Kadaffi opgepakt en overleden
+10
Jeanette
Rush
Lavendel
CarpeDiem
silly-one
Spring
Silver
Marin
SuperGrover
Caro
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kadaffi opgepakt en overleden
BREAKING NEWS De verdreven Libische leider Muammar Kaddafi is gevangengenomen. Dat melden verschillende bronnen.Volgens de Libische overgangsraad is Kaddafi inmiddels aan zijn verwondingen bezweken.
Kaddafi zou zware schotwonden aan beide benen hebben opgelopen. Dat meldde de militaire topfunctionaris Abdel Majid van de Nationale Overgangsraad NTC, die de leiding van Libië heeft overgenomen, vandaag.
'Hij is zwaargewond, maar hij ademt nog', zei een woordvoerder van de Overgangsraad. Kaddafi is meegenomen door een ambulance.
Kaddafi zou zich verstopt hebben in een gat in de grond. Bij zijn arrestatie zou de ex-dictator 'Niet schieten! Niet schieten!' hebben geroepen.
De gevangenname gebeurde volgens berichten in de stad Sirte, die vandaag in handen viel van de nieuwe machthebbers. Kaddafi zou getracht hebben het land in een konvooi te ontvluchten, dat onder vuur werd genomen door de NAVO.
Bij de inname van Sirte zijn ook Muammar Kaddafi's zoon Mutassim en zijn veiligheidschef Abdullah al-Senussi opgepakt. Al-Senussi wordt, net als Muammar Kaddafi, gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag. Ze worden verdacht van oorlogsmisdaden.
Kaddafi had Libië circa 42 jaar geregeerd. Hij heeft steeds gezegd niet levend in handen te willen vallen van de nieuwe machthebbers.
Kaddafi wordt gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag.
De NAVO is inmiddels bezig met het natrekken van het bericht van de arrestatie. Volgens een woordvoerder kan dat 'een tijdje gaan duren'.
(Redactie)
Kaddafi zou zware schotwonden aan beide benen hebben opgelopen. Dat meldde de militaire topfunctionaris Abdel Majid van de Nationale Overgangsraad NTC, die de leiding van Libië heeft overgenomen, vandaag.
'Hij is zwaargewond, maar hij ademt nog', zei een woordvoerder van de Overgangsraad. Kaddafi is meegenomen door een ambulance.
Kaddafi zou zich verstopt hebben in een gat in de grond. Bij zijn arrestatie zou de ex-dictator 'Niet schieten! Niet schieten!' hebben geroepen.
De gevangenname gebeurde volgens berichten in de stad Sirte, die vandaag in handen viel van de nieuwe machthebbers. Kaddafi zou getracht hebben het land in een konvooi te ontvluchten, dat onder vuur werd genomen door de NAVO.
Bij de inname van Sirte zijn ook Muammar Kaddafi's zoon Mutassim en zijn veiligheidschef Abdullah al-Senussi opgepakt. Al-Senussi wordt, net als Muammar Kaddafi, gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag. Ze worden verdacht van oorlogsmisdaden.
Kaddafi had Libië circa 42 jaar geregeerd. Hij heeft steeds gezegd niet levend in handen te willen vallen van de nieuwe machthebbers.
Kaddafi wordt gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag.
De NAVO is inmiddels bezig met het natrekken van het bericht van de arrestatie. Volgens een woordvoerder kan dat 'een tijdje gaan duren'.
(Redactie)
Gast- Gast
Re: Kadaffi opgepakt en overleden
Ik zou er niet rouwig om zijn, maar euhmmm: Sadam Hoessein werd ook zo gevonden en opgepakt. Dat vind ik het enige vreemde..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wow. Welke bron?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Op NOS staat het ook, SG.
Edit: maar daar staat 'dood of gewond'. Blijkbaar nog niet helemaal duidelijk. In elk geval opgepakt.
Edit: maar daar staat 'dood of gewond'. Blijkbaar nog niet helemaal duidelijk. In elk geval opgepakt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
SuperGrover schreef:Wow. Welke bron?
staat ook op www.telegraaf.nl
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
De telegraaf, dat is een soortgelijk blad als de Prive en de Story..
Maar het zou fijn zijn als ze hem hebben..
Maar het zou fijn zijn als ze hem hebben..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Op RTL7 is het net bevestigd door Al Jazeera dat Kadaffi inderdaad is bezweken aan zijn verwondingen. In hoeverre deze bronnen betrouwbaar zijn is natuurlijk altijd een raadsel. Althans, dat vind ik.
Gast- Gast
Ik zag het net ook op nu.nl staan.
Nu hopen dat het zo is en dat de rust in Libie kan terug kregen, maar ja de voorstanders van Kadaffi zullen zich niet zo snel gewonnen geven.
Nu hopen dat het zo is en dat de rust in Libie kan terug kregen, maar ja de voorstanders van Kadaffi zullen zich niet zo snel gewonnen geven.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Spring schreef:De telegraaf, dat is een soortgelijk blad als de Prive en de Story..
Haha mee eens
Maar op NOS staat het dus ook, en er is nu een extra nieuwsuitzending.
Marin- Lady Post-a-lot
FryskeFlinter schreef:SuperGrover schreef:Wow. Welke bron?
staat ook op www.telegraaf.nl
Daar kopieer ik niets meer van. Televaag.
Ik kijk het RTL nieuws op zeven en had het stukje van AD gekopieerd.
Gast- Gast
Wow! Dat had ik niet verwacht
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Maura schreef:
Ja, dit werkt toch ook niet. Zou hij nou niks geleerd hebben van mede dictators?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Haha ja ik vond dat ook wel ironisch, Lavendel
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben nog wel benieuwd hoe het nu gaat lopen in Libie met de overgangsregering, maar ook nog met de gevechten die bezig zijn. Ik ben benieuwd hoe snel de Kadaffi aanhang zich gewonnen gaat geven en of ze dat wel gaan doen.
En dictators hebben bij mij niet echt altijd het etiket slim gehad. Weet niet waarom. Op een bepaalde manier zijn ze wel slim, maar soms ook erg 'dom'.
En dictators hebben bij mij niet echt altijd het etiket slim gehad. Weet niet waarom. Op een bepaalde manier zijn ze wel slim, maar soms ook erg 'dom'.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Wat mooi, die beelden van al die blije mensen. Die eindelijk verlost zijn..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik word er toch elke keer weer een beetje naar van als ik bedenk dat ze dit soort figuren in Den Haag gevangen willen zetten... Brrr...
Gast- Gast
Hopelijk staat er nu een goede leider/regering op. Zodat de blijdschap van de mensen op straat blijft en ze niet weer in de volgende ellende terecht komen.
Gast- Gast
Oke... Ze lieten net op het NOS journaal zien hoe er op zijn dode lichaam werd ingeschoten. Dat vond ik wel echt heel schokkend om te zien.
SuperGrover- Ratel
Hij schijnt ook doodgeschopt te zijn.. Kijk, hij heeft natuurlijk gruwelijke dingen gedaan, maar hij was ook een mens. Vind dat absoluut geen schoonheidsprijs verdienen...
Gast- Gast
Youtube? Dat wil ik wel even zien.SuperGrover schreef:Oke... Ze lieten net op het NOS journaal zien hoe er op zijn dode lichaam werd ingeschoten. Dat vond ik wel echt heel schokkend om te zien.
Maar ik vind het niet echt handig van NOS, het is nog kindertijd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
op nu.nl staat ook een dode foto.. Brr moet dat nou.. Vind het er vies uitzien en ik vind het onnodig.. Mensen die hem dood willen zien die zoeken toch wel foto's.
Gast- Gast
Ik ga het niet opzoeken, ik had dit niet willen zien. Gatver, ik vond het echt schokkend. Het is en blijft een mens, ik kan dit niet aanzien. Net bij Een Vandaag kwam het nog een keer. Ik vind dat ze van tevoren wel even mogen zeggen dat er schokkende beelden in zitten.Rush schreef:Youtube? Dat wil ik wel even zien.SuperGrover schreef:Oke... Ze lieten net op het NOS journaal zien hoe er op zijn dode lichaam werd ingeschoten. Dat vond ik wel echt heel schokkend om te zien.
Maar ik vind het niet echt handig van NOS, het is nog kindertijd.
SuperGrover- Ratel
Voorheen zeiden ze dat toch ook altijd wel op het nieuws? Stom zeg.
Ik ga het even opzoeken.
Ik ga het even opzoeken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Chipp schreef:Hopelijk staat er nu een goede leider/regering op. Zodat de blijdschap van de mensen op straat blijft en ze niet weer in de volgende ellende terecht komen.
+1
Dat hoop ik ook voor die bevolking daar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
PrinsesBo schreef:Hij schijnt ook doodgeschopt te zijn.. Kijk, hij heeft natuurlijk gruwelijke dingen gedaan, maar hij was ook een mens. Vind dat absoluut geen schoonheidsprijs verdienen...
Nee, doodschoppen vind ik ook meer dan schandalig, maar bij die gast kan ik er inkomen en vind dat hij het wel verdient heeft.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tijgertje en moeder opgepakt voor diefstal.
» Amy Winehouse overleden
» Oma overleden
» M'n telefoon = overleden :(
» Moeder overleden
» Amy Winehouse overleden
» Oma overleden
» M'n telefoon = overleden :(
» Moeder overleden
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: