Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand dit ijs al geprobeerd??

+7
IndianRose
Gizmo
Lindsya
Ugly Betty
Serena
Sjonno
VeryCherry
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:16

Ik heb de citroenversie in de diepvries staan. Vind hem echt superlekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:45

De citroen mascarpone is zo lekker!! Niet zoet gelukkig, daar heb ik een hekel aan. Gewoon lekker fris.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Lindsya vr 10 dec 2010 - 8:26

Ik heb gisteren de 3 chocolades van Hertog gekocht, die is echt heel erg lekker.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Susan za 11 dec 2010 - 9:04

Is dat samen één smaak? Ik vind het jammer van die citroen, dat vind ik niet heel erg bij mascarpone passen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 21:47

Susan schreef:Is dat samen één smaak? Ik vind het jammer van die citroen, dat vind ik niet heel erg bij mascarpone passen.

Het is echt verdeeld zeg maar, je proeft de mascarpone en citroen apart van elkaar. Ik vind 'm wel lekker hoor, maar had er meer van verwacht. Ga 'm nog wel een keer halen, dat dan weer wel. Alleen die schuimpjes vond ik niet lekker, hele nep-smaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Rovine za 11 dec 2010 - 23:51

Nadat hij een aantal keer uitverkocht was heb ik hem gisteren dan toch eindelijk kunnen kopen, al had ik al een toetje in het mandje liggen. Hij zal dus nog even in de vriezer blijven liggen, maar ben erg benieuwd!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 5:29

_MamaRosa_ schreef:

Het is echt verdeeld zeg maar, je proeft de mascarpone en citroen apart van elkaar. Ik vind 'm wel lekker hoor, maar had er meer van verwacht. Ga 'm nog wel een keer halen, dat dan weer wel. Alleen die schuimpjes vond ik niet lekker, hele nep-smaak.

Dat vond ik dus ook en dat vond ik echt zonde van het ijs. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan! Om antwoord te geven op je eerdere vraag: ik ben dól op citroenijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit ijs al geprobeerd?? - Pagina 2 Empty Re: Iemand dit ijs al geprobeerd??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum