DagCafé
+21
Snoes
Catwoman79
Zininzon
GreenGrass
Bimbam
Tiana
TwistedAngel
Leine
Chocolate Cookie
Lavendel
Jade
VeryCherry
Jordana
Serena
Pompoen
Rush
Lotus
Suus
ExpressoB
Erin
Burn
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik duim voor je, CC!
Met mij gaat het niet zo goed. Afgelopen week (vakantie met mijn schoonouders) heeft er aardig ingehakt. Ik heb me heel erg vrolijk gedragen en heel overdreven blij gedaan en veel grappen gemaakt en ik voelde me ontzettend kut en wilde alleen maar in bed liggen en slapen. Ik ben mee geweest naar het zwembad en daar voelde ik me onwijs ongemakkelijk omdat ik me zo walgelijk dik voel. Niet zwemmen vond ik 1x wel een optie, maar niet elke keer, want dat is ook niet leuk voor mijn man en kind. Ik heb dus heel veel gedaan waar ik eigenlijk geen zin in had of geen puf voor had. Dat kwam er vanmorgen allemaal uit, het heeft me allemaal veel te veel energie gekost en de emoties heb ik teveel onderdrukt. Logisch natuurlijk dat die emoties er dan op den duur uitkomen en in combinatie met het zien van mijn gewicht ben ik in huilen uitgebarsten tijdens de therapie vanmorgen. Dat luchtte gelukkig wel op, maar ik ben nog steeds onwijs moe.
Met mij gaat het niet zo goed. Afgelopen week (vakantie met mijn schoonouders) heeft er aardig ingehakt. Ik heb me heel erg vrolijk gedragen en heel overdreven blij gedaan en veel grappen gemaakt en ik voelde me ontzettend kut en wilde alleen maar in bed liggen en slapen. Ik ben mee geweest naar het zwembad en daar voelde ik me onwijs ongemakkelijk omdat ik me zo walgelijk dik voel. Niet zwemmen vond ik 1x wel een optie, maar niet elke keer, want dat is ook niet leuk voor mijn man en kind. Ik heb dus heel veel gedaan waar ik eigenlijk geen zin in had of geen puf voor had. Dat kwam er vanmorgen allemaal uit, het heeft me allemaal veel te veel energie gekost en de emoties heb ik teveel onderdrukt. Logisch natuurlijk dat die emoties er dan op den duur uitkomen en in combinatie met het zien van mijn gewicht ben ik in huilen uitgebarsten tijdens de therapie vanmorgen. Dat luchtte gelukkig wel op, maar ik ben nog steeds onwijs moe.
Gast- Gast
Dan gaat het vast helemaal goedkomen CC!Reva schreef:Leine schreef:Dat CC morgen haar diploma krijgt! Ik ben voor je aan het duimen!
Ik doe mee
Hoe is het Reva?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Heftig hoor Alex! Snap heel goed dat nu alles eruit komt. Kun je de komende dagen een beetje bijkomen?
Leine- Prater
Sorry, ik werd even meegesleept in gtst. Wat heftig Alex! Kan me voorstellen dat dan eventjes de bom voor je klapt. Sterkte!
Iedereen alvast super bedankt voor het duimen
Iedereen alvast super bedankt voor het duimen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels.
Morgen is A. thuis en het is gewoon heel vermoeiend. Ze luistert niet en hangt de hele dag aan me. Woensdagochtend gaat ze naar het kdv, donderdag en vrijdag gaat ze de hele dag. Dan kan ik hopelijk even bijkomen.
Morgen is A. thuis en het is gewoon heel vermoeiend. Ze luistert niet en hangt de hele dag aan me. Woensdagochtend gaat ze naar het kdv, donderdag en vrijdag gaat ze de hele dag. Dan kan ik hopelijk even bijkomen.
Gast- Gast
Dankje TD! Ik denk, nee sterker nog, ik voel dat ik hem gewoon gehaald heb
Chocolate Cookie- Ratel
Duimt ook mee voor CC
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Leine schreef:Dan gaat het vast helemaal goedkomen CC!Reva schreef:Leine schreef:Dat CC morgen haar diploma krijgt! Ik ben voor je aan het duimen!
Ik doe mee
Hoe is het Reva?
Klote
En ik hoor pepernoten roepen!
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Dankje TD! Ik denk, nee sterker nog, ik voel dat ik hem gewoon gehaald heb
Dan komt het vast goed
Gast- Gast
Heel hard terugroepen..
Klote klinkt wat minder.. What happend?
Leine- Prater
Leine schreef:Heel hard terugroepen..
Ik doe aan zelfmedelijden
Laatst aangepast door Reva op ma 10 okt 2011 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hallo,
Net Maple naar de trein gebracht, die is weer richting huis.
Vriend zit achter zijn pc dus ik heb de laptop gebracht.
CC: ik duim
Alex:
Reva: Probeer die verleiding nog even te weerstaan
Net Maple naar de trein gebracht, die is weer richting huis.
Vriend zit achter zijn pc dus ik heb de laptop gebracht.
CC: ik duim
Alex:
Reva: Probeer die verleiding nog even te weerstaan
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Thanks Jor en Erin!
Chocolate Cookie- Ratel
Hey Jor!
Erin- Ratel
Heey Erin
Storm: Wat is er meid?
Storm: Wat is er meid?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Portemonnee kwijt met veel geld erin (heb ik al 2x hier in het dagcafe gezegd) gekloot met werk, gewoon HEUL VEUL zorgen op dit moment.
Gast- Gast
Ah wat naar zeg!! voor Storm!
Hey Maple. Is het wat rustiger in de trein?? Want dan kan je gewoon uit volle borst zingen!
Hey Maple. Is het wat rustiger in de trein?? Want dan kan je gewoon uit volle borst zingen!
Erin- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: