Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Snoes
Catwoman79
Zininzon
GreenGrass
Bimbam
Tiana
TwistedAngel
Leine
Chocolate Cookie
Lavendel
Jade
VeryCherry
Jordana
Serena
Pompoen
Rush
Lotus
Suus
ExpressoB
Erin
Burn
25 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:27

Lotus schreef:Ik vind het allemaal heel naar voor je Storm. Zou willen dat ik iets voor je kon doen.
Dankjewel, en de rest natuurlijk ook. Ik ben nu wel een keer klaar met die ellende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:29

Ja logisch Storm genoeg is genoeg he hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry ma 10 okt 2011 - 20:31

@Storm; hug
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:32

Storm als iets is je weet me te vinden he hug

Nu weet ik waarom ik een bloed hekel aan inwendige onderzoeken heb !!! Auwa ... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam ma 10 okt 2011 - 20:41

Goedemorgen!

Voor iedereen die het nodig heeft: hug hug
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:43

Zo tijd voor boodschappen...doei doei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 20:51

@Storm Knuffel van mij! Ik hoop dat vandaag voor jou een beter dag word dan die van gisteren. Dat je bijvoorbeeld je portemonnee terugvind zou al een mooi begin zijn.

@Lotus Jij krijgt ook vast een knuffel van mij, kun je vast goed gebruiken met dit donkere pestweer!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie ma 10 okt 2011 - 20:52

Goeiemorgen!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus ma 10 okt 2011 - 20:54

Goedemorgen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie ma 10 okt 2011 - 20:58

Hoe is het met iedereen?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus ma 10 okt 2011 - 21:02

Beetje moe. Werd vannacht wakker gebeld door mijn vriend omdat hij zijn sleutels kwijt was...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 21:09

тыквашка schreef:@Lotus Jij krijgt ook vast een knuffel van mij, kun je vast goed gebruiken met dit donkere pestweer!

Lief van je!

Hoe was het gisteren bij de huisarts?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  GreenGrass ma 10 okt 2011 - 21:10

Ik wacht tot het droog is... dan kan ik weg!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 21:15

Waar ga je naartoe?

Ik wacht ook tot de regen is weggetrokken. Dan kan ik boodschappen doen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 21:16

Ik ben aan het wachten tot 3 op reis af is, zodat mn vriend mee gaat wandelen :geek:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel ma 10 okt 2011 - 21:18

goedemorgen!
ben gisteravond echt met een goed gevoel gaan slapen, dacht vandaag echt goed in mijn vel te zitten.. Krijg ik telefoon van de makelaar, donderdag een 2e bezichtiging van de vrouw die op de open huizen dag is geweest.. Slik.. Cry Cry Cry Cry, ik geloof dat ik er nog niet klaar voor ben dit kwijt te raken.. Straks komt ze met een bod.
Daar ging mijn goede dag.. Ga zo maar ff afleiding zoeken...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 21:19

Lotus schreef:
тыквашка schreef:@Lotus Jij krijgt ook vast een knuffel van mij, kun je vast goed gebruiken met dit donkere pestweer!

Lief van je!

Hoe was het gisteren bij de huisarts?

De huisarts heeft echt goed de tijd voor me genomen (had ook een dubbele afspraak hoor) zodat ik mijn hele verhaal kon doen. Ze heeft vooral erg goed geluisterd, af en toe vragen gesteld en af en toe wat gezegd. Ze begreep mijn twijfels, ze begreep mijn punten maar ze wist zo gauw niet wat de juiste oplossing zou zijn. Maar daar gaat ze nu deze week induiken en dan belt ze me. Er zijn wel een aantal mogelijkheden de revue gepasseerd en daar hebben we over van gedachten gewisseld. Dat was wel erg fijn.
Maar ik had natuurlijk gehoopt op een kant en klare oplossing, al had ik die niet echt verwacht, dus ik moet zeggen dat ik me gisteren best rot voelde. Kwam ook omdat ik bij thuiskomst eigenlijk even een potje had willen janken in mijn mans armen maar dat kon niet want hij was gisteren jarig en zijn oudste zoon was er. Dat is wel een schatje hoor, maar dan ga ik toch niet mijn hart uitstorten.
Zingen was wel lekker alleen vond de dirigente dat ik wel een goede coach zou zijn van mijn stempartij (dan moet je aangeven of het goed gaat in je groep of niet) en op zich kan ik dat ook wel, ik ben immers een perfectionist. Maar ik werd er wel een beetje zenuwachtig van omdat ik gewoon niet zo veel kan hebben momenteel. Eerder heb ik een keer geweigerd omdat ik het niet zag zitten, nu voel ik me helemaal op mijn plekje in het koor dus durf ik het wel, maar het was gisteren toch eigenlijk niet helemaal de goeie dag ervoor.

Voel me vandaag wel een stukje beter hoor, het hoge woord is er nu een beetje uit. Alleen heb ik wel beroerd geslapen en hartstikke keelpijn en een hele drukke dag vandaag, dus dat vind ik wat minder. Vanavond maar vroeg naar bed en morgen hoef ik alleen maar om 9 uur naar de ergotherapeut in Zeist en dan kan ik daarna de rest van de dag lekker aanrommelen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 21:26

Fijn dat de huisarts zo de tijd heeft genomen voor je en met je wil kijken naar mogelijkheden. Ik hoop dat ze met een voorstel komt waar je wat mee kunt!
Ik kan me voorstellen dat je niet gaat zitten huilen als de zoon van je man erbij is. Wel balen dat je daardoor je hart niet even kon luchten bij je man.
Fijn dat het zingen leuk was. Misschien was gisteren niet echt het goede moment voor de opmerking van de dirigent, maar op zich is het wel een compliment, denk ik. Weet je al of je het wilt doen?

Sterkte vandaag met de drukte. Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van je keel en dat je niet al te moe bent door het slechte slapen. En dan morgen maar lekker even rustig aan doen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Zininzon ma 10 okt 2011 - 21:28

Ik heb maar 3 uurtjes geslapen afgelopen nacht. Ben erg onrustig en misselijk geweest (gisteren een vergadering met hapjes gehad, daar geef ik het op) en heb me ziek gemeld op mijn werk..
Bah, ik ben moe, maar het lukt me niet om in slaap te komen!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 21:30

Wat vervelend, Zininzon. Ik hoop voor je dat je toch nog wat kunt slapen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Zininzon ma 10 okt 2011 - 21:36

Dank je Lotus.
Ben al 3 uur wakker (had wel gewoon de wekker gezet voor m'n werk) en zit steeds te computeren en te lezen in de hoop dat Klaas Vaak langs komt...

Heeft er iemand nog leuke plannen vandaag?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 10 okt 2011 - 21:39

Lotus schreef:Fijn dat de huisarts zo de tijd heeft genomen voor je en met je wil kijken naar mogelijkheden. Ik hoop dat ze met een voorstel komt waar je wat mee kunt!
Ik kan me voorstellen dat je niet gaat zitten huilen als de zoon van je man erbij is. Wel balen dat je daardoor je hart niet even kon luchten bij je man.
Fijn dat het zingen leuk was. Misschien was gisteren niet echt het goede moment voor de opmerking van de dirigent, maar op zich is het wel een compliment, denk ik. Weet je al of je het wilt doen?

Sterkte vandaag met de drukte. Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van je keel en dat je niet al te moe bent door het slechte slapen. En dan morgen maar lekker even rustig aan doen!

Ja het is een fijne huisarts, alle twee de dames in de praktijk zijn prettig dus daar heb ik wel geluk mee.
Het probleem is dat als ik mijn hart niet kan luchten het er meestal op een ander moment veel heftiger uit komt. Maar ja dan komt het er in ieder geval uit ;-).

Dat gebeuren met coaches is elke week, je krijgt dan een bordje om waarop op staat "coach", en hoewel het meestal wel dezelfde mensen zijn is het geen vaste 'aanstelling' of zo. Ze liep recht op mij af en zei toen iets over dat ik volgens haar een goede coach was en dat ze het wel een goed idee vond dat ik dat eens zou doen en toen had ik dat bordje al min of meer om... Misschien ook wel goed dat ik niet kon protesteren hoor en het was ook een compliment dus dat deed me wel goed. Later had ik nog een fijn momentje, ik zet een refreintje in maar ik was echt duidelijk vroeger dan de rest. Maar toen gebaarde ze naar me dat ik het goed had gedaan en de rest niet en kreeg ik een vette duim. 't zijn kleine dingen maar op zo'n moment heb je dat dan echt even nodig.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 21:39

Ola !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 21:41

Stuiterbal schreef:Ola !!!!

Huh jij was er toch al :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 10 okt 2011 - 21:45

тыквашка schreef:Dat gebeuren met coaches is elke week, je krijgt dan een bordje om waarop op staat "coach", en hoewel het meestal wel dezelfde mensen zijn is het geen vaste 'aanstelling' of zo. Ze liep recht op mij af en zei toen iets over dat ik volgens haar een goede coach was en dat ze het wel een goed idee vond dat ik dat eens zou doen en toen had ik dat bordje al min of meer om... Misschien ook wel goed dat ik niet kon protesteren hoor en het was ook een compliment dus dat deed me wel goed. Later had ik nog een fijn momentje, ik zet een refreintje in maar ik was echt duidelijk vroeger dan de rest. Maar toen gebaarde ze naar me dat ik het goed had gedaan en de rest niet en kreeg ik een vette duim. 't zijn kleine dingen maar op zo'n moment heb je dat dan echt even nodig.
Oké, dan snap ik het. Maar fijn dat je weer wat positieve ervaringen hebt opgedaan, ondanks dat je je niet zo prettig voelde!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum