Volgende maand komt er nog een stoel in de kleur petrol
En links van de bank komt er nog een staande lamp beetje a la zoiets:
Wat ik nu zoek zijn deze letters van Sissy Boy:
Helaas helemaal uitverkocht via de website en de winkels in Maastricht, Haarlem en Leiden hebben ze ook niet meer. Wie kan mij er misschien aan helpen?
Ook gave ideeen voor een hoge bloempot/vaas met planten en bloemen erin (minimaal een meter hoog) en ideeen voor kussens op de bank en misschien een vloerkleed onder de bank hoor ik graag!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)
Wij hebben dit boven onze bank hangen:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou proberen in de kussens op de bank en een eventueel vloerkleed het paars/roze van de muur proberen terug te halen en ook in eventuele assecoires..
Wat ik ook mooi vind is een grote pot met een hoge plant erin, zo'n palmactig ding ofzo.
Wat ik ook mooi vind is een grote pot met een hoge plant erin, zo'n palmactig ding ofzo.
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Wij hebben dit boven onze bank hangen:
Ikea he? Wel leuk, maar een vriend van me heeft die foto ook al aan de muur hangen en dan laat ik liever die foto door mijn vriend zelf maken. Maar iets met groen is wel gaaf denk ik
TGR- Kletskop
Ja, daar zal het uiteindelijk wel op neerkomen denk ik. Beetje meer een eenheid van kleur enz.Sunprincess schreef:Ik zou proberen in de kussens op de bank en een eventueel vloerkleed het paars/roze van de muur proberen terug te halen en ook in eventuele assecoires..
Ik vind de Medinilla magnifica erg mooi in een pot.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Ja, daar zal het uiteindelijk wel op neerkomen denk ik. Beetje meer een eenheid van kleur enz.Sunprincess schreef:Ik zou proberen in de kussens op de bank en een eventueel vloerkleed het paars/roze van de muur proberen terug te halen en ook in eventuele assecoires..
Ik vind de Medinilla magnifica erg mooi in een pot.
Mijn vriend heeft die die ook wel eens gehad en ook al heeft hij heel erge groene vingers, toch vond hij de plant maar moeilijk met onderhouden.
Linnie1985- Kletskop
de plant zelf is wel ok te onderhouden maar eer dat die bloemen uitgebloeid zijn is het maar een saaie plant want het lukt bijna niet om er nog nieuwe bloemen in te krijgen.
Ik zou inderdaad ook in de accesoires paars/rose proberen terug te brengen
Gast- Gast
Welke kleur is die knalkleur bij de tafel? Die vind k echt geweldig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuk huisje:). Ik vind die lamp die er komt ook heel leuk. En verder ben ik heel slecht in huizen inrichten dus zal je aan mij niets hebben haha.
Zal ik voor je in Amsterdam kijken bij Sissy Boy?
Gast- Gast
Leuk huis! Leuke stoelen ook bij je eettafel.
www.zuiver.nl heeft volgens mij ook echt grote potten/zuilen..
Bedrijf waar ik nu stage loopt verkoop ze ook, maar goed dat is bij Nijmegen in de buurt haha.. geen flauw idee waar je op andere plekken kunt kijken of bijv. online o.i.d.
Ik weet nog wel wat andere bedrijven die ze verkopen, maar die verkopen niet aan particulieren dus heb je er nog niets aan.
www.zuiver.nl heeft volgens mij ook echt grote potten/zuilen..
Bedrijf waar ik nu stage loopt verkoop ze ook, maar goed dat is bij Nijmegen in de buurt haha.. geen flauw idee waar je op andere plekken kunt kijken of bijv. online o.i.d.
Ik weet nog wel wat andere bedrijven die ze verkopen, maar die verkopen niet aan particulieren dus heb je er nog niets aan.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat een leuk huisje:). Ik vind die lamp die er komt ook heel leuk. En verder ben ik heel slecht in huizen inrichten dus zal je aan mij niets hebben haha.
Ja! Wil je kijken? Zou je m dan meteen willen claimen mocht je m daar nu vinden? Volgens mij zijn er meerdere filialen.
TGR- Kletskop
Ja, is goed. Er is een groot Sissyboy Homeland filiaal in het Magna Plaza. Dat was de eerste plek waar ik aan dacht, zal wel even kijken en als hij er is koop ik hem! Alleen ik heb wel pas volgende week tijd om de stad in te gaan, weet niet of dat een probleem is?
Gast- Gast
Ik vind je huis al hardstikke leuk! Heb zo even geen tips verder.
Maar wat leuk dat je weer samenwoont en dan het weer goed is met je vriend!
Maar wat leuk dat je weer samenwoont en dan het weer goed is met je vriend!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lily schreef:de plant zelf is wel ok te onderhouden maar eer dat die bloemen uitgebloeid zijn is het maar een saaie plant want het lukt bijna niet om er nog nieuwe bloemen in te krijgen.
haha ja dat bedoel ik.
Linnie1985- Kletskop
geen probleem! Vind het allang super dat je wilt kijken!Powerbabe schreef:Ja, is goed. Er is een groot Sissyboy Homeland filiaal in het Magna Plaza. Dat was de eerste plek waar ik aan dacht, zal wel even kijken en als hij er is koop ik hem! Alleen ik heb wel pas volgende week tijd om de stad in te gaan, weet niet of dat een probleem is?
TGR- Kletskop
Linnie1985 schreef:Wij hebben dit boven onze bank hangen:
Mooi!
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
VeryCherry schreef:Welke kleur is die knalkleur bij de tafel? Die vind k echt geweldig
Je moet even op de website van flexa kijken. De kleur hebben ze daar gecombineerd met een diepe kleur blauw/groen. Als je m niet kunt vinden slinger ik straks mijn laptop aan om voor je te kijken.
TGR- Kletskop
Ik wil hier ook nog wel even bij Sissyboy kijken voor je in de stad, wordt alleen van de week pas.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik wil hier ook nog wel even bij Sissyboy kijken voor je in de stad, wordt alleen van de week pas.
Ik wacht al heel lang op die letters, ik ging er al vanuit dat ik ze niet meer zou vinden. Dus ik heb engelengeduld
TGR- Kletskop
Woon je weer bij je ex? Of is je ex je ex niemeer?
Gast- Gast
Charlie schreef:Woon je weer bij je ex? Of is je ex je ex niemeer?
Ik heb het al gezegd in mijn openingspost, maar er is nu bijna een jaar overheen gegaan, we hebben allebei veel geleerd en eigenlijk zijn we weer bij elkaar
TGR- Kletskop
TGR schreef:Weetjewel schreef:Ik wil hier ook nog wel even bij Sissyboy kijken voor je in de stad, wordt alleen van de week pas.
Ik wacht al heel lang op die letters, ik ging er al vanuit dat ik ze niet meer zou vinden. Dus ik heb engelengeduld
Ik bel ze gewoon wel even om te vragen of ze ze hebben...
Gast- Gast
Ze waren speciaal voor Valentijnsdag hoorde ik net, en ze hebben ze al vanaf eind februari niet meer. Maar ze denkt dat ze binnenkort wel weer komen, of iets wat erop lijkt.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ze waren speciaal voor Valentijnsdag hoorde ik net, en ze hebben ze al vanaf eind februari niet meer. Maar ze denkt dat ze binnenkort wel weer komen, of iets wat erop lijkt.
Ik ga mijn ogen openhouden!
TGR- Kletskop
Ik heb geen adviezen, denk dat mijn zusje het wel had geweten want die doet een opleiding in inrichting enzo. Maar die komt hier niet.
Verder: leuk huisje zeg!
Verder: leuk huisje zeg!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» themabruiloft, ideeën gevraagd!
» Cadeau-ideeën gevraagd
» Cadeau ideeën gevraagd (werkgevers)
» Beetje hulp gevraagd....
» Hulp gevraagd! Kattengif?
» Cadeau-ideeën gevraagd
» Cadeau ideeën gevraagd (werkgevers)
» Beetje hulp gevraagd....