vanaf wanneer sochtends brood eten
+6
Parisienne
Teddyaapje
PapillonRose
loesje
nillis
duckie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
vanaf wanneer sochtends brood eten
vanaf wanneer eet je kindje sochtends brood ipv een fles?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: vanaf wanneer sochtends brood eten
hier krijgt ze nog allebei. Ze wordt rond half 6 wakker van de honger en krijgt dan een papfles. Rond 8 uur/half 9 krijgt ze een boterham. Dat blijven we zo doet tot ze niet meer wakker wordt voor die papfles.
Gast- Gast
en hoe oud is ze?
denk dat een broodje sochtends wat langer duurt dan een fles,vooral als ik moet werken...
tussen de middag beland soms de helft van het brood nog wel eens op[ de grond dus daar zou ze denk ik nie genoeg aan hebben.... misschien idd maar een combi doen
denk dat een broodje sochtends wat langer duurt dan een fles,vooral als ik moet werken...
tussen de middag beland soms de helft van het brood nog wel eens op[ de grond dus daar zou ze denk ik nie genoeg aan hebben.... misschien idd maar een combi doen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Toen ze een normale tijd van wakker worden had, dat was rond het eerste jaar.
Gast- Gast
Hier krijgt T nog een papfles 's ochtends. Wil nu langzamerhand wel naar een boterham gaan 's ochtends en als ik moet werken een papfles.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
a krijgt smorgens gewoon een bordje pap vind hij heerlijk en wanneer hij om een boterham gaat vragen dan krijgt hij dat maar denk dat dat nog heel lang gaat duren want zijn papa at tot zijn 12de nog pap van brinta.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
duckie schreef:en hoe oud is ze?
Mijn dochter is 14 maanden. Op de dagen dat ik werk, eet ze trouwens haar eerste boterham bij de gastouder rond 8 uur. Daar ontbijten ze gezamenlijk en mijn dochter schuift dan gewoon aan. Mijn dochter krijgt tussen de middag ook nog steeds pap, ze eet niet voldoende brood om daarmee de middag door te komen. De pap bouwen we af zodra ze genoeg brood eet.
Gast- Gast
Shopaholic schreef:Toen ze een normale tijd van wakker worden had, dat was rond het eerste jaar.
+1, hier was dat rond de 1,5 jaar. Ze is nu 18 maanden en meestal eet ze brood maar soms krijgt ze ook nog een papfles.
Gast- Gast
Hier krijgt ze 's morgens nog een bordje pap.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rejoy. schreef:hier krijgt ze nog allebei. Ze wordt rond half 6 wakker van de honger en krijgt dan een papfles. Rond 8 uur/half 9 krijgt ze een boterham. Dat blijven we zo doet tot ze niet meer wakker wordt voor die papfles.
Hier hetzelfde. Thije krijgt rond half zes melk en slaapt dan nog even verder. Heel soms wordt hij niet wakker voor de fles, maar meestal wel.
Gast- Gast
T. krijgt al een aantal maanden (vanaf 7 of 8 maand denk ik, weet t eigenlijk niet meer precies) eerst een fles melk en meteen daarna een boterham. Hij drinkt zo'n 200cc en de boterham gaat ook nog helemaal op. Soms krijgt hij ook nog wat fruit er achter aan...het is een klein vreetzakje smorgens!
Als hij naar het kdv gaat drinkt hij zn melk thuis en de boterham eet hij daar.
Als hij naar het kdv gaat drinkt hij zn melk thuis en de boterham eet hij daar.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
N. kreeg vanaf een maand of tien al een boterham 's ochtends. Pap vond ze nooit zo bijzonder en een papfles werd te weinig. Ze krijgt nu eerst een boterham en daarna een fles melk (200 ml). Na twee uurtjes krijgt ze fruit en tussen de middag weer een boterham.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Zolang J.anneman om 6.00 wakker wordt, krijgt hij nog een papfles.
Ik denk dat hij s'ochtends brood krijgt, als hij het zelf kan smeren.
Ik denk dat hij s'ochtends brood krijgt, als hij het zelf kan smeren.
Gast- Gast
Hier pap uit een bordje, al een paar maanden. Wil vd week beginnen met afwisselen. Op werkdagen broog en rest pap.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Allebei met 6 maanden.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
+1, maar dan zijSnoepy87 schreef:Rond een jaar ginghijover naar een boterham.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hier is het wisselend en hangt het af van de tijd wanneer ze wakker wordt. Wordt ze rond 6.00 wakker krijgt ze een papfles en leg ik haar weer in bed en dan krijgt ze als ze uit bed komt nog een boterham. Wordt ze pas rond 8.00 of later wakker krijgt ze alleen een papfles.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf wanneer brood ontbijten?
» Vanaf wanneer meer eten
» Vanaf wanneer prei eten?
» Brood eten.
» Brood eten
» Vanaf wanneer meer eten
» Vanaf wanneer prei eten?