Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?  Empty Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:29

Nou brand los! Very Happy

Want ik heb geen idee... laughcry

Edit (Even een foto):
Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?  Rokjezeeman
Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?  Rokjezeeman2

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?  Empty Re: Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?

Bericht  Arwyn wo 12 okt 2011 - 8:48

Ik doe er zelf denk ik gewoon een effen shirtje boven. Rokje heeft al een patroon, dus iets op het shirtje vind ik dan te druk worden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?  Empty Re: Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:18

Hoe lang is het rokje eigenlijk? Ik vind hem best leuk, maar dan wel alleen als ie kort is.
Ik zou er een zwarte panty bij dragen (waar je niet doorheen kunt kijken, 60 denier ofzo?) en een zwart shirtje van niet gebreid stof, afmaken met een kleurige sjaal.
Maar ik draag dan ook wel erg veel zwart...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:22

Hij valt zoals de H&M rokjes. Ik ben klein, dus voor mij is het net boven de knieen. Voor iedereen die langer is zal hij net iets hoger vallen. Maar niet 'oelalala sexy' of 'daar ga je overdag de deur toch niet mee uit' kort. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:34

Bij mij valt ie halverwege bovenbeen denk ik, net als die van H&M. Ow en ik draag hem ook zoals Bobbie dat zou doen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 12 okt 2011 - 19:49

Ik draag die van mij met een panty van 60 denier met een strak effen shirtje en een riempje smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  luenca do 13 okt 2011 - 9:34

VeryCherry schreef:Ik draag die van mij met een panty van 60 denier met een strak effen shirtje en een riempje smile

+ 1

maar maura, laat ik je wel zien als we gaan stappen!! ;-)
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:44

Een strak effen shirtje zit er voor mij niet in haha. Of ik kan proberen te verkopen dat ik zwanger ben. :P

Gast
Gast

Bericht  Tiana vr 14 okt 2011 - 23:34

Bij mij zit het rokje aan de achterkant te los, hij valt zeg maar recht naar beneden ipv dat hij aansluit...

Edit: is dit bij jullie ook zo?

Laatst aangepast door Stylegirl op vr 14 okt 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 23:37

Ik heb m ook. Vind het een superleuk rokje! Die van de hema en action die dunnere, die staan me voor geen meter. Omdat ze te strak zitten of weer te los en vond ze er goedkoop uitzien. Deze is echt mooi en valt inderdaad wat losser. Staat héél leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: