Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Sjaantje
luenca
Snack a Jack
Roza
Toet
Erin
sonly
Snoes
ExpressoB
Lavendel
silly-one
Champagne
TwistedAngel
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lejow
girli
Suus
TGR
Bimbam
Rush
May
Pompoen
Jordana
Lotus
30 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:34

Hallo Sjaan! Hoe is het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 18 okt 2011 - 7:40

Maura schreef:Hallo Sjaan! Hoe is het?
Wil je dat echt weten?
Ik ben bijna dood van vermoeidheid en pijn Very Happy Mijn weekend was véél te druk, kon zondagavond ook écht niet meer lopen. Nu gelukkig wel weer een beetje maar het is niet wat het wezen moet. Ach ja, dat fixt de dok volgende week wel Very Happy
Vanavond noodgedwongen een rustige avond want kleine prinses logeert hier en ligt al te slapen. En aangezien ze in de slaapkamer slaapt die grenst aan de woonkamer, kan Sjaan vanavond niets anders doen dan relaxed achter de pc zitten en zelf ook bijtijds naar bed gaan haha!

Ik ben bezig een blog te bouwen, vroeg vorige week advies en ben maar op blogger begonnen. Benieuwd wat t wordt!

Hoe is het met jullie allemaal? Ik loop heel erg achter denk ik, want ben lang niet meer echt online geweest!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:41

Het wordt echt tijd dat ze je aan dat bed vastbinden, Sjaan. Tjonge jonge! Je jeert het ook nooit he. Tssss!!! Foei Sjaan!

Met mij gaat het wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:43

Sjaan goed dat je verplicht bent nu rustig aan te doen. Denk aan jezelf he smile

Wat leuk dat je ook een blog begonnen bent smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 18 okt 2011 - 7:46

Ja Mama Maura en Mama Theedoosje... ik zal goed naar jullie luisteren... angel

Maura, ik las net dat je je met nieuwe medicatie een stuk beter voelt, super!

TD: ik ga een blog bijhouden voor alle vrienden en familie, zodat ze me kunnen volgen in het ziekenhuis. Ik zal de link van de blog ook in mijn topic hier plaatsen als de blog zover klaar is!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:47

Oow wat super fijn en handig Sjaan smile Hoeft men niet elke keer te vragen hoe en wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes di 18 okt 2011 - 7:48

Hallo!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:49

Heej Snoeske smile Nog fijn gewerkt vandaag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:49

Sjaan - Ik was er ook wel gelukkig mee, tot Shygirl87 me wist te vertellen dat ze erg was aangekomen van het medicijn. Nu twijfel ik. Want ik ben al aardig gezet en een beetje meer is niet goed. Less is more. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  luenca di 18 okt 2011 - 7:53

тыквашка schreef:
shygirl87 schreef:nouja zoals ik al zei citalopram heb IK zelf geen goeie ervaringen mee, hoop dat het bij jou wel helpt!
( werd depressiever en dikker )
ik gebruik zoloft(sertraline) voor de angst en ritalin. maar ik voel me nu al n paar weken een zombie en concentratie is zo slecht en vooral langzaam sloom dat ik ben. en ja ik heb erbij geblowd maar ben gestopt, hoe moeilijk ook, ik hoop dat ik het volhou want ik denk dat dat de boosdoener is, de combinatie met wiet...

Had je eerder dan wel wat aan de ritalin? Ik heb ritalin geslikt, maar het enige wat ik er van kreeg waren bijwerkingen, dus werd de dosis elke keer opgehoogd. En toen had ik op een gegeven moment ineens een te hoge dosering. En toen was ik dus echt een zombie, ik deed gewoon niets meer, zat vaak voor me uit te staren, had weinig emoties. Ik merkte het eerst zelf niet eens zo, maar toen zei mijn man dat hij mij niet meer terugkende en toen realiseerde ik me ineens dat ik ook gewoon niet meer ik was. Conclusie van de psychiater was dat ik een overdosering had (en dat Ritalin bij mij dus niet werkt).

De uitwerking van wiet weet ik niet want ik heb nog nooit geblowd.



ik slik ritalin nog maar sinds een paar maanden. en ik heb niet eens een hoge dosis. 2 x 20 mg dus 40 mg per dag. nog maar 1 keer opgehoogd.


Laatst aangepast door shygirl87 op di 18 okt 2011 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 18 okt 2011 - 7:54

TD: inderdaad! Natuurlijk is het wel fijn als men belt om te informeren hoe het gaat, maar nu kan men (indien gewenst Very Happy ) van dag tot dag bijhouden hoe het met me gaat!

Maura: realiseer je alsjeblieft dat ieder medicijn bij ieder persoon weer anders werkt en andere bijwerkingen kan geven! Dus dat Shy daar last van had, wil niet per definitie zeggen dat jij daar óók last van gaat krijgen! En ik weet er verder niet heel veel van hoor, maar wellicht voel je je door het medicijn ook wel weer zo lekker in je vel dat het afvallen ook wat makkelijker gaat??? Of zeg ik nu iets heel geks?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:56

Het is eigenlijk door een foutje ontstaan, de inname van deze medicatie. Maar als ik bekijk dat ik vandaag voor het eerst in lange tijd nutteloos heb gewandeld en nutteloos door winkels heb gelopen, dan is dat al een hele vooruitgang met voor het weekend. smile En inderdaad, voor iedereen kan het anders zijn. Ik ben nog nooit aangekomen van medicijnen. Maar meer moet er ook niet bijkomen, want het is al erg genoeg haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:57

Oh ja snap dat je een belletje of zo ook wel fijn vind Very Happy Maar als je dan ff geen zin hebt om het voor de zoveelste keer te vertellen heb je een back-up :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 18 okt 2011 - 7:59

Theedoosje schreef:Oh ja snap dat je een belletje of zo ook wel fijn vind Very Happy Maar als je dan ff geen zin hebt om het voor de zoveelste keer te vertellen heb je een back-up :P
Mam zei altijd tegen me: Sjaan, het is fijn dat iedereen zo meeleeft, maar als jij geopereerd bent, zit ik de héle avond aan de telefoon om tig keer te vertellen hoe het met je gaat, want alle oma's en ooms en tantes bellen me dan op... *zucht* Very Happy

Tja... mams is er helaas niet meer, dus moet ik het zelf opknappen... Very Happy Lang leve de technologie hahaha!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  luenca di 18 okt 2011 - 7:59

Sjaantje schreef:TD: inderdaad! Natuurlijk is het wel fijn als men belt om te informeren hoe het gaat, maar nu kan men (indien gewenst Very Happy ) van dag tot dag bijhouden hoe het met me gaat!

Maura: realiseer je alsjeblieft dat ieder medicijn bij ieder persoon weer anders werkt en andere bijwerkingen kan geven! Dus dat Shy daar last van had, wil niet per definitie zeggen dat jij daar óók last van gaat krijgen! En ik weet er verder niet heel veel van hoor, maar wellicht voel je je door het medicijn ook wel weer zo lekker in je vel dat het afvallen ook wat makkelijker gaat??? Of zeg ik nu iets heel geks?


hey lieve sjaan, het werkt idd bij iedereen anders, maar heb wel gezegd dat ze t in de gaten moet houden, veel mensen komen sowieso aan van antidepr en soortgelijken. het houd vocht vast, met name op je buik. of laat ik het zo zeggen, het kan! maar veel collega's van me hebben dikke buik vd medicijnen ...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes di 18 okt 2011 - 8:00

Theedoosje schreef:Heej Snoeske smile Nog fijn gewerkt vandaag?
Ja hoor! Heb nog overgewerkt, was zo druk. Ik ga zo al slapen, dus ben er dadelijk weer vandoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:03

Sjaantje schreef:
Theedoosje schreef:Oh ja snap dat je een belletje of zo ook wel fijn vind Very Happy Maar als je dan ff geen zin hebt om het voor de zoveelste keer te vertellen heb je een back-up :P
Mam zei altijd tegen me: Sjaan, het is fijn dat iedereen zo meeleeft, maar als jij geopereerd bent, zit ik de héle avond aan de telefoon om tig keer te vertellen hoe het met je gaat, want alle oma's en ooms en tantes bellen me dan op... *zucht* Very Happy

Tja... mams is er helaas niet meer, dus moet ik het zelf opknappen... Very Happy Lang leve de technologie hahaha!


smile Ja lang leve de technologisch dan ja smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 18 okt 2011 - 8:04

shygirl87 schreef:hey lieve sjaan, het werkt idd bij iedereen anders, maar heb wel gezegd dat ze t in de gaten moet houden, veel mensen komen sowieso aan van antidepr en soortgelijken. het houd vocht vast, met name op je buik. of laat ik het zo zeggen, het kan! maar veel collega's van me hebben dikke buik vd medicijnen ...
Tuurlijk moet ze het in de gaten houden! Ik hoopte alleen niet dat Maura zou zeggen: 'oh ik neem die medicijnen maar liever niet want stel je voor dat ik er van zou aankomen'. Snap je wat ik bedoel? Ik zeg dus niet dat je ongelijk hebt!
Vertel mij wat over medicijnen en de bijwerkingen die je soms maar voor lief moet nemen Wink Anderzijds ben ik iemand die wonder boven wonder erg weinig last heeft van bijwerkingen, hoewel ik vreselijke medicijnen neem.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:05

OLA !!!!! bounce bounce bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:05

Zeg mevr Shygirl duik jij je bed eens in ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 8:05

shygirl87 schreef:
тыквашка schreef:
shygirl87 schreef:nouja zoals ik al zei citalopram heb IK zelf geen goeie ervaringen mee, hoop dat het bij jou wel helpt!
( werd depressiever en dikker )
ik gebruik zoloft(sertraline) voor de angst en ritalin. maar ik voel me nu al n paar weken een zombie en concentratie is zo slecht en vooral langzaam sloom dat ik ben. en ja ik heb erbij geblowd maar ben gestopt, hoe moeilijk ook, ik hoop dat ik het volhou want ik denk dat dat de boosdoener is, de combinatie met wiet...

Had je eerder dan wel wat aan de ritalin? Ik heb ritalin geslikt, maar het enige wat ik er van kreeg waren bijwerkingen, dus werd de dosis elke keer opgehoogd. En toen had ik op een gegeven moment ineens een te hoge dosering. En toen was ik dus echt een zombie, ik deed gewoon niets meer, zat vaak voor me uit te staren, had weinig emoties. Ik merkte het eerst zelf niet eens zo, maar toen zei mijn man dat hij mij niet meer terugkende en toen realiseerde ik me ineens dat ik ook gewoon niet meer ik was. Conclusie van de psychiater was dat ik een overdosering had (en dat Ritalin bij mij dus niet werkt).

De uitwerking van wiet weet ik niet want ik heb nog nooit geblowd.



ik slik ritalin nog maar sinds een paar maanden. en ik heb niet eens een hoge dosis. 2 x 20 mg dus 40 mg per dag. nog maar 1 keer opgehoogd.

Dat hoeft ook niet, het verschilt per persoon wat te hoog is! Ik vertel het je omdat een zombie-achtig gevoel hét kenmerk van een overdosering is. Ik heb geen idee meer wat ik toen slikte, maar het was geen rare hoeveelheid hoor! En ik had het ook niet gelijk in de gaten, het sluimerde al een tijdje zeg maar.
't kan natuurlijk best dat jouw gevoel over blowen in combinatie met ritalin juist is, maar houd dit ook even in je achterhoofd ok!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin di 18 okt 2011 - 8:06

Goedenavond!!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:07

Heej Stuit en Erin!


Stuit is die man niet bij je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin di 18 okt 2011 - 8:08

Hey TD Very Happy
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 18 okt 2011 - 8:10

Theedoosje schreef:Stuit is die man niet bij je?
What did I miss?? :shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum