Waar ben jij lui in?
+19
Mystique
Bliss
Kaboutertje
Olijfje001
Jeanette
Sushi
ijsjemeisje
NerdChic
Roxi3
ExpressoB
SuperGrover
Lejow
Makamba
Oasis
Roza
Blond
Gigi_
Jordana
Muurvlindertje
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar ben jij lui in?
Ik ben lui in:
- mijn huishouden doen
- op tijd aan mijn studiewerk beginnen
- op tijd uit bed komen
- tanden poetsen
- rekeningen betalen
- m'n make-up van gezicht afhalen.
Waar ben jij lui in?
- mijn huishouden doen
- op tijd uit bed komen
- tanden poetsen
- rekeningen betalen
Waar ben jij lui in?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Re: Waar ben jij lui in?
Vandaag in alles volgens mij . Maar het huishouden staat bij mij ook wel op 1 haha!
Gast- Gast
Zusje schreef:Vandaag in alles volgens mij . Maar het huishouden staat bij mij ook wel op 1 haha!
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
In het huishouden kán ik bij vlagen lui zijn en in het onderhouden van contacten.
Gast- Gast
Sporten...
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ben vooral erg lui in het huishouden. Merk wel dat als mijn vriend komt in het weekend, dat ik dan wel even alles netjes opruim enzo. Misschien wordt t beter als ik ga samenwonen ;-).
Verder ben ik eigenlijk helemaal niet lui. Hoewel, als het koud is ben ik wel snel geneigd om lekker op de bank te duiken en niet boven op de koude zolder de was te gaan doen enzo.
Verder ben ik eigenlijk helemaal niet lui. Hoewel, als het koud is ben ik wel snel geneigd om lekker op de bank te duiken en niet boven op de koude zolder de was te gaan doen enzo.
Gast- Gast
Sporten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Op het moment in strijken. Er staan 3 volle wasmanden, de droger en wasmachine draaien allebei. Waarom moet ik dan ook alles strijken van mezelf?!
Gast- Gast
Uhhh, in alles? :$
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Huishouden en school
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
In volgorde van ernst:
1. Huishouden
2. Op tijd komen
3. Afspraken noteren en onthouden
1. Huishouden
2. Op tijd komen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Op het moment in strijken. Er staan 3 volle wasmanden, de droger en wasmachine draaien allebei. Waarom moet ik dan ook alles strijken van mezelf?!
Tip: schoon wasgoed zonder te strijken opvouwen, in de kast leggen. Als je het nodig hebt en je denkt "hmmm moet gestreken", hoef je maar heel iets werk te doen en heb je toch nette kleding!
Gast- Gast
Jordana schreef:Zusje schreef:Vandaag in alles volgens mij . Maar het huishouden staat bij mij ook wel op 1 haha!
+1
+2
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Muurvlindertje schreef:Ik ben lui in:
- mijn huishouden doen
-op tijd uit bed komen
- tanden poetsen
- rekeningen betalen
Waar ben jij lui in?
Exact in deze dingen, en ik neem me steeds voor om te veranderen
Gast- Gast
9 van de 10 keer om te gaan werken.
Nee ben niet echt een lui type, wel chaotisch en goed in uitstel waardoor ik volgens mij wat lui kan overkomen.
Nee ben niet echt een lui type, wel chaotisch en goed in uitstel waardoor ik volgens mij wat lui kan overkomen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:In volgorde van ernst:
1. Huishouden
2. Op tijd komen
Eens met Tea, alleen kom ik wel op tijd, dus is afspraken noteren en onthouden mijn nummer 2
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Op 1 sowieso huishouden. Ik heb sinds half augustus mijn bed niet verschoond Ik moet nog steeds schoon beddengoed meenemen van thuis, maar ik vergeet het elk weekend.
Verder ben ik lui in sporten. Ik sport niet en neem de lift ipv de trap naar mijn kamer. Ik ga vrijwel altijd met de bus naar de uni of de stad, alleen naar mijn bijlesleerlingen en naar de supermarkt fiets ik.
Verder ben ik lui in sporten. Ik sport niet en neem de lift ipv de trap naar mijn kamer. Ik ga vrijwel altijd met de bus naar de uni of de stad, alleen naar mijn bijlesleerlingen en naar de supermarkt fiets ik.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Op 1 sowieso huishouden. Ik heb sinds half augustus mijn bed niet verschoond Ik moet nog steeds schoon beddengoed meenemen van thuis, maar ik vergeet het elk weekend.
ff serieus?! iehhhhhhhhhhhhhhh
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sporten! In andere dingen heb ik vaak geen zin maar dan dwing ik mezelf gewoon.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
- Het huishouden
- Sporten
- Schoolwerk
- Naar de supermarkt gaan (en het ergste is dat hij 200 meter van mijn huis vandaan zit)
- Sporten
- Schoolwerk
- Naar de supermarkt gaan (en het ergste is dat hij 200 meter van mijn huis vandaan zit)
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
ExpressoB schreef:SuperGrover schreef:Op 1 sowieso huishouden. Ik heb sinds half augustus mijn bed niet verschoond Ik moet nog steeds schoon beddengoed meenemen van thuis, maar ik vergeet het elk weekend.
Ik verschoon ons bed soms ook wel een paar weken niet hoor.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ExpressoB schreef:SuperGrover schreef:Op 1 sowieso huishouden. Ik heb sinds half augustus mijn bed niet verschoond Ik moet nog steeds schoon beddengoed meenemen van thuis, maar ik vergeet het elk weekend.
Ik verschoon ons bed soms ook wel een paar weken niet hoor.
Sinds half augustus! het is nu bijna eind oktober!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Enkel stofzuigen.
Alhoewel het lijstje nu langer kan zijn, omdat ik dingen uitstel, omdat ze ook makkelijk uitgesteld kunnen worden. Zeeen van tijd.
Alhoewel het lijstje nu langer kan zijn, omdat ik dingen uitstel, omdat ze ook makkelijk uitgesteld kunnen worden. Zeeen van tijd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar is....?
» Waar heb je zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb jij nu zin in?
» Waar heb je zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb jij nu zin in?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: