Kadaffi opgepakt en overleden
+10
Jeanette
Rush
Lavendel
CarpeDiem
silly-one
Spring
Silver
Marin
SuperGrover
Caro
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kadaffi opgepakt en overleden
Ik wil het beeld niet zien. Ik volg het nieuws maar kijk weg als het schokkende beeld voorbij komt. Dat vind ik eng.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo, dat gaat er inderdaad niet zacht aan toe. Nou, eindelijk hebben ze hem te pakken! Ik was er al op aan het wachten, het heeft toch nog even geduurd.
En dat ze hem vermoord hebben, daar kan ik me eigenlijk totaal niet druk om maken. Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld met mensen die niets fout hebben gedaan.
En dat ze hem vermoord hebben, daar kan ik me eigenlijk totaal niet druk om maken. Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld met mensen die niets fout hebben gedaan.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Weet je wat ik schokkend vind? Dat ik de beelden niet schokkend vond.
Gast- Gast
Polly schreef:
+ 1
Ik hoop echt dat dit een vooruitgang is. Sadam hoesein is ook vermoord maar het is nog steeds puinhoop daar. Wellicht wordt dit anders omdat het de strijd van de libiërs zelf is geweest en niet van landen buiten af.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Chipp schreef:Hopelijk staat er nu een goede leider/regering op. Zodat de blijdschap van de mensen op straat blijft en ze niet weer in de volgende ellende terecht komen.
+1
Dat hoop ik ook voor die bevolking daar!
+2
Zag net een filmpje op het nieuws van zijn levenloze lichaam, bah naar beeld.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Dit soort beelden doen me werkelijk niets.
En beelden dat ze schoten op zijn dode lichaam heb ik niet gezien. Wel dat zijn lichaam op een motorkap van een auto ligt en dat de omstanders vreugdeschoten lossen.
En wat ik nog wil toevoegen: Deze man heeft gezorgd voor heel veel leed in de 42 jaar dat hij aan de macht was. Hij zou duizend doden moeten sterven voor al het verdriet dat hij mensen heeft aangedaan. Hetzelfde vond ik ook gelden voor Hoessein en zijn zoons.
Je verdient humaan als je zelf humaan bent.
En beelden dat ze schoten op zijn dode lichaam heb ik niet gezien. Wel dat zijn lichaam op een motorkap van een auto ligt en dat de omstanders vreugdeschoten lossen.
En wat ik nog wil toevoegen: Deze man heeft gezorgd voor heel veel leed in de 42 jaar dat hij aan de macht was. Hij zou duizend doden moeten sterven voor al het verdriet dat hij mensen heeft aangedaan. Hetzelfde vond ik ook gelden voor Hoessein en zijn zoons.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Dit soort beelden doen me werkelijk niets.
+1
Gast- Gast
Daar ben ik het niet mee eens.TGR schreef:
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
PAS OP SCHOKKENDE FOTO !!!!!!!
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10767971/__Lijk_Kaddafi_in_winkelcentrum__.html?p=1,1
dit is pas appart schokkend, Het lijkt ligt in een winkelcentrum
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10767971/__Lijk_Kaddafi_in_winkelcentrum__.html?p=1,1
dit is pas appart schokkend, Het lijkt ligt in een winkelcentrum
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Af en toe vraag ik me af of ik wel normaal ben, zelfs die foto vind ik niet schokkend.
Gast- Gast
Birgit schreef:Af en toe vraag ik me af of ik wel normaal ben, zelfs die foto vind ik niet schokkend.
Weer +1, het doet me niks.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Daar ben ik het niet mee eens.TGR schreef:
Vanuit een westerse gedachte zou ik het met je eens zijn. Maar in dat soort landen gelden andere normen en waarden en vind ik het normaler dat kwaad met kwaad wordt vergolden, ze leven daar met de normen en waarden die wij hadden in voorbije tijden. Onze regels en waarden werken niet daar, dat we het zo nodig vinden om die hun op te leggen vind ik zonde van onze tijd. Het werkt gewoon niet om daar een democratie en ons rechtssysteem te hanteren, zo werkt het land niet.
Ooit misschien wel, maar nu nog lang niet en dat zie je aan alles.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Vanuit mijn eigen Europese standpunt vind ik uiteraard het berechten van misdadigers een goed systeem. Maar de Libiërs klagen er ook niet over dat misdadigers in Nederland veel te zacht aangepakt worden. Ik kan me niet druk maken over wat er met Kaddhafi is gebeurd, ik hoop gewoon dat het land binnen afzienbare tijd stabiel wordt en de mensen een goed leven op kunnen bouwen. Ik heb er echter een hard hoofd in, met het oog op vergelijkbare situaties in andere landen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Mij doet het ook niksTea-Leaf schreef:Birgit schreef:Af en toe vraag ik me af of ik wel normaal ben, zelfs die foto vind ik niet schokkend.
Weer +1, het doet me niks.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het begrijpelijk dat ze Kadhafi gedood hebben, ook al keur ik dat in principe af. Ze hebben al die tijd in onderdrukking geleefd, dus ook het feesten snap ik. Maar dat ik begrijp waarom de burgers zo reageren, dat zij een ander referentiekader hebben, betekent niet dat ik het goedkeur. En mijn afkeuring betekent weer niet dat ik de Libische bevolking van alles probeer op te leggen.TGR schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik het niet mee eens.TGR schreef:
Vanuit een westerse gedachte zou ik het met je eens zijn. Maar in dat soort landen gelden andere normen en waarden en vind ik het normaler dat kwaad met kwaad wordt vergolden, ze leven daar met de normen en waarden die wij hadden in voorbije tijden. Onze regels en waarden werken niet daar, dat we het zo nodig vinden om die hun op te leggen vind ik zonde van onze tijd. Het werkt gewoon niet om daar een democratie en ons rechtssysteem te hanteren, zo werkt het land niet.
Ooit misschien wel, maar nu nog lang niet en dat zie je aan alles.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tijgertje en moeder opgepakt voor diefstal.
» Oma overleden
» M'n telefoon = overleden :(
» Pff wat een dag..."oma overleden"
» Mubarak overleden?
» Oma overleden
» M'n telefoon = overleden :(
» Pff wat een dag..."oma overleden"
» Mubarak overleden?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: