Keukengerei
+8
Arwyn
Lavendel
minoessepoes
Inge
TukTuk
Caro
silly-one
Marin
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Keukengerei
Ik vind die Joseph Joseph snijplanken eigenlijk wat standaard in die zin dat ik ze de eerste keer dat ik ze zag leuk vond (maar te duur) en ze nu te vaak zie zodat ik ze niet meer wil (ook al zijn ze in de aanbieding). Ik vind zelf mooie keukenspullen wel leuk maar koop dan vaak dingen tijdens de vakantie zodat er meteen een herinnering aan vast zit. Afgelopen zomer heb ik verschillende Victorinox messen gekocht in leuke kleurtjes en daar wordt ik dan weer blij van. Als ik in Duitsland ben probeer ik ook een Butler te bezoeken en daar koop ik ook vaak mooie / leuke spulletjes. Probleem is dat ik nu het meeste al wel heb en ik het ietwat zonde vind om dan nieuwe (dure) dingen te kopen of het moet er echt heel echt uitspringen. Ik heb trouwens een messenblok (merk onbekend) gekocht toen een huishoudwinkel er mee op hield. Met 50% korting heb ik een mooie set voor een leuke prijs.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik wil zo graag deze keukenmachine.. maar echt onbetaalbaar voor mij
Mooie rvs kommen om dingen in de mixen. (zoals bij Masterchef) - weg met die plastic troep.
Mooie rvs kommen om dingen in de mixen. (zoals bij Masterchef) - weg met die plastic troep.
Gast- Gast
Jaaaaa ik wil ook die KitchenAid!!!!
Die RVS kommen heb ik wel, in 3 maten, met antislip aan de onderkant. Zijn echt zooo ideaal!
Die RVS kommen heb ik wel, in 3 maten, met antislip aan de onderkant. Zijn echt zooo ideaal!
Gast- Gast
Ik heb geen kitchen aid, maar wel een kenwood en ik ben er zooo blij mee! Gebruik 'Ken''echt heel veel.
Enige wat er bij mij echt niet in komt zijn houten spatels of andere houten dingen. Ik krijg daar zo'n kippenvel van! Wij gebruiken plastice dingen. Kopen we bij marskramer.
Messen: mijn man heeft een bestek en messenset gekocht voordat we gingen samenwonen. Via zo'n mannetje die dit verkoopt via zijn achterbak. En deze messen doen het nu na 7 jaar nog prima.
Snijplanken: hebben we net allemaal weer vervangen. Gewoon van de xenos en ikea. Dan kan ik wat vaker eens nieuwe halen voor dat geld.
Toevallig, tijdens dit stukje hoor ik op de radio een reclamespotje van BP. Daar kun je voor messen sparen van een bepaalde kok. Misschien een tip/.idee?
Enige wat er bij mij echt niet in komt zijn houten spatels of andere houten dingen. Ik krijg daar zo'n kippenvel van! Wij gebruiken plastice dingen. Kopen we bij marskramer.
Messen: mijn man heeft een bestek en messenset gekocht voordat we gingen samenwonen. Via zo'n mannetje die dit verkoopt via zijn achterbak. En deze messen doen het nu na 7 jaar nog prima.
Snijplanken: hebben we net allemaal weer vervangen. Gewoon van de xenos en ikea. Dan kan ik wat vaker eens nieuwe halen voor dat geld.
Toevallig, tijdens dit stukje hoor ik op de radio een reclamespotje van BP. Daar kun je voor messen sparen van een bepaalde kok. Misschien een tip/.idee?
_Leaf_ schreef:Jaaaaa ik wil ook die KitchenAid!!!!
Oeeh waar heb je die van? Misschien leuk voor in het kookpakket wat ik voor mijn vriend zijn verjaardag ga samenstellen
Gast- Gast
+1 en die kleur is ook geweldig(al zou ik elk kleurtje aannemen )Punk'd schreef:Ik wil zo graag deze keukenmachine.. maar echt onbetaalbaar voor mij
[/img]
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
SarahKey schreef:
Joop Braakhekke! Ik ben erovor aan het sparen (mijn vriend tankt 4x per week oid, dus dat gaat hard, haha).. dus kan daarna vertellen hoe die messen bevallen..
Gast- Gast
wij hebben het messenset van herman den blijker erg fijn set. We bewaren die in het bijpassende messenblok. alleen het broodmes wil daar niet goed in.
Verder hebben we gewoon ikea spul en werkt prima
Verder hebben we gewoon ikea spul en werkt prima
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pippa schreef:SarahKey schreef:
Joop Braakhekke! Ik ben erovor aan het sparen (mijn vriend tankt 4x per week oid, dus dat gaat hard, haha).. dus kan daarna vertellen hoe die messen bevallen..
Ik kon niet meer op de naam komen al zag ik hem zo voor me
Punk'd schreef:_Leaf_ schreef:Jaaaaa ik wil ook die KitchenAid!!!!
Oeeh waar heb je die van? Misschien leuk voor in het kookpakket wat ik voor mijn vriend zijn verjaardag ga samenstellen
Ik gebruik voor het bakken een kom van tupperware, geen rvs weliswaar maar wel een anti slip randje. Echt ideaal, vooral als je met 1 hand staat te mixen en de andere hand ruimt alvast wat op ofzo
Maar wou er een half jaar terug nog 1 bij bestellen, zijn ze uit de handel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: