Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kinderwagen hebben jullie?

+25
Funk
Spring
Happydobby
Nijntje
Darius
Wennes
Fearie
Roos
holaagirl
teletascha
Kayleigh
Annie24
Supertalentje
PiP
Tania
Flip Fluitketel
Floor
Parisienne
Bruintje Beer
Flower_L
miss22
Liadan
duckie
PapillonRose
CCC
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Roos zo 16 okt 2011 - 7:04

Parisienne schreef:Wij hebben de Bugaboo Cameleon en ik ben er zeer tevreden over, zou geen andere willen Wink

Vind hem mooi, hij rijdt fijn, is zeer wendbaar, niet te breed, klein op te vouwen, wandelwageninzet kan naar je toe en van je af, heeft een grote ligbak, je kan hem naar eigen smaak 'ontwerpen', veel accessoires bij te verkrijgen, etc. Hij is inderdaad best prijzig, maar ik vind hem het dubbel en dwars waard!

+1 Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:07

Supertalentje schreef:Wij hebben de Joolz Day gekocht, nog niet gebruikt, maar ik herken je zoektocht ;-) ik wilde graag een Cameleon, maar die paste niet zo goed in de auto, dus daar zou ik wel opletten. De Joolz is iets zwaarder qua gewicht dan de Cameleon, maar scheelt niet veel (tegelijkertijd opgetild, ik vond het gewicht belangrijk), de wagenbak van de Joolz is ook groter dan die van de Cameleon (zelf gemeten) en de bak van Joolz ligt hoger dan die van de Cameleon (vond ik fijner, maar hij is niet zo hoog als Stokke ;-)). Wat ik wel heel jammer vind is dat je de Joolz maar in 4 kleuren bekleding hebt (grijs, zwart, wit en bruin) en de Bugaboo ook in blauw en roze bijvoorbeeld.

Ik denk dat de meeste kinderwagens wel de wandelwageninzet kunnen omzetten en de wielen kunnen wisselen (Bugaboo en Joolz hebben bv 2 grote en 2 kleine wielen). En voor iedere kinderwagen zijn er volgens mij gewoon apaters te koop voor de maxicosi

Ik heb een lijstje gemaakt met wat ik belangrijk vond en heb heel wat uren gereden in de Prenatal en gegoogled. Succes!

Je hebt de joolz in meerdere kleuren hoor. Ook in rood, beige en een spijker uitvoering. Ook heb je hem nu ook in 3 extra speciale editie 's en je kan alle kleuren nu ook kiezen met een zwart frame en wielen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Fearie zo 16 okt 2011 - 7:19

PapillonRose schreef:Ik heb een Quinny Speedi, daar ben ik heel tevreden over. Ik heb een combiset, dat is de wandelwagen + wagenbak + maxi cosi. Zo kan je er jaren mee doen en het is een fijne wagen die erg lekker rijdt (mede door de luchtbanden en het 360 graden draaiende zwenkwiel voor).

Ik heb deze kinderwagen ook en ben er erg blij, we wandelen veel in het bos en over zandpaden en dan is het een fijne wagen met goede banden smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Wennes zo 16 okt 2011 - 7:23

Wij hebben de maxi cosi mura 4. Een super wagen!

Hiervoor hadden wij de mutsy transporter. Dat was een fijne en een betaalbare wagen, maar na een tijdje in gebruik te hebben gehad kreeg hij verschillende gebreken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Darius zo 16 okt 2011 - 7:24

Urban jungle. Te vergelijken met de easywalker sky, maar dan makkelijker opklapbaar. We wilden graag een stoere driewieler.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Supertalentje zo 16 okt 2011 - 7:30

Puggle schreef:
Supertalentje schreef: Wat ik wel heel jammer vind is dat je de Joolz maar in 4 kleuren bekleding hebt (grijs, zwart, wit en bruin) en de Bugaboo ook in blauw en roze bijvoorbeeld.

Je hebt de joolz in meerdere kleuren hoor. Ook in rood, beige en een spijker uitvoering. Ook heb je hem nu ook in 3 extra speciale editie 's en je kan alle kleuren nu ook kiezen met een zwart frame en wielen smile

Oh, kijk eens aan, dat wist ik niet! Is die beigekleur die nieuwe kleur die pas in maart 2012 uitkomt? Die heb ik wel al gezien, is ook heel mooi! Het onderstel en de wielen kun je kiezen in zilver en zwart. Ik vond het kobaltblauw van Bugaboo zo mooi, het enige blauwe is de spijkerstof van Joolz en die vond ik dan weer niet zo mooi... Maar ze hebben dus meer kleuren dan ik had gevonden!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Nijntje zo 16 okt 2011 - 7:58

Annie24 schreef:Wij hebben een Mutsy 4Rider single spoke. Fijne wagen om mee te rijden, maar ik had achteraf gezien liever de MC mura 4 gekocht.

Het onderstel van de Mutsy blijft groot bij inklappen en als je die een paar keer op 1 dag in-en uit de wagen moet tillen is dat niet fijn. De wagenbak is kleiner dan van de MC waardoor Y. er niet lang in kon en dus een hele tijd in de MC heeft gelegen omdat hij nog niet goed zat in de kinderwagenzitting. Daar komt het volgende weer om de hoek kijken, want het zitje vind ik dus nog steeds niet echt fijn. Naar mijn idee zit Y. er niet echt lekker in Rolling Eyes We hebben het boekje al doorgelezen en dingen versteld, maar nog steeds zit hij naar mijn idee niet goed.

Dat heb ik ook met de mutsy. Ik had m overgenomen van iemand, maar vind mijn meisje er niet heel goed in zitten als ze zo klein zijn.
Als ik de keuze had gehad, of de keuze krijg bij bijvoorbeeld een volgende zou ik denk ik toch voor een andere kiezen.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Happydobby zo 16 okt 2011 - 8:32

Wij hebben een safety first, dit is de goedkoopste complete kinderwagen. Reiswieg is erg groot, buggy kan naar je toe en van je af. er zitten maxi cosi adapters bij en hij is erg plat met inklappen.
Hij heeft luchtbanden.
Grappig detail, hij is van maxi cosi maar dan het huismerk zeg maar.
Ik kreeg er een verzorgingstas bij. Kosten 200 euro.
Wij zijn er erg tevreden over.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Spring zo 16 okt 2011 - 8:43

Laurientje85 schreef:Wij hebben de mutsy 4rider.
Hele fijne wagen!
Loopt super fijn door de vier wielen en zwenkwielen van voren.

Nadeel is dat hij ingeklapt nog best groot is, en dat je de zitting/ wagenbak van t onderstel moet afhalen wil je m goed kunnen inklappen! Maar dit is bij de meeste wagens wel zo volgens mij.

Deze hebben wij ook. En dan met het leren handvat. Vind ik veel fijner dan foam.

Hij rijdt echt super, vooral als je de banden lekker hard op pompt. Wij hebben de luchtbanden. Hij is ook verkrijgbaar met massieve banden.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Spring zo 16 okt 2011 - 8:45

Nijntje schreef:
Annie24 schreef:Wij hebben een Mutsy 4Rider single spoke. Fijne wagen om mee te rijden, maar ik had achteraf gezien liever de MC mura 4 gekocht.

Het onderstel van de Mutsy blijft groot bij inklappen en als je die een paar keer op 1 dag in-en uit de wagen moet tillen is dat niet fijn. De wagenbak is kleiner dan van de MC waardoor Y. er niet lang in kon en dus een hele tijd in de MC heeft gelegen omdat hij nog niet goed zat in de kinderwagenzitting. Daar komt het volgende weer om de hoek kijken, want het zitje vind ik dus nog steeds niet echt fijn. Naar mijn idee zit Y. er niet echt lekker in Rolling Eyes We hebben het boekje al doorgelezen en dingen versteld, maar nog steeds zit hij naar mijn idee niet goed.

Dat heb ik ook met de mutsy. Ik had m overgenomen van iemand, maar vind mijn meisje er niet heel goed in zitten als ze zo klein zijn.
Als ik de keuze had gehad, of de keuze krijg bij bijvoorbeeld een volgende zou ik denk ik toch voor een andere kiezen.

Je kunt de zitting op smal zetten he. Dan moet je links en rechts tegelijk iets indrukken en draaien ofzo.
Heb dat laatst uitgevonden en mijn dochter zit er nu veel beter in.
Ik vind het zitje van de Mura juist heel vervelend. Bijna een kuipstoeltje van een race auto ofzo. Wanneer de kindjes wat groter zijn zitten ze niet meer lekker met hun hoofdje tegen de rugleuning maar steekt deze boven het zitje uit. Dit lijkt me super vermoeiend..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:57

Supertalentje schreef:
Puggle schreef:
Supertalentje schreef: Wat ik wel heel jammer vind is dat je de Joolz maar in 4 kleuren bekleding hebt (grijs, zwart, wit en bruin) en de Bugaboo ook in blauw en roze bijvoorbeeld.

Je hebt de joolz in meerdere kleuren hoor. Ook in rood, beige en een spijker uitvoering. Ook heb je hem nu ook in 3 extra speciale editie 's en je kan alle kleuren nu ook kiezen met een zwart frame en wielen smile

Oh, kijk eens aan, dat wist ik niet! Is die beigekleur die nieuwe kleur die pas in maart 2012 uitkomt? Die heb ik wel al gezien, is ook heel mooi! Het onderstel en de wielen kun je kiezen in zilver en zwart. Ik vond het kobaltblauw van Bugaboo zo mooi, het enige blauwe is de spijkerstof van Joolz en die vond ik dan weer niet zo mooi... Maar ze hebben dus meer kleuren dan ik had gevonden!

Die beige is er al gewoon hoor. Op babydump.nl staan alle kleurtjes smile Ja die blauwe bugaboo is zeker mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Funk zo 16 okt 2011 - 20:14

Parisienne schreef:Wij hebben de Bugaboo Cameleon en ik ben er zeer tevreden over, zou geen andere willen Wink

Vind hem mooi, hij rijdt fijn, is zeer wendbaar, niet te breed, klein op te vouwen, wandelwageninzet kan naar je toe en van je af, heeft een grote ligbak, je kan hem naar eigen smaak 'ontwerpen', veel accessoires bij te verkrijgen, etc. Hij is inderdaad best prijzig, maar ik vind hem het dubbel en dwars waard!

+1
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 20:23

Wij hebben ook een Bugaboo Cameleon. Erg fijne wagen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Linda zo 16 okt 2011 - 20:52

Maxi cosi mura 4 2010. Als ik opnieuw zou kiezen zou ik voor een andere gaan. Ik vind dat dl in de wandelwagen erg onderuit gezakt zit.
En de kap van de 2010 versie is niet goed, die klapt niet in. Je kon hem voor niks inruilen voor een nieuwe kap (2011), maar die kleuren zijn anders. Dus nu zit ik met een kinderwagen met een andere kleur kap, dat vind ik echt zonde, we hebben er toch een hoop geld voor betaald.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  pitbullgup zo 16 okt 2011 - 21:50

Wij hebben de MC mura 4... Met de test rondjes vond ik m erg fijn , zit alles op en aan en is mooi klein inklapbaar.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  chipa zo 16 okt 2011 - 22:03

Wij hebben een maxi cosi mura 3. Super wagen! We hebben hem tweedehands gekocht incl cabriofix voor 250.-
Rijdt heerlijk soepel. Alleen een vrij zwaar onderstel en de bak ik groot. Al past het onderstel prima in mijn kleine autootje:)
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  ProudMom zo 16 okt 2011 - 22:49

Parisienne schreef:Wij hebben de Bugaboo Cameleon en ik ben er zeer tevreden over, zou geen andere willen Wink

Vind hem mooi, hij rijdt fijn, is zeer wendbaar, niet te breed, klein op te vouwen, wandelwageninzet kan naar je toe en van je af, heeft een grote ligbak, je kan hem naar eigen smaak 'ontwerpen', veel accessoires bij te verkrijgen, etc. Hij is inderdaad best prijzig, maar ik vind hem het dubbel en dwars waard!

+1. Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon, en ik ben er ook nog steeds erg blij mee! Very Happy
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:49

Bruintje Beer schreef:Wij hebben de Maxi cosi mura4. Zijn we heel erg tevreden mee. het is alles ineen(wandelinzet, adapters maxicosi en wagenbak)
Hij is lekker stevig, past makkelijk in mijn kofferbak, kan van je af en naar je toe, wagenbak is groot en hij ziet er stoer uit.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:54

Wij hebben de ABC zoom duo. Lichtgewicht, klein opvouwbaar en ideaal. Kan overal tussendoor omdat ze achter elkaar zitten.

Maar daar zal je weinig aan hebben, tenzij je de tweeling- babyboom gaat voortzetten op het forum Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen hebben jullie?  - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum