Friet en snacks
+19
Happinaz
Kayleigh
Annemie
Flower_L
Liadan
moepie
Bloem86
loesje
SarahKey
maiadebij
M@niek
Tania
Teddyaapje
Parisienne
PiP
PapillonRose
Thunder
Susan
Printje
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Friet en snacks
Wij eten elke week friet, mijn zoontje krijgt dan eerst een potje en daarna mag hij een paar frietjes en stukje frikandel mee eten.
Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
Hier aten ze destijds ook echt wel eens een boterham, pannekoeken, poffertjes of soep als maaltijd, dus geen groente.
Gast- Gast
Wij hebben ook ongeveer 1 x in de week a 2 weken een keer frietjes, maar ik doe er altijd wat van salade of komkommer bij
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
+1Lieskuh schreef:Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
Hier aten ze destijds ook echt wel eens een boterham, pannekoeken, poffertjes of soep als maaltijd, dus geen groente.
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Kayleigh schreef:+1Lieskuh schreef:Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
+1
Ik ga me bijna een ontaarde moeder voelen als ik lees hoe braaf alle kindjes hier elke dag hun groente krijgen.
Hier zijn ze 3 en eten ze denk ik al vanaf een maand of 11 patat mee. Ik vind het prima.
Ik hou ervan en eet het regelmatig en zij houden ervan.Ik hoef echt niet met groenten voor hun aan te komen als ik zelf patat zit te eten en we eten same, dan gaat hun groente door de kamer heen haha. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Die dag groente overslaan, daar krijgen ze heus geen groei belemmering van. Mijn jongens eten ook rustig een bakje cherrytomaatjes of een bakje reepjes paprika op als ze daar trek in hebben. Dus het is goed in balans!
Ik vind het juist super gezellig om als we ergens zijn, dagje uit of op de markt o.i.d lekker samen een patatje te eten!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Lieskuh schreef:Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
ik zorg wel dat hij elke dag groente eet, maar als het niet anders kan maak ik geen probleem van.
Laatst heeft ie boterham gegeten s avinds, en zdan doe ik er wat snoeptomaatjes bij.
Zelf eprobeer ik ook iedere dag groente te maken voor vriend en mij, dus standaard ook voor hem
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
ja ik wil toch wel dat mijn zoontje gezonde dingen binnen krijgt dus alleen frietjes, boterham of zo heeft hij nog nooit gehad als avond eten
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Als we frietjes gaan eten, eet D.emi eerst haar eigen hapje en een toetje, want ik vind het wel belangrijk dat ze gewoon groente eet. Daarna mag ze er een paar (zonder zout) van ons mee eten. Heerlijk vindt ze dat, evenals een frikadel. Ze zit dan te glimmen van trots in haar stoeltje
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Lieskuh schreef:Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
+1wij eten soms brood ipv warm. Ik die daar niet moeilijk om. Dan maar een keer géén groente, de volgende dag wel en eet hij het toch niet op haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
+1.
Vanaf 1 jaar at B.randon gewoon met ons mee, en dus ook patat. Hij is er gek op, en een (halve) frikandel of kaassouffle gaat er dan ook wel in. Zo vaak eten we het nu ook weer niet, en dan nog.. Ik ben allang blij áls hij iets eet.
Hij is altijd al een slechte eter geweest, en als het aan hem ligt, eet hij gerust een paar dagen niet. Dan hoor je zijn buikje knorren, en kun je doen wat je wilt.. Meneertje eet dan gewoon niets.
Dus toen hij laatst een bordje patatjes en een hele frikandel + danoontje op at, heb ik staan springen en juichen. Haha!
Ik vind het ook belangrijk dat hij groente eet, maar ik vind het belangrijker dat hij uberhaupt IETS eet.
Hij krijgt dus wel (bijna) iedere dag groente op zijn bordje, maar eet er meestal niets van. (of 1 klein hapje)
Wel is hij gek op pannekoeken en op pasta, en door de pasta doe ik dan wel groente, dus dat krijgt hij wel binnen. Maar op z'n pannekoeken wil hij toch echt alleen stroop.
Ach ja, ik ben al blij als hij genoeg te eten binnen krijgt, het gaat nu eindelijk iets beter. Dus met die groente komt het ook wel weer goed.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
onze dochter eet frietjes gewoon met ons mee, wij eten er ook bijna altijd groente bij en dat eet ze dan ook gewoon.
als zij wat anders krijgt dan wij hebben, dan weigert ze haar eigen eten pertinent.
als zij wat anders krijgt dan wij hebben, dan weigert ze haar eigen eten pertinent.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:onze dochter eet frietjes gewoon met ons mee, wij eten er ook bijna altijd groente bij en dat eet ze dan ook gewoon.
Heel herkenbaar hahaha. Maar ik eet echt nooit groente bij mijn friet hahaha ik vind dat helemaal niet lekker erbij.
Printje- Lady Post-a-lot
Dat is hier ook en dan wil ze het liefst mijn bord leegeten!!Rejoy. schreef:onze dochter eet frietjes gewoon met ons mee, wij eten er ook bijna altijd groente bij en dat eet ze dan ook gewoon.
[i]als zij wat anders krijgt dan wij hebben, dan weigert ze haar eigen eten pertinent.[/i]
Hier eet ze sinds 1,5 jaar patat en kroket-frikandel als avondeten. Groente kan ze ookwel een dag overslaan. Ze eet genoeg fruit overdag om aan haar vitamine te komen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
De moeder van mijn oppaskindje maakt altijd een tomaten saus met allerlei groenten er in, pureert dat dan, zodat je gewoon een rode/oranje saus over houd, en zo krijgen ze toch een hoop groente binnen. En lekker dat die saus is!ProudMom schreef:Lieskuh schreef:Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
+1.
Vanaf 1 jaar at B.randon gewoon met ons mee, en dus ook patat. Hij is er gek op, en een (halve) frikandel of kaassouffle gaat er dan ook wel in. Zo vaak eten we het nu ook weer niet, en dan nog.. Ik ben allang blij áls hij iets eet.
Hij is altijd al een slechte eter geweest, en als het aan hem ligt, eet hij gerust een paar dagen niet. Dan hoor je zijn buikje knorren, en kun je doen wat je wilt.. Meneertje eet dan gewoon niets.
Dus toen hij laatst een bordje patatjes en een hele frikandel + danoontje op at, heb ik staan springen en juichen. Haha!
Ik vind het ook belangrijk dat hij groente eet, maar ik vind het belangrijker dat hij uberhaupt IETS eet.
Hij krijgt dus wel (bijna) iedere dag groente op zijn bordje, maar eet er meestal niets van. (of 1 klein hapje)
Wel is hij gek op pannekoeken en op pasta, en door de pasta doe ik dan wel groente, dus dat krijgt hij wel binnen. Maar op z'n pannekoeken wil hij toch echt alleen stroop.
Ach ja, ik ben al blij als hij genoeg te eten binnen krijgt, het gaat nu eindelijk iets beter. Dus met die groente komt het ook wel weer goed.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
als er bij ons nog een stukje vlees op het bord ligt en ze heeft haar stukje al op, dan is ze 'die, die, die' aan het schreeuwen en als ze dan niks krijgt dan veegt ze uit protest haar eigen eten van haar blad af en wordt dan boos dat ze niks meer heeft Daarom bewaren we het vlees in de pan, eten we dat als laatst en zorgen wij dat ons vlees op is voordat zij haar stukje op heeft
Gast- Gast
Wij hebben een tijdlang omeletjes voor Ezra gebakken met heel fijngesneden broccoli of worteltjes erdoor geroerd. Dat ging er goed in, alleen was hij er op een gegeven moment op uitgekeken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rejoy. schreef:onze dochter eet frietjes gewoon met ons mee, wij eten er ook bijna altijd groente bij en dat eet ze dan ook gewoon.
Vanaf wanneer doen de meeste kindjes dat eigenlijk? Dat lees ik namelijk best vaak. Ik zit al een tijdje op dat moment te wachten omdat mijn zoontje altijd wel doorheeft dat hij wat anders krijgt maar hij vindt het allemaal wel best. Als ik een stukje taart eet en hij krijgt een kiwi vindt ie dat prima. Laatst was ik met m'n moeder naar de mac en terwijl wij aan de frietjes zaten, zat hij heel blij z'n broodje appelstroop op te eten. Alleen drinken wil hij altijd wat wij ook hebben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Rejoy. schreef:onze dochter eet frietjes gewoon met ons mee, wij eten er ook bijna altijd groente bij en dat eet ze dan ook gewoon.
Vanaf wanneer doen de meeste kindjes dat eigenlijk? Dat lees ik namelijk best vaak. Ik zit al een tijdje op dat moment te wachten omdat mijn zoontje altijd wel doorheeft dat hij wat anders krijgt maar hij vindt het allemaal wel best. Als ik een stukje taart eet en hij krijgt een kiwi vindt ie dat prima. Laatst was ik met m'n moeder naar de mac en terwijl wij aan de frietjes zaten, zat hij heel blij z'n broodje appelstroop op te eten. Alleen drinken wil hij altijd wat wij ook hebben.
onze meid doet dat al een maand of 2.
Gast- Gast
Printje schreef:Lieskuh schreef:Ik zie deze zin volgens mij meerdere malen voorbij komen. Maar wat ik me dan dus afvraag, vinden julliet zo erg als er 1 dag groente wordt overgeslagen?Annemie schreef:Op een gegeven moment zal hij het wel als avondmaaltijd mee mogen eten, maar vind het nu toch wel belangrijk dat hij zijn groente krijgt.
+1wij eten soms brood ipv warm. Ik die daar niet moeilijk om. Dan maar een keer géén groente, de volgende dag wel en eet hij het toch niet op haha
Zoo herkenbaar!
Eerst deed ik er wel moeilijk over, maar nu dus niet meer zo. Ze krijgt ook multivitaminen, omdat ze regelmatig weigert te eten. Dit is natuurlijk geen vervanger, maar dat maakt het wel dat ik er makkelijker over doe als ze weer eens weigert, ik ga het gevecht niet meer aan.
Over de Mac Patat. Een poos terug zat er zo`n lading zout op dat ik gewoon ben terug gegaan. Zelf eet ik geen zout op de patat, maar vind het niet erg als het er een keer opzit. Maar zoveel zout op het patat was echt niet normaal, laat staan bij een kindermenu...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind de patat van de McDonalds juist altijd heel flauw.
Op de patat van de kinderen doe ik trouwens ook geen zout, op mijn eigen patat wel (momenteel eet ik helemaal geen patat, maar toen ik het nog wel at dan).
Op de patat van de kinderen doe ik trouwens ook geen zout, op mijn eigen patat wel (momenteel eet ik helemaal geen patat, maar toen ik het nog wel at dan).
Susan- Lady Post-a-lot
[quote="PiP"]
Daarom, hij krijgt genoeg fruit binnen en idd ook multivitaminen, een dagje geen groente gebeurd hier wel vaker omdat meneer het dus toch niet in. Ik probeer me er maar totaal geen zorgen meer om te maken, heb er alleen maar mezelf mee en hij weigert toch...
al vind ik het soms wel erg lastig hoor. Maar bij friet hoort geen groente vind ik hahaha
Printje schreef:Lieskuh schreef:Annemie schreef:
[/b]
Zoo herkenbaar!
Eerst deed ik er wel moeilijk over, maar nu dus niet meer zo. Ze krijgt ook multivitaminen, omdat ze regelmatig weigert te eten. Dit is natuurlijk geen vervanger, maar dat maakt het wel dat ik er makkelijker over doe als ze weer eens weigert, ik ga het gevecht niet meer aan.
Daarom, hij krijgt genoeg fruit binnen en idd ook multivitaminen, een dagje geen groente gebeurd hier wel vaker omdat meneer het dus toch niet in. Ik probeer me er maar totaal geen zorgen meer om te maken, heb er alleen maar mezelf mee en hij weigert toch...
al vind ik het soms wel erg lastig hoor. Maar bij friet hoort geen groente vind ik hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik geef er meestal wel groente bij, Yrsa is dol op sperziebonen, dus die heeft ze dan maar mooi binnen. Ezra gooit zijn sperziebonen altijd op haar bord.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Patat of friet...
» welke snack eet jij bij de friet??
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
» Inspiratie: gezonde snacks
» Favo eten/snacks
» welke snack eet jij bij de friet??
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
» Inspiratie: gezonde snacks
» Favo eten/snacks
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: