sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
+44
vlinder-19
Alex
Happydobby
Fiebje
Dolphinne
Jasmine
sheila123
LotteK
Novalee
Lejow
blauwwitrood
LMCurious
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
Meeko
Bloem86
Darius
Woezies
Coccinelle
Parisienne
ProudMom
snoezel
Kat1980
loesje
Fearie
Pien
*Troela*
kwak
Vancity_girl
Mizzie
duckie
diddie
joyce0606
vlinder19
Tazz
Roodkapje
Burn
-Ieniemienie-
Smaragdje
Annie24
mickey
PapillonRose
Liadan
48 plaatsers
Pagina 5 van 44
Pagina 5 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44
Kadootjes voor de mama's of voor de kinderen?
Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
Even up voor degenen die nog mee willen doen en hun emailadres nog niet hebben doorgegeven. Tot en met morgen kan je dit nog doen!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb iedereen van wie ik een pm gehad heb in de openingspost gezet.
Liadan- Ratel
Ik heb je een PM gestuurd Liadan!
Was het al weer vergeten
Was het al weer vergeten
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
wauw, wat veel animo, leuk! En voor degene die mijn lootje heeft: wij zijn een weekend weg, dus mijn lootje e.d. komt er pas na het weekend op.
Gast- Gast
Nog net op de valreep; ik doe ook mee!
Leuk initiatief, Liadan
Leuk initiatief, Liadan
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Denk je aan de PM, heb ik net ook nog op de valreep een PM gestuurd ;-)Novalee schreef:Nog net op de valreep; ik doe ook mee!
Leuk initiatief, Liadan
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet trouwens niet of je al gekeken had voor een site waar je lootjes kunt trekken, maar ik vind lootjestrekken.nl een fijne site.
Gast- Gast
Ja, die site gaat het worden .Alex schreef:Ik weet trouwens niet of je al gekeken had voor een site waar je lootjes kunt trekken, maar ik vind lootjestrekken.nl een fijne site.
En ik heb nog een paar aanmeldingen gehad (openingspost is weer bijgewerkt), leuk!
Liadan- Ratel
Dat heb ik meteen na m'n post gedaan, want mij kennende was ik het anders vergetenSmaragdje schreef:Denk je aan de PM, heb ik net ook nog op de valreep een PM gestuurd ;-)Novalee schreef:Nog net op de valreep; ik doe ook mee!
Leuk initiatief, Liadan
Is het trouwens ook een idee om een minimum en maximum aantal regels voor het gedicht af te spreken?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zag op de site van lootjestrekken.nl dat je een groepsnaam moet hebben als je lootjes wilt trekken. Worden die gegeven gewoon via PM verstuurd naar iedereen die mee doet?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Kat1980 schreef:Ik zag op de site van lootjestrekken.nl dat je een groepsnaam moet hebben als je lootjes wilt trekken. Worden die gegeven gewoon via PM verstuurd naar iedereen die mee doet?
Goeie vraag!
Weet iemand dit? Moet je de groepsnaam weten om je lootje te kunnen zien of worden de lootjes sowieso naar iedereens mail gestuurd als ik de mailadressen ingevoerd heb?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Kat1980 schreef:Ik zag op de site van lootjestrekken.nl dat je een groepsnaam moet hebben als je lootjes wilt trekken. Worden die gegeven gewoon via PM verstuurd naar iedereen die mee doet?
Goeie vraag!
Weet iemand dit? Moet je de groepsnaam weten om je lootje te kunnen zien of worden de lootjes sowieso naar iedereens mail gestuurd als ik de mailadressen ingevoerd heb?
Gewoon uitproberen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Iedereen krijgt een lootje per mail via die site. Je moet dan je lootje weer inleveren (evt. met verlanglijstje, maar kan later ook nog). En als iedereen haar lootje heeft ingeleverd dan worden de lootjes getrokken en krijg je per mail het lootje gestuurd of in ieder geval een link naar het lootje.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Wat Lottek zegt klopt. Zodra je een mail hebt gehad, is het wel handig om meteen je lootje in te leveren, anders duurt het heel lang voordat je weet wie je hebt getrokken. Pas als iedereen zn lootje heeft ingeleverd, krijg je een lootje van iemand anders.
Je kunt het beste meteen je lootje inleveren dus, je kunt later altijd nog je verlanglijstje invullen. Mocht je dat vergeten, dan kan diegene die jou heeft getrokken je altijd een anonieme mail sturen.
Je kunt het beste meteen je lootje inleveren dus, je kunt later altijd nog je verlanglijstje invullen. Mocht je dat vergeten, dan kan diegene die jou heeft getrokken je altijd een anonieme mail sturen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Okee, dan is het me weer wat duidelijker:-)
We moeten trouwens denk ik ook aan de buitenkant van de envelop iets zetten waarmee duidelijk wordt dat het van hier komt ('yessinterklaas' ofzoiets) en dat het pas op 4 dec. open mag worden gemaakt.
En wat zetten we in het verlanglijstje? Zijn deze lijstjes zichtbaar voor iedereen die meedoet of alleen voor degene die je lootje heeft getrokken?
We moeten trouwens denk ik ook aan de buitenkant van de envelop iets zetten waarmee duidelijk wordt dat het van hier komt ('yessinterklaas' ofzoiets) en dat het pas op 4 dec. open mag worden gemaakt.
En wat zetten we in het verlanglijstje? Zijn deze lijstjes zichtbaar voor iedereen die meedoet of alleen voor degene die je lootje heeft getrokken?
Liadan- Ratel
Maar kan het dan niet zijn dat je via die site een lootje krijgt van een wildvreemde? Ik bedoel, hoe weet die site nu met wie we lootjes trekken? En waar kan je dan je verlanglijstje neerzetten?
Kat1980- Kletskop
kat; liadan is de beheerder en maakt de groepspagina aan. je krijgt dus geen lootje van een vreemde.
Darius- Ratel
Maar dan heb je dus wel iets van een inlogcode nodig, toch?Darius schreef:kat; liadan is de beheerder en maakt de groepspagina aan. je krijgt dus geen lootje van een vreemde.
Kat1980- Kletskop
Kat1980 schreef:Maar dan heb je dus wel iets van een inlogcode nodig, toch?Darius schreef:kat; liadan is de beheerder en maakt de groepspagina aan. je krijgt dus geen lootje van een vreemde.
Je krijgt een mailtje en als je daarop klikt, kom je automatisch op de pagina terecht dacht ik. Ik weet iig niets van een inlogcode of een wachtwoord. Het is in ieder geval echt heel erg simpel.
Darius- Ratel
Darius schreef:Kat1980 schreef:Maar dan heb je dus wel iets van een inlogcode nodig, toch?Darius schreef:kat; liadan is de beheerder en maakt de groepspagina aan. je krijgt dus geen lootje van een vreemde.
Je krijgt een mailtje en als je daarop klikt, kom je automatisch op de pagina terecht dacht ik. Ik weet iig niets van een inlogcode of een wachtwoord. Het is in ieder geval echt heel erg simpel.
Ok, klinkt heel simpel inderdaad.
Kat1980- Kletskop
wanneer worden de lootjes verstuurt dan want tis natuurlijk wel handig om wat tijd te hebben om het kadootje te kopen en het gedicht te kunnen maken.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Dit weekend .loesje schreef:wanneer worden de lootjes verstuurt dan want tis natuurlijk wel handig om wat tijd te hebben om het kadootje te kopen en het gedicht te kunnen maken.
Liadan- Ratel
Liadan... je hebt pm ( vanmiddag al:) )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik heb het gezien en je er in de openingspost bij gezet .Roodkapje schreef:Liadan... je hebt pm ( vanmiddag al:) )
Liadan- Ratel
Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd wat de mama's aan elkaar geven!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 5 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Sinterklaaslootjes trekken 2012: Spannend!!
» Aan eigen haartjes trekken
» Verstandskiezen trekken
» Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?
» Aan eigen haartjes trekken
» Verstandskiezen trekken
» Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?
Pagina 5 van 44
Permissies van dit forum: