Waar ben jij lui in?
+19
Mystique
Bliss
Kaboutertje
Olijfje001
Jeanette
Sushi
ijsjemeisje
NerdChic
Roxi3
ExpressoB
SuperGrover
Lejow
Makamba
Oasis
Roza
Blond
Gigi_
Jordana
Muurvlindertje
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar ben jij lui in?
Cimic schreef:
Nee ben niet echt een lui type, wel chaotisch en goed in uitstel waardoor ik volgens mij wat lui kan overkomen.
Hier hetzelfde! Al ben ik in het huishouden wel echt lui
Gast- Gast
Benzine tanken vind ik echt zoooooooooo verrot...daar ben ik echt lui in.
Ik ben niet te lui om op tijd te komen maar ik heb altijd te weinig tijd!!
Ik ben niet te lui om op tijd te komen maar ik heb altijd te weinig tijd!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
ExpressoB schreef:Tea-Leaf schreef:ExpressoB schreef:SuperGrover schreef:Op 1 sowieso huishouden. Ik heb sinds half augustus mijn bed niet verschoond Ik moet nog steeds schoon beddengoed meenemen van thuis, maar ik vergeet het elk weekend.
Verder ben ik lui in sporten. Ik sport niet en neem de lift ipv de trap naar mijn kamer. Ik ga vrijwel altijd met de bus naar de uni of de stad, alleen naar mijn bijlesleerlingen en naar de supermarkt fiets ik.
ff serieus?! iehhhhhhhhhhhhhhh
Ik verschoon ons bed soms ook wel een paar weken niet hoor.
Sinds half augustus! het is nu bijna eind oktober!
Hahaha dat is inderdaad wel heel erg lang... Ik verschoon mijn bed echt elke week, ook al heb ik er dan soms maar 4 nachten in geslapen. Als ik het niet doe voelt het vies en ik vind een schoon bed gewoon zo lekker.
Gast- Gast
Ja, wat is lui in het huishouden? Ik stofzuig bijna dagelijks maar dat is ook echt nodig Ik heb een hekel aan haren en kruimels op de grond, brr! Ik ben wel echt lui met sporten. Soms begin ik heel enthousiast om vervolgens ook weer net zo enthousiast in de bank te ploffen. Treurig eigenlijk..
Gast- Gast
Ik ben altijd lui als ik van de bank af moet komen om naar bed te gaan. Dat betekent namen meestal dat ik nog mijn make-up eraf moet halen en tanden moet poetsen. Duurt samen hooguit een minuut of tien, maar ik zie er altijd zooo tegenop en blijf het dan vooruit schuiven. Zo stom.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Suuske schreef:Ik ben altijd lui als ik van de bank af moet komen om naar bed te gaan. Dat betekent namen meestal dat ik nog mijn make-up eraf moet halen en tanden moet poetsen. Duurt samen hooguit een minuut of tien, maar ik zie er altijd zooo tegenop en blijf het dan vooruit schuiven. Zo stom.
Dat heb ik ook. Ik doe het nu in delen. Na het eten m'n make-up er al af (als ik weet dat ik niet meer weg ga). Kan ik ook lekker in m'n ogen wrijven 's avonds. Als ik dan op bed ga hoef ik alleen nog maar te poetsen.
Gast- Gast
Bijna alles!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Afwassen, heb ik een hekel aan!
Olijfje001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10
Maar ik slaap niet elke nacht daar hoor, meestal 4 nachten per week. Dat maakt het wellicht iets minder erg. Maar nee, toegegeven ik moet het doen. Ik ga dit weekend lakens meenemen!ExpressoB schreef:Tea-Leaf schreef:ExpressoB schreef:SuperGrover schreef:Op 1 sowieso huishouden. Ik heb sinds half augustus mijn bed niet verschoond Ik moet nog steeds schoon beddengoed meenemen van thuis, maar ik vergeet het elk weekend.
Verder ben ik lui in sporten. Ik sport niet en neem de lift ipv de trap naar mijn kamer. Ik ga vrijwel altijd met de bus naar de uni of de stad, alleen naar mijn bijlesleerlingen en naar de supermarkt fiets ik.
ff serieus?! iehhhhhhhhhhhhhhh
Ik verschoon ons bed soms ook wel een paar weken niet hoor.
Sinds half augustus! het is nu bijna eind oktober!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Muurvlindertje schreef:Ik ben lui in:
- mijn huishouden doen
- op tijd aan mijn studiewerk beginnen
- op tijd uit bed komen
- tanden poetsen
- rekeningen betalen
-m'n make-up van gezicht afhalen.
Bijna overal waar jij ook lui in bent met een toevoeging van sporten.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Dat doe ik af en toe ook wel eens, echt heerlijk inderdaad! Dan ben je zo klaar en lig je zo in bed.Joan schreef:Suuske schreef:Ik ben altijd lui als ik van de bank af moet komen om naar bed te gaan. Dat betekent namen meestal dat ik nog mijn make-up eraf moet halen en tanden moet poetsen. Duurt samen hooguit een minuut of tien, maar ik zie er altijd zooo tegenop en blijf het dan vooruit schuiven. Zo stom.
Dat heb ik ook. Ik doe het nu in delen. Na het eten m'n make-up er al af (als ik weet dat ik niet meer weg ga). Kan ik ook lekker in m'n ogen wrijven 's avonds. Als ik dan op bed ga hoef ik alleen nog maar te poetsen.
Ik zit nu weer met hetzelfde probleem... Oké, ik ga NU naar de badkamer! (hoop ik... )
Sushi- Kletskop
- het huishouden!
- koken (af en toe, gaat nu wel weer ff goed)
- de was (hangt altijd te lang aan het rek)
- koken (af en toe, gaat nu wel weer ff goed)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Muurvlindertje schreef:Ik ben lui in:
- mijn huishouden doen
- op tijd aan mijn studiewerk beginnen
- op tijd uit bed komen
- tanden poetsen
- rekeningen betalen
- m'n make-up van gezicht afhalen.
Waar ben jij lui in?
Wat hierboven genoemd is
Ik moet mezelf er 's avonds ook echt toe zetten om van de bank of achter de pc weg te komen, mijn make-up af te halen en tanden te poetsen. Dat is me toch een werk iedere avond (gevoelsmatig dan )
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Ik ben lui in het huishouden, ben daar echt heel makkelijk in. Ik vind het dan ook vreselijk om te doen.
Het is wel dat ik het belangrijk vind, dus iedere poetsbeurt val ik met frisse tegenzin aan.
Het is wel dat ik het belangrijk vind, dus iedere poetsbeurt val ik met frisse tegenzin aan.
Gast- Gast
Ik ben lui wat betreft de afwas.. vreselijk vind ik dat!
Verder de strijk, terwijl ik dat niet eens erg vind om te doen! Alleen eraan beginnen is het moeilijkste. Verder heb ik genoeg luie dagen (waarschijnlijk door een zeer groot slaaptekort) waarop N. en ik de hele dag in ons relaxoutfit zitten. Op zulke dagen doe ik dan ook alleen de hoognodige dingen in het huishouden (eten koken, een wasje draaien, stofzuigen) maar meer niet. Helaas zijn er te veel van deze dagen de laatste tijd, daar baal ik wel van
Verder de strijk, terwijl ik dat niet eens erg vind om te doen! Alleen eraan beginnen is het moeilijkste. Verder heb ik genoeg luie dagen (waarschijnlijk door een zeer groot slaaptekort) waarop N. en ik de hele dag in ons relaxoutfit zitten. Op zulke dagen doe ik dan ook alleen de hoognodige dingen in het huishouden (eten koken, een wasje draaien, stofzuigen) maar meer niet. Helaas zijn er te veel van deze dagen de laatste tijd, daar baal ik wel van
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Sporten, make-up afhalen en het huishouden.
Tenminste, huishouden doen als ik net uit m`n werk kom. M`n vriend is uit het werk heel ijverig en wil dan alles voor het eten aan kant hebben en op dat tijdstip lig ik liever even chill op de bank.
Tenminste, huishouden doen als ik net uit m`n werk kom. M`n vriend is uit het werk heel ijverig en wil dan alles voor het eten aan kant hebben en op dat tijdstip lig ik liever even chill op de bank.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
+1!Bliss schreef:- het huishouden!
Vaak haal ik de was er pas af als ik het weer aantrek Of als ik toch echt nieuwe was moet gaan ophangen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Haha SuperGrover . Daar krijg ik echt een beetje de kriebels van. Maar goed, hier ligt het er ook maar max 2 weken op en dan maak ik al een uitzondering. Voel me echt smerig in een vies bed. Heb je het nog wel warm genoeg in je bed? Ik heb het altijd het idee dat er op gegeven moment teveel vocht ofzo in zit waardoor het niet warm genoeg meer voelt.
Ik haat het huishouden. Ik ben er niet echt lui in, want ik moét het wel doen met een kiddo in de buurt. Maar ik vind het echt vreselijk om te doen. Het kan echt mijn humeur verpesten. Elke dag is het weer een zooi en elke dag moet het ook weer opgeruimd worden. Wat dat betreft vond ik het heerlijk om alleen te wonen en alleen je eigen rotzooi te hebben. Als ik hier een dag niks aan het huishouden doe...Bluh.
Ik haat het huishouden. Ik ben er niet echt lui in, want ik moét het wel doen met een kiddo in de buurt. Maar ik vind het echt vreselijk om te doen. Het kan echt mijn humeur verpesten. Elke dag is het weer een zooi en elke dag moet het ook weer opgeruimd worden. Wat dat betreft vond ik het heerlijk om alleen te wonen en alleen je eigen rotzooi te hebben. Als ik hier een dag niks aan het huishouden doe...Bluh.
Gast- Gast
Bluhh ben nu ook weer bezig met het huishouden. Elke keer neem ik me voor het netjes te houden, maar binnen no time is het weer een zooi! Heb nu de keuken schoongemaakt en afgestoft. De volgende activiteit is stofzuigen en daarna nog dweilen en de badkamer en wc schoonmaken. Oh en was opruimen in de kast en misschien ook mn kast uitmesten en wat dingen weggooien. Wat een heerlijke dag
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben juist altijd heel erg actief met het huishouden. Ik kan me gewoon níet ontspannen in een vies/slordig huis. Zodra de was droog is haal ik het van het rek af en ruim ik het op en gaat het rek weer aan de kant. Ik stofzuig bijna elke dag (maar ik heb een konijn en je ziet dus snel zaagsel/stro op de vloer want hij trapt alles eruit) en zorg dat de keuken er altijd netjes uitziet.
Ik maak altijd als ik opsta meteen mijn bed op en gooi vieze kleding meteen in de wasmand.
Ik vind schoonmaken stiekem ook best leuk...
Ik maak altijd als ik opsta meteen mijn bed op en gooi vieze kleding meteen in de wasmand.
Ik vind schoonmaken stiekem ook best leuk...
Sushi- Kletskop
Herken me bijna helemaal in het lijstje van de openingspost, behalve dan het tandenpoetsen.
Vandaag ben ik heel lui in het opruimen en de was doen, had ik eigenlijk nu al klaar mee willen zijn.
Vandaag ben ik heel lui in het opruimen en de was doen, had ik eigenlijk nu al klaar mee willen zijn.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Haha nee daar heb ik geen last van. Ik voel me eigenlijk ook niet smerig. Ik leef volgens het principe: Ik ben de enige die er last van heeft. Maar ik heb me voorgenomen om mijn bed te verschonen zondagavond!Jolicious schreef:Haha SuperGrover . Daar krijg ik echt een beetje de kriebels van. Maar goed, hier ligt het er ook maar max 2 weken op en dan maak ik al een uitzondering. Voel me echt smerig in een vies bed. Heb je het nog wel warm genoeg in je bed? Ik heb het altijd het idee dat er op gegeven moment teveel vocht ofzo in zit waardoor het niet warm genoeg meer voelt.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Was opruimen / strijken. Ik was alles op tijd, doe het in de droger, of hang het aan het rek en haal het er op tijd af, vouw het op... en dan ligt het een aantal dagen in de wasmand moed te verzamelen om weer de kast in de te gaan
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar is....?
» Waar heb je zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb jij nu zin in?
» Waar heb je zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb jij nu zin in?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: