Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR do 20 okt 2011 - 21:04

Ik heb altijd de meest wilde ideeen, maar nu weet ik nooit of zoiets wel staat. Dit is de stand van zaken:


Deze muur is pas in een soort van taupe-achtige kleur geverfd.
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) IMG01427-20111021-0941

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) IMG01428-20111021-0942

Nu denken jullie misschien, Jezus, wat een durfloze kleur, maar de muur schuin aan de andere kant is knal:

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) IMG01429-20111021-0942

Wat ik nog graag wil regelen hier. Dit is het huis van (inmiddels weer mijn vriend en mij, lang verhaal) is een mooie foto/schilderij boven de bank. Nu vind ik zelf van die echte kijkfoto's (zie website http://www.chinesecontemporary.com/hong_hao_cv.htm) helemaal leuk.

Volgende maand komt er nog een stoel in de kleur petrol
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Petrolkleur

En links van de bank komt er nog een staande lamp beetje a la zoiets:
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) 4659?width=350&height=350

Wat ik nu zoek zijn deze letters van Sissy Boy:
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) 77419df9f6214d7728c7af1c484604ae
Helaas helemaal uitverkocht via de website en de winkels in Maastricht, Haarlem en Leiden hebben ze ook niet meer. Wie kan mij er misschien aan helpen? Embarassed

Ook gave ideeen voor een hoge bloempot/vaas met planten en bloemen erin (minimaal een meter hoog) en ideeen voor kussens op de bank en misschien een vloerkleed onder de bank hoor ik graag!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Linnie1985 do 20 okt 2011 - 21:18

Wij hebben dit boven onze bank hangen:

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) 002-4
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 21:19

Ik zou proberen in de kussens op de bank en een eventueel vloerkleed het paars/roze van de muur proberen terug te halen en ook in eventuele assecoires..
Wat ik ook mooi vind is een grote pot met een hoge plant erin, zo'n palmactig ding ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR do 20 okt 2011 - 21:31

Linnie1985 schreef:Wij hebben dit boven onze bank hangen:

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) 002-4

Ikea he? Wel leuk, maar een vriend van me heeft die foto ook al aan de muur hangen en dan laat ik liever die foto door mijn vriend zelf maken. Maar iets met groen is wel gaaf denk ik Very Happy

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR do 20 okt 2011 - 21:36

Sunprincess schreef:Ik zou proberen in de kussens op de bank en een eventueel vloerkleed het paars/roze van de muur proberen terug te halen en ook in eventuele assecoires..
Wat ik ook mooi vind is een grote pot met een hoge plant erin, zo'n palmactig ding ofzo.
Ja, daar zal het uiteindelijk wel op neerkomen denk ik. Beetje meer een eenheid van kleur enz.

Ik vind de Medinilla magnifica erg mooi in een pot.
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Medinilla%20magnifica%203

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Linnie1985 do 20 okt 2011 - 21:49

TGR schreef:
Sunprincess schreef:Ik zou proberen in de kussens op de bank en een eventueel vloerkleed het paars/roze van de muur proberen terug te halen en ook in eventuele assecoires..
Wat ik ook mooi vind is een grote pot met een hoge plant erin, zo'n palmactig ding ofzo.
Ja, daar zal het uiteindelijk wel op neerkomen denk ik. Beetje meer een eenheid van kleur enz.

Ik vind de Medinilla magnifica erg mooi in een pot.
Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Medinilla%20magnifica%203

Mijn vriend heeft die die ook wel eens gehad en ook al heeft hij heel erge groene vingers, toch vond hij de plant maar moeilijk met onderhouden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 22:48

de plant zelf is wel ok te onderhouden maar eer dat die bloemen uitgebloeid zijn is het maar een saaie plant want het lukt bijna niet om er nog nieuwe bloemen in te krijgen.

Ik zou inderdaad ook in de accesoires paars/rose proberen terug te brengen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  VeryCherry do 20 okt 2011 - 23:09

Welke kleur is die knalkleur bij de tafel? Die vind k echt geweldig Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:46

Wat een leuk huisje:). Ik vind die lamp die er komt ook heel leuk. En verder ben ik heel slecht in huizen inrichten dus zal je aan mij niets hebben haha.
Zal ik voor je in Amsterdam kijken bij Sissy Boy?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 1:06

Leuk huis! Leuke stoelen ook bij je eettafel.

www.zuiver.nl heeft volgens mij ook echt grote potten/zuilen..

Bedrijf waar ik nu stage loopt verkoop ze ook, maar goed dat is bij Nijmegen in de buurt haha.. geen flauw idee waar je op andere plekken kunt kijken of bijv. online o.i.d.

Ik weet nog wel wat andere bedrijven die ze verkopen, maar die verkopen niet aan particulieren dus heb je er nog niets aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR vr 21 okt 2011 - 1:08

Powerbabe schreef:Wat een leuk huisje:). Ik vind die lamp die er komt ook heel leuk. En verder ben ik heel slecht in huizen inrichten dus zal je aan mij niets hebben haha.
Zal ik voor je in Amsterdam kijken bij Sissy Boy?

Ja! Wil je kijken? Zou je m dan meteen willen claimen mocht je m daar nu vinden? Volgens mij zijn er meerdere filialen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 1:23

Ja, is goed. Er is een groot Sissyboy Homeland filiaal in het Magna Plaza. Dat was de eerste plek waar ik aan dacht, zal wel even kijken en als hij er is koop ik hem! Alleen ik heb wel pas volgende week tijd om de stad in te gaan, weet niet of dat een probleem is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Lavendel vr 21 okt 2011 - 1:55

Ik vind je huis al hardstikke leuk! Heb zo even geen tips verder.

Maar wat leuk dat je weer samenwoont en dan het weer goed is met je vriend!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Linnie1985 vr 21 okt 2011 - 2:54

Lily schreef:de plant zelf is wel ok te onderhouden maar eer dat die bloemen uitgebloeid zijn is het maar een saaie plant want het lukt bijna niet om er nog nieuwe bloemen in te krijgen.

Ik zou inderdaad ook in de accesoires paars/rose proberen terug te brengen

haha ja dat bedoel ik.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR vr 21 okt 2011 - 9:56

Powerbabe schreef:Ja, is goed. Er is een groot Sissyboy Homeland filiaal in het Magna Plaza. Dat was de eerste plek waar ik aan dacht, zal wel even kijken en als hij er is koop ik hem! Alleen ik heb wel pas volgende week tijd om de stad in te gaan, weet niet of dat een probleem is?
geen probleem! Vind het allang super dat je wilt kijken!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  dolfijntje24 vr 21 okt 2011 - 20:40

Linnie1985 schreef:Wij hebben dit boven onze bank hangen:

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) 002-4


Mooi!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR vr 21 okt 2011 - 21:07

VeryCherry schreef:Welke kleur is die knalkleur bij de tafel? Die vind k echt geweldig Very Happy

Je moet even op de website van flexa kijken. De kleur hebben ze daar gecombineerd met een diepe kleur blauw/groen. Als je m niet kunt vinden slinger ik straks mijn laptop aan om voor je te kijken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 21:41

Ik wil hier ook nog wel even bij Sissyboy kijken voor je in de stad, wordt alleen van de week pas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR vr 21 okt 2011 - 23:27

Weetjewel schreef:Ik wil hier ook nog wel even bij Sissyboy kijken voor je in de stad, wordt alleen van de week pas.

Ik wacht al heel lang op die letters, ik ging er al vanuit dat ik ze niet meer zou vinden. Dus ik heb engelengeduld Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:39

Woon je weer bij je ex? Of is je ex je ex niemeer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR vr 21 okt 2011 - 23:47

Charlie schreef:Woon je weer bij je ex? Of is je ex je ex niemeer?

Ik heb het al gezegd in mijn openingspost, maar er is nu bijna een jaar overheen gegaan, we hebben allebei veel geleerd en eigenlijk zijn we weer bij elkaar smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:48

TGR schreef:
Weetjewel schreef:Ik wil hier ook nog wel even bij Sissyboy kijken voor je in de stad, wordt alleen van de week pas.

Ik wacht al heel lang op die letters, ik ging er al vanuit dat ik ze niet meer zou vinden. Dus ik heb engelengeduld Wink

Ik bel ze gewoon wel even om te vragen of ze ze hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:50

Ze waren speciaal voor Valentijnsdag hoorde ik net, en ze hebben ze al vanaf eind februari niet meer. Maar ze denkt dat ze binnenkort wel weer komen, of iets wat erop lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  TGR vr 21 okt 2011 - 23:52

Weetjewel schreef:Ze waren speciaal voor Valentijnsdag hoorde ik net, en ze hebben ze al vanaf eind februari niet meer. Maar ze denkt dat ze binnenkort wel weer komen, of iets wat erop lijkt.

I love you Ik ga mijn ogen openhouden!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:59

Ik heb geen adviezen, denk dat mijn zusje het wel had geweten want die doet een opleiding in inrichting enzo. Maar die komt hier niet.

Verder: leuk huisje zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's) Empty Re: Jullie ideeen en hulp gevraagd (foto's)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum