Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen Woensdag!

+6
Melis1985
Suus
Lotus
Oasis
love
Snoes
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 22:32

Hier nog steeds snotverkouden! Lig nog in bed met m'n laptopje en hoest en proest me helemaal suf. Vanavond komt er een vriendin langs en ik heb er geen zin in, maar vind 't ook zo lullig om af te zeggen. Ik heb niet eens eetlust..wat moet ik dan voor haar gaan maken?! Bah.

Jij ook beterschap Tukvashka! Hatsjoe!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 22:32

Nee dat niet. Ze heeft elke week een thema zeg maar zoals fantasie, eigen ontwerp, halloween, dieren etc. En dan oefenen ze technieken en kiezen ze 1 ontwerp uit die ze dan op je uitproberen. Erg gezellig ook elke week Very Happy. Mijn zusje is meer van de lieve en schattige dingen maar heeft weinig tijd om iets uit te kiezen dus heb ik met Halloween wel wat uitgekozen voor haar. Dat was deze en toch wel de gaafste van de les geworden als je het mij vraagt Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Pompoen di 11 okt 2011 - 22:35

Joy_ schreef:Hier nog steeds snotverkouden! Lig nog in bed met m'n laptopje en hoest en proest me helemaal suf. Vanavond komt er een vriendin langs en ik heb er geen zin in, maar vind 't ook zo lullig om af te zeggen. Ik heb niet eens eetlust..wat moet ik dan voor haar gaan maken?! Bah.

Jij ook beterschap Tukvashka! Hatsjoe!

Irritant he! Ik heb A. ook beloofd om te koken vanavond, maar ik heb helemaal geen trek in niets maar ik kan ook geen pasta bolognese gaan maken wat lekker simpel is en altijd goed want dat hebben we de afgelopen dagen al twee keer gegeten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 22:35

Echt leuk Zusje, ik ben benieuwd! Ik moet ook nog even een outfit scoren. Of nou ja, groene schmink en een heksenhoed, de rest heb ik wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 22:36

тыквашка schreef:
Joy_ schreef:Hier nog steeds snotverkouden! Lig nog in bed met m'n laptopje en hoest en proest me helemaal suf. Vanavond komt er een vriendin langs en ik heb er geen zin in, maar vind 't ook zo lullig om af te zeggen. Ik heb niet eens eetlust..wat moet ik dan voor haar gaan maken?! Bah.

Jij ook beterschap Tukvashka! Hatsjoe!

Irritant he! Ik heb A. ook beloofd om te koken vanavond, maar ik heb helemaal geen trek in niets maar ik kan ook geen pasta bolognese gaan maken wat lekker simpel is en altijd goed want dat hebben we de afgelopen dagen al twee keer gegeten!


Oh maar dat vind ik wel weer een goed idee om te gaan maken! in 't ergste geval eet ik gewoon een bordje droge pasta met zout (dat vind ik stiekem altijd heel erg lekker). Dank u! Vriend heeft vandaag op de Vietnamese kookcursus net Pho leren maken, noodle soup..kijk daar zou ik nou zin in hebben!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 22:45

Ik wil wel voor jullie komen koken hoor Very Happy. Ik vind koken leuk!
Thaise pompoensoep staat hier op het menu.

Ik werd vanochtend wakker met het gevoel van "dit is niet mijn dag" en daar hang ik nog steeds in. Gelukkig is de ochtend al bijna voorbij. Vanavond lekker hockeyen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Pompoen di 11 okt 2011 - 22:48

Powerbabe schreef:Ik wil wel voor jullie komen koken hoor Very Happy. Ik vind koken leuk!
Thaise pompoensoep staat hier op het menu.

Ik werd vanochtend wakker met het gevoel van "dit is niet mijn dag" en daar hang ik nog steeds in. Gelukkig is de ochtend al bijna voorbij. Vanavond lekker hockeyen!

Oh klinkt lekker!!

Mag ik dan ook mee naar hockey? silent
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Amber- di 11 okt 2011 - 22:49

Goedemorgen!
Ik ben aan het werk tot 17.00. Vanavond eindelijk een avondje niets, heerlijk!

@ Zusje, die codeine tabletjes werken inderdaad goed maar is alleen verkrijgbaar op doktersrecept.
Je hebt wel bij drogisterijen een hoestdrankt te koop van het merk nattermann. Je moet dan de rode verpakking hebben (Bronchicum extra sterk) daar zit ook iets codeine in en die kun je wel zo kopen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 22:51

Klinkt lekker Powerbabe! Maar als je je dag niet hebt, kan je beter maar rustig aan doen Wink

Ik denk dat ik gewoon een stirfry ga maken vanavond en wat noodlesoup on the side.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 22:54

amber22 schreef:Goedemorgen!
Ik ben aan het werk tot 17.00. Vanavond eindelijk een avondje niets, heerlijk!

@ Zusje, die codeine tabletjes werken inderdaad goed maar is alleen verkrijgbaar op doktersrecept.
Je hebt wel bij drogisterijen een hoestdrankt te koop van het merk nattermann. Je moet dan de rode verpakking hebben (Bronchicum extra sterk) daar zit ook iets codeine in en die kun je wel zo kopen.

Ah thanx dan heeft het dus geen zin om naar de apotheek te gaan want ik ga echt niet hiervoor naar de dokter. Dan gaat het hopelijk vanzelf wel over. Haal nog wel een lading strepsils. Geniet van je avondje alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 23:19

Zusje schreef:
Zero schreef:
Ik ben zeer chagrijnig. Ik ben gister naar een diëtist geweest, en volgens het boek moet ik dingen eten als yoghurt met light jam, knäckebröd met slankie kaas en karnemelk als ontbijt. NUH-UH! Er zit serieus niks tussen dat ik lust, dus dat gaat hem echt niet worden.

Ik eet wel gewoon een banaan als ontbijt. Ik kan wel 5 maanden tegen mijn zin in dingen eten die ik niet lust, maar dat hou ik dus nooit mijn hele leven vol.



Praten over dieet maakt me al chagrijnig Evil or Very Mad snap niet waarom mensen hier serieus dagelijks over tweeten of facebooken. Het is stom.

Karnemelk, gadverdegadver alleen die lucht al. Heb je met haar ook besproken dat je die dingen helemaal niet eet? Wellicht zit er iets tussen de dingen die je wel eet dat wel goed is...

Nog niet, ik doe een soort dieet in combinatie met sport, dus ik denk dat ik gewoon extra ga sporten en dat dieet een beetje laat voor wat het is.
Ik eet ook niet echt slecht, ik eet teveel van hetzelfde.

Ik lust ook gewoon helemaal niks en ik kan niet koken ook Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Pompoen di 11 okt 2011 - 23:29

@Zero ik vond dat ook het probleem van diëeten. Ik kwam toen op een gegeven moment (al heel lang geleden) bij een diëtist maar het enige wat die snapte was aardappels vlees en groente bij het avondeten. Het is zo standaard allemaal. Maar het mens wist niet eens wat Chorizo was (en dat was op dat moment het enige wat ik op brood at) en wij weten echt zelden aardappels, vlees en groente. Ik ben daar dus vrij snel weer mee opgehouden, 't werkt alleen als je het ook zelf kan volhouden.

Ik ben nu ook aan het afvallen en dat lukt door te sporten (2x per week) en doordat ik geen koek, snoep, toetjes, taartjes etc. eet en eigenlijk ook geen dingen als patat, chips etc.. Verder eet ik redelijk normaal alleen ben ik ook gestopt met me vol te proppen, ik eet namelijk tot ik echt niet meer kan en dat is natuurlijk ook niet goed. Oh ja en ik probeer meer te drinken, maar dat vind ik moeilijk. Ik houd dit prima vol, sterker nog, ik verlang echt nauwelijks meer naar zoetigheid.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Sweety wo 12 okt 2011 - 0:11

Zusje schreef:Nee dat niet. Ze heeft elke week een thema zeg maar zoals fantasie, eigen ontwerp, halloween, dieren etc. En dan oefenen ze technieken en kiezen ze 1 ontwerp uit die ze dan op je uitproberen. Erg gezellig ook elke week Very Happy. Mijn zusje is meer van de lieve en schattige dingen maar heeft weinig tijd om iets uit te kiezen dus heb ik met Halloween wel wat uitgekozen voor haar. Dat was deze en toch wel de gaafste van de les geworden als je het mij vraagt Wink.
Wel leuk dat je elke week er anders uit ziet. Doet je zus dit voor erbij of is dit echt voor fulltime?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Woensdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen Woensdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum