Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

+18
Lindsya
Printje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Thunder
meisje
Kat1980
Annemie
Tania
Susan
maiadebij
PapillonRose
Flower_L
*Troela*
Liadan
Spring
Darius
Mamsie
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Lindsya do 20 okt 2011 - 8:50

Ik heb niet echt een grens van kopen van een jas of kleren. Ik bepaal het altijd wel op het moment als ik aan het winkelen ben. Ik heb een maandje geleden een winterjas gekocht van 60 euro en ik heb er daarvoor nog eentje gekocht van 50 euro voor afwisseling.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  PiP do 20 okt 2011 - 10:29

Ik dacht aan 50,-. De jas was echter 60,-. Ze kan hem hopelijk volgend jaar ook nog aan.
Voor een 2e jas wacht ik op de uitverkoop. Ze kan haar oude jasje nog net aan, voor als ze buiten gaat spelen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Teddyaapje do 20 okt 2011 - 10:37

ik heb een hele leuke van name-it gekocht op mp voor 5,- (incl.vzk!!). hij ziet er nog uit als nieuw. Een nieuwe jas zou ik denk ik zo'n 40,- per jaar aan uit geven, maar als er geen leuke zijn voor die prijs zou ik een duurdere kopen van een gewild merk en die weer verkopen als T. er uit groeit.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Annie24 do 20 okt 2011 - 10:43

Petra* schreef:Sander vond dat we op deze manier de economie goed steunden, wat nou crisis angel

Dat is een heeeeeeeeeleeee goeie!!!! Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Teddyaapje vr 21 okt 2011 - 12:48

Annie24 schreef:
Petra* schreef:Sander vond dat we op deze manier de economie goed steunden, wat nou crisis angel

Dat is een heeeeeeeeeleeee goeie!!!! Laughing

Mijn vriend zou me eens aan mn voorhoofd voelen denk ik haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 19:19

Bij mijn zus in de winkel was er een vrouwtje die winterjas nr 3 kwam halen.
Momenteel kon ze haar oude (Burberry) winterjas ook nog aan. De jas die ze ditmaal kocht was een jasje van bijna 70 euro. Ik zou er eigenlijk niet mee thuis hoeven komen haha, dan kan ik linea recta terug naar de winkel!

Volgend jaar wil ik een 'nette' jas bij mijn zus uit de winkel hoogstwaarschijnlijk, dan scheelt ie bij mij natuurlijk flink met de nieuwprijs, en koop ik een goedkoper jasje als crechejasje of om buiten te spelen. Een skipak zal ze dan misschien ook nog wel krijgen. Durf niet te zeggen wat mijn max is, eurootje of 50-60? Voor mezelf geef ik ook niet makkelijk meer dan 100 euro uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 19:36

De winterjas van mijn zoon was 7 euro in de uitverkoop. De winterjas van mijn dochter was 3 euro. En dat zijn geen lelijke jassen :P tot nu toe is het meeste wat ik heb uitgegeven 25 euro, maar ik heb wel elke keer geluk gehad. 50 euro is mijn max maar dat komt ook doordat we het gewoon niet breed hebben en ik voel me niet prettig als ik meer geld aan een jas ga uitgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 22:08

Ik denk dat het ook maar net is wat je tegenkomt, ik loop sowieso al niet vaak in winkels rond die zulke megabedragen hanteren. Maar dat heb je goed gedaan Arden, 2 winterjassen voor een 10tje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 22:11

Ik heb niet echt een maximale prijs. Ik heb toevallig voor Mas een jas van 23 euro, voor Amé een jas van 20 euro, niet omdat ze niet duur zijn, maar omdat ik ze leuk vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:47

Voor mijn zoon heb ik een heel dik gevoerd wintervest gekocht voor 1,95! Very Happy Hij kostte 26,95 maar had nog een kadobon van kraambezoek liggen, dus scheelde mooi! Zodra hij echt buiten zal gaan spelen (hij wordt over 2 weken 1, en kruipt of loopt nog niet) dan koop ik er nog een (goedkope) waterdichte jas bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Susan za 22 okt 2011 - 0:04

_Nera_ schreef:Voor mijn zoon heb ik een heel dik gevoerd wintervest gekocht voor 1,95! Very Happy Hij kostte 26,95 maar had nog een kadobon van kraambezoek liggen, dus scheelde mooi! Zodra hij echt buiten zal gaan spelen (hij wordt over 2 weken 1, en kruipt of loopt nog niet) dan koop ik er nog een (goedkope) waterdichte jas bij.

Dan kostte dat vest toch gewoon 26,95, alleen je hebt grotendeels betaald met een bon? lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  liesje za 22 okt 2011 - 0:22

mijn max zal rond de 35-40 euro zijn je hebt hele leuke jassen voor leuke bedragen

nu heeft ze 2 winterjassen gekregen van beide opa en oma's dus kostte ons niets
1tje van h&m was 25 euro en 1tje van prenatal ook rond de 25 euro


liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:08

Max. 40 euro. Hij heeft er nu een van de C&A voor 25/30 euro (?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 2:37

Susan schreef:
_Nera_ schreef:Voor mijn zoon heb ik een heel dik gevoerd wintervest gekocht voor 1,95! Very Happy Hij kostte 26,95 maar had nog een kadobon van kraambezoek liggen, dus scheelde mooi! Zodra hij echt buiten zal gaan spelen (hij wordt over 2 weken 1, en kruipt of loopt nog niet) dan koop ik er nog een (goedkope) waterdichte jas bij.

Dan kostte dat vest toch gewoon 26,95, alleen je hebt grotendeels betaald met een bon? lol!

Ja dat vest kostte idd 26,95, maar ik heb er maar 1,95 voor hoeven betalen, omdat ik een kadobon van 25 euro had smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum