Hitler overleefde WO2?
+2
Monte
luisa
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hitler overleefde WO2?
Vanavond komt 't op 't RTL nieuws en k zag dit artikel al online;
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1085543/hitler-leefde-met-eva-braun-in-argentinie-en-had-2-dochters.aspx
Maar wat denken jullie? Ik volg al een tijdje de ontwikkelingen van de forensische onderzoeken en dna-onderzoeken van de zogenaamde restanten van Hitlers lijk (een stukje schedel en kaak) en na de eerste onderzoeken, zou zijn gebleken dat de kaak van Hitler was, aan de hand van originele gebitfoto's. Maaaar recent onderzoek heeft aangetoond dat de restanten, DNA bevat van een vrouw!
Ik vind 't echt fascinerend, 't laat me ook niet los. :/ Misschien door 't feit dat er eigenlijk nérgens bewijs voor is; niet voor zijn dood, niet voor zijn 'ontsnapping' etc.. Weird eigenlijk.
Oh en eigenlijk vind ik zijn 'ontsnapping' best goed mogelijk, maar wat ik echt heel erg moeilijk om te geloven vind, is dat Amerika, Hitler zou hebben 'opgegeven', voor informatie over de nazi-technologie en hun geleerden...
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1085543/hitler-leefde-met-eva-braun-in-argentinie-en-had-2-dochters.aspx
Maar wat denken jullie? Ik volg al een tijdje de ontwikkelingen van de forensische onderzoeken en dna-onderzoeken van de zogenaamde restanten van Hitlers lijk (een stukje schedel en kaak) en na de eerste onderzoeken, zou zijn gebleken dat de kaak van Hitler was, aan de hand van originele gebitfoto's. Maaaar recent onderzoek heeft aangetoond dat de restanten, DNA bevat van een vrouw!
Ik vind 't echt fascinerend, 't laat me ook niet los. :/ Misschien door 't feit dat er eigenlijk nérgens bewijs voor is; niet voor zijn dood, niet voor zijn 'ontsnapping' etc.. Weird eigenlijk.
Oh en eigenlijk vind ik zijn 'ontsnapping' best goed mogelijk, maar wat ik echt heel erg moeilijk om te geloven vind, is dat Amerika, Hitler zou hebben 'opgegeven', voor informatie over de nazi-technologie en hun geleerden...
Gast- Gast
Re: Hitler overleefde WO2?
Ik vind juist het enige geloofwaardige dat Amerika Hitler opgegeven zou hebben.
Met name het verhaal van die dubbelgangers vind ik ongeloofwaardig. Wel interesant 'nieuws', had hier nog niet eerder van gehoord.
Met name het verhaal van die dubbelgangers vind ik ongeloofwaardig. Wel interesant 'nieuws', had hier nog niet eerder van gehoord.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik heb het ook gelezen inderdaad, toch boeit het me minder. Hij is dan rond 1960 overleden, maar dood is hij nu toch. En dat er nog familie van hitler is weet iedereen wel(oke 2 dochters dan niet, dat zou wel bizar zijn), maar er zijn nog steeds mensen die geboren zijn met hitler als achternaam. Ik weet ook niet echt wat ik van dit artikel moet zeggen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof er niks van.
Hitler was zo overtuigd van zijn gelijk en zijn wereldbeeld, dat ik me echt niet voor kan stellen dat hij nog 17 jaar rustig ergens anders gewoond heeft zonder verder te proberen een groot rijk op te bouwen.
Hitler was zo overtuigd van zijn gelijk en zijn wereldbeeld, dat ik me echt niet voor kan stellen dat hij nog 17 jaar rustig ergens anders gewoond heeft zonder verder te proberen een groot rijk op te bouwen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind alles rondom de WO2 reuze interessant, maar om eerlijk te zijn geloof ik hier niet in.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik vind alles rondom de WO2 reuze interessant, maar om eerlijk te zijn geloof ik hier niet in.
Eens met bovenstaande om de redenen die Arwyn noemt.
Gast- Gast
Hoelaat word het uitgezonden? Kan het nergens terugvinden, vind het wel interessant en wil zeker kijken...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Arwyn schreef:Ik geloof er niks van.
Eens.
Ik kan het me ook niet voorstellen, maar vind het wel fascinerend
Gast- Gast
Arwyn schreef:Ik geloof er niks van.
Dus hij zou inderdaad zelfmoord hebben gepleegd? Hitler leefde de laatste weken in de Furherbunker en schijnt het idee van het derde rijk volledig te hebben opgegeven, toen het tot hem doordrong dat ze de oorlog aan het verliezen waren. Hij zou ernstig verzwakt zijn, erg vermagerd en gaf alleen nog maar de opdracht te vechten tot de dood. Hij was dus niet echt meer bezig met een groot rijk...
Oh en het is alleen een onderwerpje op 't nieuws, nu op RTL. Wordt zo meteen behandeld als 't goed is..
Gast- Gast
Ik vind het in ieder geval geloofwaardiger dat hij zelfmoord heeft gepleegd dan dat hij gevlucht is.
Dat vind ik gewoon niet bij de persoon Hitler passen.
Dat vind ik gewoon niet bij de persoon Hitler passen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind het een beetje vreemd. Sowieso komen ze er laat mee. Wat heeft iedereen er nu aan? Ja, ik weet het zo net nog niet of het allemaal wel klopt...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: