DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Joan schreef:Hier ook eentje.. Ik heb gewoon een bord avondeten gehad..Burn schreef:_Leaf_ schreef:Ik heb alweer honger!!!
+1!
Haha gelukkig ben ik niet de enige!
Gast- Gast
Komt allemaal goed meid!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga wachten totdat iemand thuis hier wat lekkers pakt, dan ben ik een keer niet de vreetzak!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ik ga wachten totdat iemand thuis hier wat lekkers pakt, dan ben ik een keer niet de vreetzak!
In dat opzicht wil ik wel weer "thuis" wonen. De vriend van mijn moeder had altijd rond deze tijd zin in metworst en kaas. Omdat ik er een hekel aan had dat hij alleen 'vrat', begon hij op een gegeven moment de tafel vol te zetten. Dikke prima.
Gast- Gast
Ik heb ook chips en toastjes en kipspiesjes en chorizo. Maar ik wil best delen hoor!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maura, ik heb even terug gebladerd naar je verhaal. Best een heftige dag vol met emoties. Gun jezelf inderdaad je zielige avond en huil lekker alles eruit. Zo te lezen, werd je erg gewaardeerd, buiten die rotopmerking om. Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt met leuke collega's waar je je helemaal thuis gaat voelen. Kop op meis, je kan het. En nu lekker een jankavond houden. Vergeet niet dat je inderdaad gewoon af en toe je emoties moet laten gaan. Hoop dat je je snel fijner voelt.
Gast- Gast
Dank je, Jolee. *En daar ga ik nog een keer*
Ik deed mijn werk ontzettend graag. Ik was ontzettend graag bij mijn collega's. Niet bij allemaal, maar wel bij de meesten. Degenen waarvan ik nodig vond dat ze me een goed leven wensten, hebben dit gedaan. En de teamleider van management was echt een verrassing. Hij deelt dan ook de helft van mijn achternaam. Zal daar wel van komen.
Wellicht heb ik dit nodig om verder te komen in het leven. Deze baan ben ik natuurlijk uit pure wanhoop begonnen vorig jaar, en ik heb het leuk gevonden, maar misschien heeft het leven voor mij in petto dat ik nu eindelijk mijn dromen najaag. En ik denk dat ik aardig op dreef ben door terug te gaan naar "school".
Ik deed mijn werk ontzettend graag. Ik was ontzettend graag bij mijn collega's. Niet bij allemaal, maar wel bij de meesten. Degenen waarvan ik nodig vond dat ze me een goed leven wensten, hebben dit gedaan. En de teamleider van management was echt een verrassing. Hij deelt dan ook de helft van mijn achternaam. Zal daar wel van komen.
Wellicht heb ik dit nodig om verder te komen in het leven. Deze baan ben ik natuurlijk uit pure wanhoop begonnen vorig jaar, en ik heb het leuk gevonden, maar misschien heeft het leven voor mij in petto dat ik nu eindelijk mijn dromen najaag. En ik denk dat ik aardig op dreef ben door terug te gaan naar "school".
Gast- Gast
Dames, wie helpt me met een leuke uitnodiging schrijven?
Burn- Lady Post-a-lot
Mijn vriend komt net terug met een borrel op en heeft hier 20 minuten in het nep-Limburgs staan gillen....
Pas nadat ik hondenspeeltjes naar m gooide en dreigde met de elektrische vliegenmepper hield ie eindelijk zijn kop.
Daar gaat mijn rustige avond
Pas nadat ik hondenspeeltjes naar m gooide en dreigde met de elektrische vliegenmepper hield ie eindelijk zijn kop.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Mijn vriend komt net terug met een borrel op en heeft hier 20 minuten in het nep-Limburgs staan gillen....
Gast- Gast
Ow..hoe irritant Leaf.
Ik heb zin om lekker in bad te gaan liggen met mijn boek, maar beetje jammer dat we geen bad hebben. Het wordt hoog tijd dat we een huis gaan kopen met een bad erin!!
Ik heb zin om lekker in bad te gaan liggen met mijn boek, maar beetje jammer dat we geen bad hebben. Het wordt hoog tijd dat we een huis gaan kopen met een bad erin!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Hij is echt niet normaal. Soms denk ik echt dat ie een chromosoompje teveel heeft...En dan dreig ik een PGB-tje voor hem aan te vragen...
Gast- Gast
Maura schreef:Dank je, Jolee. *En daar ga ik nog een keer* sorry
Goed dat je de positieve kant ziet. Als je het gevoel hebt dat je jezelf moet ontplooien, is het heel goed dat je er mee bezig bent/gaat. Waar zit je aan te denken qua school?
Gast- Gast
En als je een bad hebt, dan lig je er bijna niet in!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:En als je een bad hebt, dan lig je er bijna niet in!
Klopt! Nu heb ik geen bad meer en wil ik wel.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hij is echt niet normaal. Soms denk ik echt dat ie een chromosoompje teveel heeft...En dan dreig ik een PGB-tje voor hem aan te vragen...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hij is echt niet normaal. Soms denk ik echt dat ie een chromosoompje teveel heeft...En dan dreig ik een PGB-tje voor hem aan te vragen...
Mijn vader heeft ook een bad en toen ik nog thuis woonde lag ik iedere zaterdag in bad. Nu gaat er dus eigenlijk nooit meer iemand in bad (nu woont ook alleen mijn vader nog daar..dat scheelt ook). Misschien moet ik maar gewoon iedere week bij hem in bad gaan .
Kabouter- Kletskop
Ik probeer nu een vriend van ons mijn vriend mee te laten nemen naar de kroeg ofzo....
Wat ben ik toch een lieve vriendin
En anders ga ik in bad.
Wat ben ik toch een lieve vriendin
En anders ga ik in bad.
Gast- Gast
Kabouter schreef:_Leaf_ schreef:Hij is echt niet normaal. Soms denk ik echt dat ie een chromosoompje teveel heeft...En dan dreig ik een PGB-tje voor hem aan te vragen...
Mijn vader heeft ook een bad en toen ik nog thuis woonde lag ik iedere zaterdag in bad. Nu gaat er dus eigenlijk nooit meer iemand in bad (nu woont ook alleen mijn vader nog daar..dat scheelt ook). Misschien moet ik maar gewoon iedere week bij hem in bad gaan .
Doe ik ook elke week bij mijn ouders Heerlijk. Kaarsjes aan, mmmmh. Krijg ik nog koffie gebracht ook
Las net je post in het biechttopic trouwens.. Ook al heb je er niet veel aan.
Gast- Gast
Reva schreef:Kabouter schreef:_Leaf_ schreef:Hij is echt niet normaal. Soms denk ik echt dat ie een chromosoompje teveel heeft...En dan dreig ik een PGB-tje voor hem aan te vragen...
Doe ik ook elke week bij mijn ouders Heerlijk. Kaarsjes aan, mmmmh. Krijg ik nog koffie gebracht ook
Las net je post in het biechttopic trouwens.. Ook al heb je er niet veel aan.
Dus het is niet heel stom om dat te doen misschien maar gewoon doen. Denk dat ik er morgen maar mee begin.
En thnx voor de knuffel. Vind ik lief..doet me goed (en stiekem ga ik er van huilen).
Kabouter- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: