DagCafé
+26
Sjaantje
luenca
Snack a Jack
Roza
Toet
Erin
sonly
Snoes
ExpressoB
Lavendel
silly-one
Champagne
TwistedAngel
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lejow
girli
Suus
TGR
Bimbam
Rush
May
Pompoen
Jordana
Lotus
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik heb zo nog een vergadering.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Maura schreef:Goodmeurning!
Ik kreeg vanochtend om 06.30u een whatsapp met het gegeven dat ik uit bed moest om te wandelen. Ja, die is gek!
dan ben ik nog zo erg niet, ik zeg alleen goeiemorgen om 7uur
maar wat een heerlijk weer zeg, kan zo de balkondeuren opendoen mmm
heb vandaag geen ritalin meer geslikt ik wil t gewoon niet meer. en ik merk nu al verschil!
en het blowen mis ik tot nu toe nog niet
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wel goed dat je de ernst inziet, Lotus. En ook dat het een fijne man is. Dat scheelt al de helft.
Ik word helemaal gek van het werkbedrijf. Ze hebben mijn cv opgemaakt. Heel lief van ze, maar dan moeten ze geen banen vergeten. Want nu heb ik hele grote gaten in mijn cv zitten. Geen werkgever die me zo wil hebben. Als ze me uberhaupt al willen hebben.
Ik word helemaal gek van het werkbedrijf. Ze hebben mijn cv opgemaakt. Heel lief van ze, maar dan moeten ze geen banen vergeten. Want nu heb ik hele grote gaten in mijn cv zitten. Geen werkgever die me zo wil hebben. Als ze me uberhaupt al willen hebben.
Gast- Gast
Shygirl; Ik hoor en zie toch niets als ik slaap. Mijn telefoon staat netjes op stil voor dergelijke berichten op zo'n belachelijk tijdstip.
Gast- Gast
Shygirl, ik ben er ook gewoon mee gestopt, maar soms krijg je daar een rebound effect van en word het even wat erger. Dat je het ff weet ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus ik kan me voorstellen dat dat wel even confronterend was. Maar in ieder geval fijn dat hij de ernst van de situatie inziet en dat je daar terechtkunt met je probleem. Wanneer hoor je precies meer? Of stond dat er al? (Sorry, ik ben echt een vergiet vandaag geloof ik...)
Gast- Gast
Ja, dat stond er al. Ik moet dinsdag een vragenlijst met hem invullen en dan word ik een keer besproken en komt hij met een voorstel.
Lotus- Ratel
Hoi lotus, begrijpelijk dat je er van slag van bent. Je word geconfronteerd met iets waar je heel erg mee zit en je hebt alles op zitten rakelen. Daar mag je heus wel van slag van zijn. En ik snap dat het ook erg confronterend is om te horen dat je wel erg slecht zit met je BMI.
't enige wat je nu kunt doen is afwachten tot je besproken bent, maar ik kan me voorstellen dat dat heel spannend is, juist doordat hij aangaf dat je op andere plaatsen vanwege je BMI zou zijn afgewezen, dat is natuurlijk nu net niet wat je kunt gebruiken als je hulp zoekt. Sterkte met wachten!!
't enige wat je nu kunt doen is afwachten tot je besproken bent, maar ik kan me voorstellen dat dat heel spannend is, juist doordat hij aangaf dat je op andere plaatsen vanwege je BMI zou zijn afgewezen, dat is natuurlijk nu net niet wat je kunt gebruiken als je hulp zoekt. Sterkte met wachten!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Eh...oeps...ik heb net zo'n vergiethoofd dus want ik had dat van die vragenlijst dinsdag wél gelezen... Maar dan eerst succes met de vragenlijst!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dankjewel, Pompoen!
Lotus- Ratel
тыквашка schreef:Eh...oeps...ik heb net zo'n vergiethoofd dus want ik had dat van die vragenlijst dinsdag wél gelezen... Maar dan eerst succes met de vragenlijst!
Gast- Gast
Ik ga naar de vergadering. Hoop dat ik mijn gedachten erbij kan houden. Tot later!
Lotus- Ratel
Succes met de vergadering, Lotus!
Ik ben inmiddels gedoucht. Zo mijn stief bellen of ze thuis is, dan draadloos internet aansluiten, ipad instellen, auto uitzuigen en die verdomde auto eens door de wasstraat halen.
Ik ben inmiddels gedoucht. Zo mijn stief bellen of ze thuis is, dan draadloos internet aansluiten, ipad instellen, auto uitzuigen en die verdomde auto eens door de wasstraat halen.
Gast- Gast
Goedemiddag!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Maura schreef:Weet je zeker dat het van de gangkast komt?
Heb je een andere suggestie?
Hee Tullow!
Gast- Gast
Bleeeeeh, ik val van verveling op het werk bijna in slaap! En ik heb hoofdpijn
Tullow- Kletskop
Hoe is het hier?
Reva, je gangkast nou nog niet opgeruimd?
Reva, je gangkast nou nog niet opgeruimd?
Tullow- Kletskop
Reva schreef:Maura schreef:Weet je zeker dat het van de gangkast komt?
Vuurtje, blussen?
Hoi Tullow!
Gast- Gast
Ja gisteren begonnen hoor! Alles eruit, helemaal schoongemaakt van binnen. Alles ligt nu gesorteerd in de woonkamer en/of zit in vuilniszakken. Alleen euh zijn er ook een stuk of 50 kledingstukken Jor gekomen, dus die ga ik zo uitzoeken. En dan kijken hoe ik het ga inrichten.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Weet je zeker dat het van de gangkast komt?
Vuurtje, blussen?
Hoi Tullow!
Kuisheid!
Gast- Gast
Uhuh....Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Weet je zeker dat het van de gangkast komt?
Vuurtje, blussen?
Hoi Tullow!
Kuisheid!
Gast- Gast
Ik snap niet waarom ik niet meer binnenrook als ik om de tien minuten buiten sta te paffen. Tja, het stinkt hier in huis nu niet... Maar ik heb het wel verrekte koud...
Gast- Gast
Ik ben echt benieuwd hoe groot die gangkast van jou is..
Maura, hoe is het met jou? Heb je nog sollicitaties lopen?
Maura, hoe is het met jou? Heb je nog sollicitaties lopen?
Tullow- Kletskop
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: