Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?
Nou brand los!
Want ik heb geen idee...
Edit (Even een foto):
Edit (Even een foto):
Gast- Gast
Re: Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?
Ik doe er zelf denk ik gewoon een effen shirtje boven. Rokje heeft al een patroon, dus iets op het shirtje vind ik dan te druk worden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe lang is het rokje eigenlijk? Ik vind hem best leuk, maar dan wel alleen als ie kort is.
Ik zou er een zwarte panty bij dragen (waar je niet doorheen kunt kijken, 60 denier ofzo?) en een zwart shirtje van niet gebreid stof, afmaken met een kleurige sjaal.
Maar ik draag dan ook wel erg veel zwart...
Ik zou er een zwarte panty bij dragen (waar je niet doorheen kunt kijken, 60 denier ofzo?) en een zwart shirtje van niet gebreid stof, afmaken met een kleurige sjaal.
Maar ik draag dan ook wel erg veel zwart...
Gast- Gast
Hij valt zoals de H&M rokjes. Ik ben klein, dus voor mij is het net boven de knieen. Voor iedereen die langer is zal hij net iets hoger vallen. Maar niet 'oelalala sexy' of 'daar ga je overdag de deur toch niet mee uit' kort.
Gast- Gast
Bij mij valt ie halverwege bovenbeen denk ik, net als die van H&M. Ow en ik draag hem ook zoals Bobbie dat zou doen.
Gast- Gast
Ik draag die van mij met een panty van 60 denier met een strak effen shirtje en een riempje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik draag die van mij met een panty van 60 denier met een strak effen shirtje en een riempje
+ 1
maar maura, laat ik je wel zien als we gaan stappen!! ;-)
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Een strak effen shirtje zit er voor mij niet in haha. Of ik kan proberen te verkopen dat ik zwanger ben.
Gast- Gast
Bij mij zit het rokje aan de achterkant te los, hij valt zeg maar recht naar beneden ipv dat hij aansluit...
Edit: is dit bij jullie ook zo?
Edit: is dit bij jullie ook zo?
Laatst aangepast door Stylegirl op vr 14 okt 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb m ook. Vind het een superleuk rokje! Die van de hema en action die dunnere, die staan me voor geen meter. Omdat ze te strak zitten of weer te los en vond ze er goedkoop uitzien. Deze is echt mooi en valt inderdaad wat losser. Staat héél leuk!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe combineer je dit?
» Hoe combineer ik dit?
» Hoe combineer ik dit rokje?
» Hoe combineer je een spijkerblouse?
» Hoe combineer je zulke schoenen?
» Hoe combineer ik dit?
» Hoe combineer ik dit rokje?
» Hoe combineer je een spijkerblouse?
» Hoe combineer je zulke schoenen?
Pagina 1 van 1