Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus vr 21 okt 2011 - 4:03

Sjaantje schreef:
Lotus schreef:Ik kan er zo snel niets van maken, Sjaantje.

Da's eigenlijk logisch, want je kent mijn naam niet! Daarom heeft Aniet het wél goed gezien Very Happy Very Happy Ik heet C.h.a.n.t.a.l. en dit is een ambigram van mijn naam. Dat betekent dat als je de tekening op z'n kop zet, er nog steeds dezelfde naam staat! Ik wil graag deze tattoo omdat ik in de afgelopen jaren erachter ben gekomen dat IK de belangrijkste persoon in mijn leven ben en dat ik altijd in mezelf moet blijven geloven, no matter what...
Nu zie ik het inderdaad. Mooi. Zeker ook met die gedachte erachter.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  aniet vr 21 okt 2011 - 4:03

Mooie betekenis achter deze tattoo,Sjaan! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje vr 21 okt 2011 - 4:06

Daarom wil ik ook iets van mezélf zonder dat er gelijk duidelijk mijn naam op mijn lijf staat. Wil na mijn herstel gaan uitzoeken wat de beste plek is, hoeft niet groot te wezen maar wel op een plek die hopelijk nooit geopereerd hoeft te worden.

Lotus, waarom mag je niet huilen? Wil je je moeder geen verdriet doen? Zou het niet fijn zijn voor haar om jou te kunnen steunen in je verdriet?? hug

Meiden, ik ben er zo vandoor, ga lekker balkenbrij eten met mijn zusje Very Happy Heb er zin in!!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:07

Sjalalaan! Fijn dat het gelukt is met de parkeerplaats!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  aniet vr 21 okt 2011 - 4:08

Fijne avond,Sjaan bij je zussie!
Doe haar de groeten van mij.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus vr 21 okt 2011 - 4:10

Ik doe haar pijn als ik zeg dat ik in paniek raak van het eten wat ze gaat maken. Ik doe haar al zoveel pijn. Bovendien ben ik bang dat ze boos wordt. Die neiging heeft ze ook soms. Ik kan niet inschatten hoe ze zal reageren. Probeer me dus maar groot te houden.

Fijne avond, Sjaantje!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  sonly vr 21 okt 2011 - 4:21

Hele mooie tattoo sjaantje! Ik heb ook een tattoo die voor mij ongeveer dezelfde betekenis heeft (dat je van jezelf moet houden) En is je zij geen mooie plek? Daar vind ik hem wel passen eigenlijk (schijnt alleen wel de pijnlijkste plek te zijn, maarja dat zeggen ze ook van je pols en dat vond ik best meevallen..)

Lotus: Dat ze soms boos op je wordt met die reden is denk ik uit onmacht.. Ze wil je zo graag helpen maar weet niet hoe. Ik denk dat je best kan zeggen dat je een beetje in paniek raakt van wat ze wil maken voor het eten, maar dat je het wel wilt proberen? Aan haar laten zien dat je het wel WILT eten is denk ik ook belangrijk (ook voor je mams)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana vr 21 okt 2011 - 4:31

Haallooo allemaal..

Ik meld me ook weer is..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus vr 21 okt 2011 - 4:45

Mijn moeder weet nu van de paniek. En ik weet niet goed wat ik met haar reactie moet. Ze is het ene moment boos en dan krijg ik een knuffel en dan is ze weer boos en ben ik een aandachttrekker. Ik kan er even niets mee. Maar het zal wel weer goed komen.

Ik ga nu.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 4:49

Sjaantje schreef:*stopt oren dicht voor als pompoen gaat gillen*

Hey meiden, hoe is het met jullie? Ik zit te wachten tot de parkeerpolitie even bij me langskomt, heb een vraag / probleem omtrent mijn invalidenparkeerplaats die op mijn kenteken staat hier voor mijn huis. Als t goed is komen ze vóór 6uur!

Sorry, had niet eens tijd om te gillen... Kom ik thuis van fysio...vraagt mijn man wat ik in vredesnaam tegen de hulp gezegd heb. Dus ik zei: "ik heb gevraagd of ze vriezer ook even wilde doen, hoezo?"
Blijkt dus dat mijn man had gevraagd of ze de keuken grondig wilde doen inclusief de keukenkastjes vanbinnen.
Wat heeft ze gedaan? Alleen de keukenkastjes van binnen én de vriezer...
Wij hebben een hulp omdat anders bepaalde dingen blijven liggen...dat was dus nu met de keuken het geval, vorige week kwam ze ineens niet, deze week moest die echt gedaan worden. 't was echt ronduit smerig, vooral de vloer maar ook het aanrecht en de tafel konden wel een flinke beurt gebruiken... Gelukkig heb je dan een hulp die dat komt doen.

Nou niet dus, de vloer was nog smerig, niet gestofzuigd, niet gedweild. Ze heeft echt letterlijk alleen de kástjes vanbinnen gedaan, dus de laden heeft ze niet gedaan, ze heeft de buitenkant niet afgenomen, het aanrecht stond nog vol afwas, was nog vies, de wasbak smerig álles was nog precies zoals het was. En als je dan in de kastjes keek dan zag ik echt niet zo snel dat ze daar wat aan gedaan heeft!

Echt, als we haar niet gezien en als mijn man niet boven aan het werk was geweest dan hadden we gedacht dat ze helemaal niet geweest was!!

Nou en daar moest ik dus over gillen, maar had geen tijd want ik moest dus de keuken gaan doen. Heb net dus flink staan poetsen en nu heb ik last van mijn heup, mijn rug en mijn hand...merci beaucoup mevrouw de verstandelijk gehandicapte hulp... GRRR!!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 4:51

Sjaantje schreef:Ik wil ook een tattoo, weet ook al wat ik wil en wanneer (na mijn revalidatie-periode) maar weet nog niet zo goed wáár ik hem wil laten zetten, wat de beste plaats is. Omdat ik er ook rekening mee wil houden dat er een aantal plekken op mijn lijf zijn waar ik mogelijk in de toekomst nog geopereerd moet worden en het zou zonde zijn als mijn tattoo dan stuk zou gaan.

Succes vanavond en even doorbijten he Wink

Tenzij je nog niet genoeg proteses hebt en er daar ook eentje wil zou ik 'm dan op je tiet laten zetten. Meeste kans dat ie dan blijft zitten ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana vr 21 okt 2011 - 4:53

pompoen.. Echt en jullie had toch net een nieuwe hulp?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 4:58

Jordana schreef:pompoen.. Echt en jullie had toch net een nieuwe hulp?

We hebben haar nu exclusief de vakantie denk ik 3 of 4 maanden. Maar het is eigenlijk al die tijd huilen met de pet op geweest alleen hadden we echt geen puf een ander te zoeken. Als je een heel uitgebreid lijstje voor haar maakt waarin precies staat wat ze moet doen dan gaat het wel redelijk. Maar dat kost me best veel tijd omdat ik gewoon zelf soms niet goed weet wat er nou precies moet gebeuren. En alles wat ik vergeet slaat ze het gewoon over.
Wij dachten dat ze nu dan ook wel zou begrijpen wat we bedoelen als we zeggen: "de keuken grondig doen"
Maar hee, wat dacht ik nou, ze weet ook nog stééds niet waar ze de emmers kan vinden...ze ruimt ze ook nooit op na afloop...
Mijn man baalde ook want ik was er niet en hij heeft dus niet kunnen werken vanmiddag omdat ze dus óm de haverklap naar boven staat te bleren... Dan weer waar de emmer staat, dan weer waar de stofzuiger is (op dezelfde plek als altijd...) en als je zegt: "het schoonmaakmiddel staat bij de emmers (die ze dus net gepakt heeft)" dan zegt ze: "oh waar is dat"? En als ik dan zeg: "in de bijkeuken" dan weet ze het nog niet en moet ik het gaan laten zien...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana vr 21 okt 2011 - 5:01

тыквашка schreef:
Jordana schreef:pompoen.. Echt en jullie had toch net een nieuwe hulp?

We hebben haar nu exclusief de vakantie denk ik 3 of 4 maanden. Maar het is eigenlijk al die tijd huilen met de pet op geweest alleen hadden we echt geen puf een ander te zoeken. Als je een heel uitgebreid lijstje voor haar maakt waarin precies staat wat ze moet doen dan gaat het wel redelijk. Maar dat kost me best veel tijd omdat ik gewoon zelf soms niet goed weet wat er nou precies moet gebeuren. En alles wat ik vergeet slaat ze het gewoon over.
Wij dachten dat ze nu dan ook wel zou begrijpen wat we bedoelen als we zeggen: "de keuken grondig doen"
Maar hee, wat dacht ik nou, ze weet ook nog stééds niet waar ze de emmers kan vinden...ze ruimt ze ook nooit op na afloop...
Mijn man baalde ook want ik was er niet en hij heeft dus niet kunnen werken vanmiddag omdat ze dus óm de haverklap naar boven staat te bleren... Dan weer waar de emmer staat, dan weer waar de stofzuiger is (op dezelfde plek als altijd...) en als je zegt: "het schoonmaakmiddel staat bij de emmers (die ze dus net gepakt heeft)" dan zegt ze: "oh waar is dat"? En als ik dan zeg: "in de bijkeuken" dan weet ze het nog niet en moet ik het gaan laten zien...

Huh, Zoiets moet je toch echt wel kunnen gaan onthouden lijkt mij.. Ze is niet net begonnen maar als ze er al een paar maanden is, dan moet je dat toch in mijn ogen onthouden.. Echt hier zakt mijn broek van af..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 5:06

Jordana schreef:
тыквашка schreef:
Jordana schreef:pompoen.. Echt en jullie had toch net een nieuwe hulp?

We hebben haar nu exclusief de vakantie denk ik 3 of 4 maanden. Maar het is eigenlijk al die tijd huilen met de pet op geweest alleen hadden we echt geen puf een ander te zoeken. Als je een heel uitgebreid lijstje voor haar maakt waarin precies staat wat ze moet doen dan gaat het wel redelijk. Maar dat kost me best veel tijd omdat ik gewoon zelf soms niet goed weet wat er nou precies moet gebeuren. En alles wat ik vergeet slaat ze het gewoon over.
Wij dachten dat ze nu dan ook wel zou begrijpen wat we bedoelen als we zeggen: "de keuken grondig doen"
Maar hee, wat dacht ik nou, ze weet ook nog stééds niet waar ze de emmers kan vinden...ze ruimt ze ook nooit op na afloop...
Mijn man baalde ook want ik was er niet en hij heeft dus niet kunnen werken vanmiddag omdat ze dus óm de haverklap naar boven staat te bleren... Dan weer waar de emmer staat, dan weer waar de stofzuiger is (op dezelfde plek als altijd...) en als je zegt: "het schoonmaakmiddel staat bij de emmers (die ze dus net gepakt heeft)" dan zegt ze: "oh waar is dat"? En als ik dan zeg: "in de bijkeuken" dan weet ze het nog niet en moet ik het gaan laten zien...

Huh, Zoiets moet je toch echt wel kunnen gaan onthouden lijkt mij.. Ze is niet net begonnen maar als ze er al een paar maanden is, dan moet je dat toch in mijn ogen onthouden.. Echt hier zakt mijn broek van af..

Ja, ik snap het ook echt nog steeds niet. Nu heeft er wel een paar keer tussen gezeten, maar voor onze vakantie wist ze dus na 8x nog steeds niet waar we onze schoonmaakspullen bewaren! En ze wist het dus zelfs na 15 minuten niet meer, laat staan aan het einde van haar 3 uur. Want ze laat dus rustig de stofzuiger en emmer in de keuken staan...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 5:09

Wat ik trouwens ook echt niet snap is dat je dan niet gaat kijken!! Onze spullen staan in het blote zicht overduidelijk te staan op de meest logische plek die er is....de bijkeuken! Als ze gewoon even een rondje beneden had gemaakt zou ze zelf vinden...maar ze staat dus elke keer te roepen onder aan de trap.
Als ik thuis ben word ik er ook totaal kriegel van want ik kan dus ook niets doen dan, heb je net weer iets opgepakt begint ze weer! En als je niet gelijk reageert omdat je net met twee handen iets probeert aan elkaar te maken en de kwast even zo lang in je mond houd dan roept ze echt een seconde later nog een keer.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana vr 21 okt 2011 - 5:13

Hoe oud is ze? Echt je kijkt toch eerst zelf rond voordat je gaat roepen.. En pas als je het toch niet kan vinden dan vraag je het toch..

Ik zou eerst vragen of ik toestemming had en dan gewoon alles beneden open trekken.. Of emmer daar of schoonmaak daar..

Ik ga me nu toch wel afvragen of er niets met haar aan de hand is..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 5:15

Jordana schreef:Hoe oud is ze? Echt je kijkt toch eerst zelf rond voordat je gaat roepen.. En pas als je het toch niet kan vinden dan vraag je het toch..

Ik zou eerst vragen of ik toestemming had en dan gewoon alles beneden open trekken.. Of emmer daar of schoonmaak daar..

Ik ga me nu toch wel afvragen of er niets met haar aan de hand is..

Nou ze is een jaar of 40...en wij zijn er langzamerhand wel over uit dat er verstandelijk iets mis is. Maar ik snap dat vergeten nog steeds niet, hoort dat ook bij een verstandelijke beperking?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana vr 21 okt 2011 - 5:19


Ik heb echt geen idee.. Kan het ook geen vorm van vergeetachtig zijn..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 5:27

Reva schreef:
Alex schreef:
тыквашка schreef:Nee niet erg, juist goed! Kinderen zijn er toch om misbruikt te worden?

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit een nare opmerking.


Ik had een reactie getypt en toen toch maar niet op verzenden gedrukt omdat ik dacht dat ik de enige was laughcry

Ik ben nu wel benieuwd wat je reactie was...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 5:35

Alex schreef:
Reva schreef:
Alex schreef:
тыквашка schreef:Nee niet erg, juist goed! Kinderen zijn er toch om misbruikt te worden?

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit een nare opmerking.


Ik had een reactie getypt en toen toch maar niet op verzenden gedrukt omdat ik dacht dat ik de enige was laughcry

Ik ben nu wel benieuwd wat je reactie was...

Oh sorry jongens, het was helemaal niet naar bedoeld hoor. 't was echt een grapje, mijn man heeft twee kids die al wat ouder zijn (middelbare school) en die vinden altijd dat ze misbruikt worden dus daar maken we dan grapjes over...maar dat kunnen jullie natuurlijk niet door het scherm heen weten dat was ik even vergeten...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush vr 21 okt 2011 - 5:42

Goedenavond ladies!

Ik ben m`n make up in m`n nieuwe make-up doos aan het doen Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 6:08

Ik kom hier ook weer even buurten.
W. is aan het prutsen met zijn hengel en nieuwe molen.

Heb vanmiddag 2 geurtjes gescoord met 80% korting! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 6:19

Goedenavond.

Ik wil ook geurtjes met 80% korting, mijn Kenzo is op Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin vr 21 okt 2011 - 6:23

Goedenavond!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum