Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haha, schrikkende mensen in spookhuis

+5
Rapunzel
zwaai zwaai
Sushi
Jente10
Makamba
9 plaatsers

Ga naar beneden

Haha, schrikkende mensen in spookhuis Empty Haha, schrikkende mensen in spookhuis

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:58

Hoe grappig zijn die foto's Very Happy
Waarom gaat iedereen in zo'n rijtje achter elkaar staan eigenlijk?
http://www.toxel.com/inspiration/2011/10/09/photos-of-scared-people/

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, schrikkende mensen in spookhuis Empty Re: Haha, schrikkende mensen in spookhuis

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:59

Ik heb een keer zo gestaan bij Madame Tussauds, ik ben nog nooit zo geschrokken ...

Gast
Gast

Haha, schrikkende mensen in spookhuis Empty Re: Haha, schrikkende mensen in spookhuis

Bericht  Makamba ma 10 okt 2011 - 9:03

Hahaha! Jeetje, bij een van die foto's ploppen die ogen van die man er zowat uit. Ik denk dat mensen zo in een rijtje gaan staan om dekking te zoeken en zich veilig te voelen bij elkaar. Het eerste wat ik zou doen als ik zo erg zou schrikken is ook diegene voor me beet pakken. laughcry
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jente10 ma 10 okt 2011 - 9:03

hahahahahaha die zijn echt grappig! Moet wel iets heel engs zijn want echt iedereen kijkt geschrokken.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:06

Hahah ik herken het meteen, vorig jaar in Walibi hing mijn zusje ook aan m'n arm omdat ze 'bang' was. (Bang om te schrikken meer, denk ik)

Heb er echt weer zin in dit jaar! Heerlijk, spookhuizen Laughing (mits het goede zijn en niet van die lullige)

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 10 okt 2011 - 9:36

Een paar jaar geleden was ik ook met Halloween in Walibi en ik heb zitten huilen van alle schrik, haha, zo ontzettend stompzinnig.
Ik heb nog nooit zulke zweethanden gehad en ik vond het dood- en doodeng en moest echt huilen. Pff... dat doe ik nooit meer.
Ging paar maanden geleden met een vriendin naar Madame Tussauds en daar was ook dat spookgedeelte. Was ik ook eerder al in geweest (ook huilen...) en ik heb toen dus gezegd dat ik dat echt niet weer wil. Ik ben echt een poessie.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Sushi ma 10 okt 2011 - 9:37

De foto's zijn trouwens echt grappig Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:43

Ik durf bij Madame Tussauds ook niet in dat spookgedeelte, hoor. Ik ben ook echt een mietje. Net als in Walibi met Halloween, een paar jaar geleden. Ik schrok zo dat ik de hand van mijn toenmalige vriend wilde pakken en zomaar de hand van een wildvreemde kerel vast pakte Haha, schrikkende mensen in spookhuis 394967

Gast
Gast

Bericht  zwaai zwaai ma 10 okt 2011 - 9:49

Erg leuk om die foto's te zien. En voor mij ook erg herkenbaar. Mijn vriend werkt dit jaar voor de 4e keer in walibi met halloween. Dus afgelopen jaren heb ik daar ook geregeld rondgelopen. Ondanks dat ik al eens achter de schermen ben geweest en dat ik een aantal acteurs ken (waaronder een hele goede vriendin), blijf ik altijd schrikken. Aankomende vrijdag ga ik weer Very Happy ik heb er zin in!
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:51

lol! lol!

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel di 11 okt 2011 - 5:45

echt zo grappig, hoe langer ik ernaar kijk, hoe harder ik moet lachen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:46

Alex schreef:Ik schrok zo dat ik de hand van mijn toenmalige vriend wilde pakken en zomaar de hand van een wildvreemde kerel vast pakte Haha, schrikkende mensen in spookhuis 394967

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 7:07

Ik ben echt benieuwd wát er nu zo eng is! Hilarisch, die gezichten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 11 okt 2011 - 9:32

Hahahaha grappig!
Einde van de maand gaan mijn vriend en ik naar Movie Park Germany (ook met Halloween).
Zie er toch wel een beetje tegenop hoor! Ik begin heel snel te gillen haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:39

Youandi schreef:Ik ben echt benieuwd wát er nu zo eng is! Hilarisch, die gezichten Very Happy

+1, hoe erg kan het zijn?

Gast
Gast

Bericht  Sorella wo 12 okt 2011 - 2:14

Tea-Leaf schreef:
Youandi schreef:Ik ben echt benieuwd wát er nu zo eng is! Hilarisch, die gezichten Very Happy

+1, hoe erg kan het zijn?

+1 Dat vroeg ik me dus ook al af! Ben nu echt benieuwd!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Caramba wo 12 okt 2011 - 2:27

Ik vroeg mij dus ook af waar die mensen nu zo van schrikken. Maar nee is niet duidelijk.

Ik weet niet, maar heb een hekel aan spookhuizen (ookal zijn ze heel slecht). Dit is ooit door een vriendin gekomen. Zij was zo bang dat ze mij helemaal mee trok in een bakje, oplaatst zaten we dan ook helemaal onderin het bakje, wij zagen niets meer. Iemand die in dat spookhuis werkte lifte toen mee met ons bakje. Ik schrok me wild, maar door haar werd ik alleen maar bang. Terwijl ik daarvoor nooit bang ben geweest, en eng vond ik het daarvoor ook niet.

Ik heb ooit eens een spokentocht gehad in de bossen. Het had die hele dag geregend, dus een dikke drek bende was het.
Op een gegeven moment zat er een element in waarbij iedereen schrok, ik schrok niet van het element zelf, maar meer door de mensen om me heen. Ik werd toen zo kwaad dat ik daarvan schrok en op het moment dat ik daarvan schrok, lag ik languit in de drek laughcry Dat was geen succes die spokentocht.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sweety wo 12 okt 2011 - 2:45

Ik ben 3 jaar geleden naar walibi geweest en toen trok ik ook een collega voor me en eentje achter me dichter tegen me aan. Wij liepen dus ook in een rijtje. Wat was ik geschrokken toen! Haha.. was echt leuk.
Weet nog dat ik uit een spookhuis kwam en dat Bassie er stond met een kettingzaag in zijn handen. Hij deed dat ding aan en ik keek om me heen waar het geluid vandaan kwam, toen ik achter me keek stond hij er opeens, schrok me rot! Toen kwam hij met dat ding achter me aan, ik duwde mensen opzij en gillen. Nu kan ik er wel om lachen Very Happy Maar toen schrok ik echt!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: