Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Snoes
Catwoman79
Zininzon
GreenGrass
Bimbam
Tiana
TwistedAngel
Leine
Chocolate Cookie
Lavendel
Jade
VeryCherry
Jordana
Serena
Pompoen
Rush
Lotus
Suus
ExpressoB
Erin
Burn
25 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:46

Lotus schreef:Storm: hug Wil je er iets over kwijt?
Ik voel me echt al tijden rot, net zoals jij. Ik ben bang dat ik weer in een depressie ben beland. Daarbij ben ik dus mijn portemonnee kwijt met het kledinggeld van mijn zoontje erin, en we hebben al zo weinig geld. Ik kan nu niet eens boodschappen doen dus ik zit bij mijn ouders.
En een collega schreef op mijn prikbord dat ze wordt ingewerkt bij het bedrijf waar ik onlangs 'weg moest', dat steekt ook enorm. Ik werk nu gewoon niets, en dat betekent ook dat ik niks verdien.

Ik vraag me echt af wanneer het beter zal gaan. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:48

тыквашка schreef:
Alex schreef:Wat grappig! Ben je Russisch? Of vind je de taal gewoon leuk?

Nee, ik heb eigenlijk niets met Russisch. Haha, ik had bedacht toen ik naar het nieuwe forum overging (toch, na rijp beraad) dat ik iets anders wilde, ik had niet zo veel inspiratie en ik dacht, ik ga eens kijken of ik me in het cyrillisch aan kan melden. Ik wilde het mezelf ook wat moeilijker maken om in te loggen want ik wilde eigenlijk stoppen.
Toen had ik een naam die kameraad betekend wat heel erg linkt aan het communisme. Dat was niet helemaal wat ik bedoelde dus toen ben ik op zoek gegaan naar een andere Russische naam. Ik vond Pompoen wel grappig en toen heeft mijn man er pompoentje in het Russisch van gemaakt, hij heeft er een verkleinwoord van gemaakt zeg maar. Nou ja en dat is dus de reden.

Haha, leuk toch Very Happy Wie was je voorheen (als je dat wil zeggen tenminste)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 3:49

Storm schreef:
Lotus schreef:Storm: hug Wil je er iets over kwijt?
Ik voel me echt al tijden rot, net zoals jij. Ik ben bang dat ik weer in een depressie ben beland. Daarbij ben ik dus mijn portemonnee kwijt met het kledinggeld van mijn zoontje erin, en we hebben al zo weinig geld. Ik kan nu niet eens boodschappen doen dus ik zit bij mijn ouders.
En een collega schreef op mijn prikbord dat ze wordt ingewerkt bij het bedrijf waar ik onlangs 'weg moest', dat steekt ook enorm. Ik werk nu gewoon niets, en dat betekent ook dat ik niks verdien.

Ik vraag me echt af wanneer het beter zal gaan. Sad
Dat is ook wel veel tegelijk. Wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt. En wat balen dat je je portemonnee nog niet hebt gevonden. Ik had zo voor je gehoopt dat je hem ergens zou tegenkomen vandaag. En dan ook nog dat berichtje van die collega... hug Ik kan je niet vertellen wanneer het beter zal gaan, maar ik hoop dat dat snel is.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:49

Je hebt je portemonnee dus nog steeds niet gevonden, Storm?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 3:49

Lotus schreef:Waarom pieker je over je toekomst? Knuffel terug!

Er is zo veel gaande, mijn heup wil niet beter worden, mijn hand ook niet. Ik ben afgestudeerd en ik wil aan de slag maar ik schiet volledig in de stress bij alles wat ik doe. Daarnaast heb ik nog een hele stapel lichamelijke klachten en ik weet gewoon niet meer goed hoe ik het moet aanpakken. Ik wil aan de slag met mezelf om me zo goed mogelijk te gaan voelen, geestelijk en lichamelijk. Maar ik weet gewoon niet meer welke weg ik moet inslaan daarvoor. Er word aan zo veel kanten in me geprikt en aan me getrokken, iedereen heeft een andere mening.
De een wil me naar een revalidatiearts, de ander wil me 3 dagen per week in therapie, de ander vind dat ik door moet gaan met fysiotherapie en me niet moet laten opereren aan mijn heup nog een keer en weer een ander denk dat ik nog een operatie aan mijn heup nodig heb. Al met al weet ik zelf niet meer welke kant ik op moet en veranderd mijn mening ook met de dag. En het allermoeilijkste is, sinds ik een diagnose heb die eigenlijk zegt dat een groot deel van mijn klachten psychosomatisch is (behalve hand en heup) durf ik niet meer op mijn eigen gevoel te vertrouwen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 10 okt 2011 - 3:50

Hoi

Ik kom maar even binnen met een hug voor Storm, Lotus en Pompoen en iedereen die het nodig heeft!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 3:50

Alex schreef:
тыквашка schreef:
Alex schreef:Wat grappig! Ben je Russisch? Of vind je de taal gewoon leuk?

Nee, ik heb eigenlijk niets met Russisch. Haha, ik had bedacht toen ik naar het nieuwe forum overging (toch, na rijp beraad) dat ik iets anders wilde, ik had niet zo veel inspiratie en ik dacht, ik ga eens kijken of ik me in het cyrillisch aan kan melden. Ik wilde het mezelf ook wat moeilijker maken om in te loggen want ik wilde eigenlijk stoppen.
Toen had ik een naam die kameraad betekend wat heel erg linkt aan het communisme. Dat was niet helemaal wat ik bedoelde dus toen ben ik op zoek gegaan naar een andere Russische naam. Ik vond Pompoen wel grappig en toen heeft mijn man er pompoentje in het Russisch van gemaakt, hij heeft er een verkleinwoord van gemaakt zeg maar. Nou ja en dat is dus de reden.

Haha, leuk toch Very Happy Wie was je voorheen (als je dat wil zeggen tenminste)?

When.dull
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 3:51

Alex schreef:Je hebt je portemonnee dus nog steeds niet gevonden, Storm?

Storm, heb je al in je auto gezocht? Ik ben mijn portomonee ook wel eens kwijt geweest, ik wist zeker dat ik 'm mee naar binnen had genomen maar hij lag ergens onder achter tussen de bijrijdersstoel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 3:51

Lavendel schreef:Hoi

Ik kom maar even binnen met een hug voor Storm, Lotus en Pompoen en iedereen die het nodig heeft!

Thanx
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:51

Alex schreef:Je hebt je portemonnee dus nog steeds niet gevonden, Storm?
Nee nog niet, en ik zit zwaar in de stress omdat ik dan ALLE pasjes weer opnieuw moet gaan aanvragen en dat kost geld en tijd. Daarbij zitten er hele dierbare foto's in Sad

Lotus, bedankt. Ik hoop voor jou ook dat het zonnetje in je leven snel gaat schijnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:52

Ooooooooooh, ik vond je verhaal over je heup etc. me al zo bekend voorkomen. Goeiemorgen DagCafé - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:52

тыквашка schreef:
Alex schreef:Je hebt je portemonnee dus nog steeds niet gevonden, Storm?

Storm, heb je al in je auto gezocht? Ik ben mijn portomonee ook wel eens kwijt geweest, ik wist zeker dat ik 'm mee naar binnen had genomen maar hij lag ergens onder achter tussen de bijrijdersstoel.
Ja ik ga straks mijn vriend zijn auto eens heel goed doorzoeken. Thanks iig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 3:53

Jeetje, wat lastig, Pompoen. Het lijkt me heel verwarrend als iedereen iets anders zegt over wat goed is om te doen. Ik kan me goed voorstellen dat je niet meer weet welke kant je nu op moet. Ga je daarvoor naar de huisarts straks? Zo ja, dan hoop ik dat die je weer een beetje op weg kan helpen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:54

Storm schreef:
Alex schreef:Je hebt je portemonnee dus nog steeds niet gevonden, Storm?
Nee nog niet, en ik zit zwaar in de stress omdat ik dan ALLE pasjes weer opnieuw moet gaan aanvragen en dat kost geld en tijd. Daarbij zitten er hele dierbare foto's in Sad

Weet je zeker dat je overal hebt gekeken? In de auto (onder de stoelen, in de deur, onder een mat), thuis (in je jaszak, tas, ergens onder? de bank of kast of tafel)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 3:54

Alex schreef:Ooooooooooh, ik vond je verhaal over je heup etc. me al zo bekend voorkomen. Goeiemorgen DagCafé - Pagina 4 394967

Haha, ik heb ook elke keer dat soort dingen, zeker nu ik zo lang weg ben geweest (6 maanden ofzo). Maar ik weet wel wie jij bent en ook wie Lotus is. 't kost even wat tijd maar langzamerhand kan ik de meesten wel weer plaatsen :-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 10 okt 2011 - 3:55

Kan hij niet nog ergens anders liggen Storm? In een winkel waar je gister geweest bent?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 3:57

Lotus schreef:Jeetje, wat lastig, Pompoen. Het lijkt me heel verwarrend als iedereen iets anders zegt over wat goed is om te doen. Ik kan me goed voorstellen dat je niet meer weet welke kant je nu op moet. Ga je daarvoor naar de huisarts straks? Zo ja, dan hoop ik dat die je weer een beetje op weg kan helpen.

Ja, ik ga naar mijn huisarts omdat die er als het goed is redelijk objectief van alle kanten naar kan kijken. Ondertussen gaat mijn heupfysio (heb dus ook nog ergens anders een handfysio) overleggen met een psycholoog die verbonden is aan het centrum waar ik fysio heb over wat die denkt dat wijsheid is. Ik heb donderdag bij haar mijn hart gelucht en een heel lang gesprek gehad, dat was wel goed want eigenlijk loop ik hier al een half jaar over te piekeren. Alleen jammer dat ik dan midden in de zaal moet gaan zitten huilen, maar ja 't was even nodig.
Mijn huisarts vertrouw ik wel echt, is een hele fijne vrouw dus ik hoop echt dat ze me kan helpen. Heb in ieder geval een hele lijst gemaakt met alles wat er speelt en een dubbele afspraak.

Ik moet trouwens gaan!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:58

Alex schreef:
Storm schreef:
Alex schreef:Je hebt je portemonnee dus nog steeds niet gevonden, Storm?
Nee nog niet, en ik zit zwaar in de stress omdat ik dan ALLE pasjes weer opnieuw moet gaan aanvragen en dat kost geld en tijd. Daarbij zitten er hele dierbare foto's in Sad

Weet je zeker dat je overal hebt gekeken? In de auto (onder de stoelen, in de deur, onder een mat), thuis (in je jaszak, tas, ergens onder? de bank of kast of tafel)?
Yup overal.Ik snap er niks van waar ie kan zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 10 okt 2011 - 3:59

Fijne avond pompoen, hoop dat er snel een oplossing voor je problemen komt!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 4:00

Lavendel schreef:Fijne avond pompoen, hoop dat er snel een oplossing voor je problemen komt!

Ik ga vanavond lekker zingen, misschien geen oplossing voor mijn problemen, maar wel iets waar ik altijd heel erg naar uit kijk en daarna ook altijd opgeladen van terug kom. En hoewel ik het nu even niet zie heb ik wel vertrouwen dat het op de een of andere manier wel goed komt hoor. Alleen weet ik even niet hoe.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 4:01

Succes en veel plezier met zingen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:05

Kan ie gestolen zijn, Storm? Dan zou ik het wel snel laten blokkeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:20

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! hug

Ik zit met mn benen omhoog in ons vakantiehuis. Het is echt enorm! Heel groot, mooi en schoon... Wifi aanwezig laughcry en vanavond lekker de fles wijn die we bij aankomst kregen opdrinken drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 4:22

Dankjewel! Het klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:25

Dat doe je goed, PrinsesBo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum