Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

+44
vlinder-19
Alex
Happydobby
Fiebje
Dolphinne
Jasmine
sheila123
LotteK
Novalee
Lejow
blauwwitrood
LMCurious
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
Meeko
Bloem86
Darius
Woezies
Coccinelle
Parisienne
ProudMom
snoezel
Kat1980
loesje
Fearie
Pien
*Troela*
kwak
Vancity_girl
Mizzie
duckie
diddie
joyce0606
vlinder19
Tazz
Roodkapje
Burn
-Ieniemienie-
Smaragdje
Annie24
mickey
PapillonRose
Liadan
48 plaatsers

Pagina 21 van 44 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Kadootjes voor de mama's of voor de kinderen?

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 21 Lijn111070%sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 21 Lijn1110 70% 
[ 30 ]
sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 21 Lijn111030%sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 21 Lijn1110 30% 
[ 13 ]

Totaal aantal stemmen : 43

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 21 Empty Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

Bericht  Smaragdje ma 28 nov 2011 - 9:43

Kruumel schreef:Dat was wel de bedoeling toch?

Dat dacht ik ook

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 21 Empty Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

Bericht  Alex ma 28 nov 2011 - 10:14

Volgens mij is dat wel de bedoeling. Lijkt me wel leuk om te raden! Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  *Troela* ma 28 nov 2011 - 11:31

Hier zit ik ook boven de 7,50, helemaal niet erg Wink Wel ontzettend moeilijk om een hint in het gedicht te plaatsen hoor! Ga er nu even voor zitten dat het helemaal klaar is, morgen met zoon weer naar huisarts ( weekend nachtje opgenomen geweest en klachten nog niet over) dus moet allemaal klaar zijn voor het geval we weer in het ziekenhuis moeten blijven. Ik ga dus nog maar even denken over het gedicht!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  PapillonRose ma 28 nov 2011 - 22:22

De Sint is hier ondertussen alweer naar de brievenbus geweest voor mij :P En nog even een kleine hint, net als nog een paar anderen heb ook ik een wat langer gedicht gemaakt. En de hint die ik heb gegeven is of overduidelijk, of hij wordt echt niet zomaar geraden. Ben benieuwd! Vind het in elk geval echt een leuk idee dit smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:22

Ik heb het ook eindelijk klaar liggen, hopen dat het uitkomt met de postzegels en het gewicht, als diegene moet bijbetalen merken we het wel.... laughcry Heb het gewogen, dus moet goed komen!

Je mag toch zelf meerdere postzegels plakken tot je aan het juiste bedrag zit?? Normaal breng ik het nl. bij het postkantoor en doen die er een sticker op.

In ieder geval, de hint is er ook bijgezet, en die is volgens mij overduidelijk. We zullen zien!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 29 nov 2011 - 0:02

_MamaRosa_ schreef:Ik heb het ook eindelijk klaar liggen, hopen dat het uitkomt met de postzegels en het gewicht, als diegene moet bijbetalen merken we het wel.... laughcry Heb het gewogen, dus moet goed komen!

Je mag toch zelf meerdere postzegels plakken tot je aan het juiste bedrag zit?? Normaal breng ik het nl. bij het postkantoor en doen die er een sticker op.

In ieder geval, de hint is er ook bijgezet, en die is volgens mij overduidelijk. We zullen zien!

Hoop wel dat het kan, want ik heb er genoeg postzegels opzitten. Ik hoop dat het goed gaat in de brievenbus smile

Mijn korte gedichtje angel nog even aangepast, zodat de hint misschien iets duidelijker is en zo gaat Sint hier ook naar de brievenbus toe.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  duckie di 29 nov 2011 - 0:20

zow allesin de envelop en net even naar het postkantoor gebracht....
ben erg benieuwd naar mijn pakje deze week... nog even in spanning zitten Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Kat1980 di 29 nov 2011 - 0:31

Annie24 schreef:
Smaragdje schreef:
Annie24 schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stom gedicht!!!!

Ik heb die hint er inmiddels inzitten, maar kan gewoon niets over die persoon zelf vinden, alleen over haar kindje, zwangerschap enzo. Twisted Evil

Heb jij degene niet op hyves ofzo, waar je informatie kunt vinden?

Jawel, maar ook daar alleen over het kindje (Hint: ik heb d'r dus op hyves angel )

Nog een hint: ze heeft dus een kindje en niet meerdere kinderen Wink O, lees net dat Proudmama dat ook al zei...
Dan heb je mij dus niet (jammer, had wel zin in die chocoladeletter die je hebt opgesnoept Very Happy )

Laatst aangepast door Kat1980 op di 29 nov 2011 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  kwak di 29 nov 2011 - 0:34

zo, ik ben klaar!
ik denk dat mijn lootje snel weet wie ik ben door mijn hint...of ze gaat in de verkeerde richting denken dan duurt het wat langer!ben benieuwd!
ik doe het vanmiddag op de bus!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 0:35

Weet je wat nou het leukste is, ik zou bijna vergeten dat ik zelf ook wat krijg deze week!

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 29 nov 2011 - 0:39

Deze sint heeft nu pauze, dus loopt even naar de brievenbus beneden Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kat1980 di 29 nov 2011 - 0:40

Ik zit ook wel boven de 7.50 euro, maar ach wat maakt het uit. Als degene die het krijgt er maar blij mee is, toch Very Happy

Het ligt hier klaar om op de post te doen. Volgens mij is alleen mijn hint iets te duidelijk, maar ik kon niks beters verzinnen...
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  duckie di 29 nov 2011 - 0:47

ik moest nog wel wat loshalen uit de verpakking want anders paste het niet eens in de envelop Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Annie24 di 29 nov 2011 - 0:51

Annie24 schreef:Deze sint heeft nu pauze, dus loopt even naar de brievenbus beneden Laughing

Ff serieus?????????????????????????????

Ik loop dus net het kantoor hier uit naar de brievenbus en wil die (dikke) envelop in de brievenbus gooien, zit er gewoon al zo'n verkleinde gleuf op ivm het vuurwerk! :shock: :shock: :shock:

Het is pas 29 november, moet niet gekker worden!!!! :shock:

Nu dus maar de postafdeling op mijn werk lief aangekeken en hem daar afgegeven Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Smaragdje di 29 nov 2011 - 0:55

duckie schreef:ik moest nog wel wat loshalen uit de verpakking want anders paste het niet eens in de envelop Very Happy

*hint*

Annie, zet jij Sinterklaas nou in zijn pauze aan het werk. Straks is hij overwerkt.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  kwak di 29 nov 2011 - 1:06

zijn jullie ook zo benieuwd wanneer er een pakketje in de bus zit, en helemaal naar wat er in zit?!
ik kreeg gister nog een mailtje via lootjetrekken met de vraag wat ik nog meer wil hebben... wie o wie heeft dit op zijn geweten?! Very Happy
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Darius di 29 nov 2011 - 1:54

oei, ik heb een pakje gekregen! Ik ben heeeeeel nieuwsgierig!!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Novalee di 29 nov 2011 - 2:02

Is het misschien een idee om in dit topic ook een lijstje bij te houden van wie al een pakketje heeft ontvangen? Dan kan de Sint ook zien of het is aangekomen.

Gisteren heb ik eindelijk m'n cadeautjes bedacht, ik ga ze zo halen en dan flink broeden op een gedicht.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kat1980 di 29 nov 2011 - 2:23

Annie24 schreef:
Annie24 schreef:Deze sint heeft nu pauze, dus loopt even naar de brievenbus beneden Laughing

Ff serieus?????????????????????????????

Ik loop dus net het kantoor hier uit naar de brievenbus en wil die (dikke) envelop in de brievenbus gooien, zit er gewoon al zo'n verkleinde gleuf op ivm het vuurwerk! :shock: :shock: :shock:

Het is pas 29 november, moet niet gekker worden!!!! :shock:

Nu dus maar de postafdeling op mijn werk lief aangekeken en hem daar afgegeven Laughing

Ja, die verkleinde gleuf zag ik hier 2 weken geleden ook al ergens op de brievenbus zitten Rolling Eyes
Heeft sint voor niets zijn pauze opgeofferd...
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vancity_girl di 29 nov 2011 - 3:13

Nou ik had net weer last van een typisch gevalletje 'mommybrain'. Sta ik in het postkantoor zonder envelop. laughcry
Morgen poging twee....
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Flip Fluitketel di 29 nov 2011 - 3:16

Dan moet ik morgen of donderdag ook nog naar de stad om de envelop te brengen bij de Bruna door al die gleufjes op de brievenbus.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Jasmine di 29 nov 2011 - 3:31

Zo, ben net naar de stad geweest om het cadeautje te halen. Ik kom ook wel iets boven de 7,50 uit, maar anders had ik maar één cadeautje en er stond véél meer (nou ja, een aantal dingen) op het lijstje.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Kat1980 di 29 nov 2011 - 4:08

Vancity_girl schreef:Nou ik had net weer last van een typisch gevalletje 'mommybrain'. Sta ik in het postkantoor zonder envelop. laughcry
Morgen poging twee....

Hahahaha
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 di 29 nov 2011 - 4:09

Yasmine schreef:Zo, ben net naar de stad geweest om het cadeautje te halen. Ik kom ook wel iets boven de 7,50 uit, maar anders had ik maar één cadeautje en er stond véél meer (nou ja, een aantal dingen) op het lijstje.

Je hoeft toch niet alles te kopen :P
Mijn lootje had ook meerdere dingen en heb er zelf gewoon een aantal uitgekozen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  loesje di 29 nov 2011 - 4:38

.

Laatst aangepast door loesje op di 29 nov 2011 - 5:24; in totaal 1 keer bewerkt
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 44 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: