NAV Show hier je flockfolie creaties
+77
Floor
Steep
Happydobby
koNijntje
Highway
Aagje!
Jezzie
hellowkitty
Jules
Femmem
Supertalentje
red rose
Mida4you
Purpleflower
Parel
joyce0606
love
TGR
piertje
Woezies
blonky1986
LMCurious
TukTuk
Tazz
shadow
JustMeDaan
Darius
teletascha
Ugly Betty
Cupcake
maiadebij
**_pearl_**
meisjesmama
Susan
PapillonRose
liesje
holaagirl
keverke26
meisje
Lejow
Lilypie
Mizzie
*Troela*
Pien
Flower_L
Teddyaapje
Pussycat
mickey
Dolphinne
Viva
Funk
Mama_1987
Pompoen
Océane
yes1984
Sofie
snoezel
ShallY
dizzy
kwak
Printje
Leine
SarahKey
Roodkapje
Smaragdje
Wennes
Parisienne
Meeko
PiP
Roos
_Jet
Liadan
LindaK
moepie
MissD
duckie
-Ieniemienie-
81 plaatsers
Pagina 21 van 23
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Re: NAV Show hier je flockfolie creaties
@Rejoy; ik dacht dat je echt alleen de buitenkant gedaan had, vond ik wel een makkelijke, haha! Maar dus ook dat gepriegel Jammer dat ze 'm maar kort aangehad heeft, krijg je de vlekken er niet meer uit?
@Parisienne: bedankt voor je uitleg! Zo'n klein schaartje verkopen ze toch wel bij de Wibra/Zeeman/Hema of moet je echt naar een speciaalzaak? Zoveel geduld moet je hebben, knap hoor! En B. ziet er errug knap uit in je shirtje!
@Parisienne: bedankt voor je uitleg! Zo'n klein schaartje verkopen ze toch wel bij de Wibra/Zeeman/Hema of moet je echt naar een speciaalzaak? Zoveel geduld moet je hebben, knap hoor! En B. ziet er errug knap uit in je shirtje!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik wil, als ik het weer ga bestellen, een paar simpele shirts maken.
Met een groot hart, en een ster ofzo, voor op wat drukkere broekjes.
Met een groot hart, en een ster ofzo, voor op wat drukkere broekjes.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
@ Supertalentje: ik denk dat dit soort schaartje niet bij winkels als Wibra of Hema te koop zijn. Maar op zich moet het gewoon goed lukken als je een klein knutselschaartje hebt (zoals hieronder), want een gaatje/scheurtje om verder te knippen kan je eventueel ook met een mesje maken o.i.d.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Waar heb jij de jouwe dan gekocht? Goed gereedschap is het halve werk!Parisienne schreef:@ Supertalentje: ik denk dat dit soort schaartje niet bij winkels als Wibra of Hema te koop zijn. Maar op zich moet het gewoon goed lukken als je een klein knutselschaartje hebt (zoals hieronder), want een gaatje/scheurtje om verder te knippen kan je eventueel ook met een mesje maken o.i.d.
Supertalentje- Kletskop
Ik heb hem wel bij een speciaalzaak vandaan, maar de action kan ik het ook nog wel eens verkopen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij heb ik zo'n soort schaartje laatst bij de Action gezien, officieel bedoeld om 3D-plaatjes mee te knippen.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Daar is die van mij eigenlijk ook voor
PiP- Ratel
Ik heb dat schaartje bij mijn moeder vandaan meegenomen, uit de knutseldoos Ze heeft hem al jaren, dus ik weet niet waar die vandaan komt.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
@ PiP wat een leuk verjaardagsshirt
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Parisienne schreef:Hij staat leuk Lejow! Ze kijkt er ook zo mooi en trots naar, haha!
Als iemand nog verzoekjes heeft voor geflockte shirtjes hoor ik het wel!
Ik stuur je even pm!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Supertalentje schreef:Waar heb jij de jouwe dan gekocht? Goed gereedschap is het halve werk!Parisienne schreef:@ Supertalentje: ik denk dat dit soort schaartje niet bij winkels als Wibra of Hema te koop zijn. Maar op zich moet het gewoon goed lukken als je een klein knutselschaartje hebt (zoals hieronder), want een gaatje/scheurtje om verder te knippen kan je eventueel ook met een mesje maken o.i.d.
Ik heb ook zo'n soort schaartje en heb die bij een hobby winkel gekocht.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb hem van de action! super scherp schaartjeShallY schreef:Supertalentje schreef:Waar heb jij de jouwe dan gekocht? Goed gereedschap is het halve werk!Parisienne schreef:@ Supertalentje: ik denk dat dit soort schaartje niet bij winkels als Wibra of Hema te koop zijn. Maar op zich moet het gewoon goed lukken als je een klein knutselschaartje hebt (zoals hieronder), want een gaatje/scheurtje om verder te knippen kan je eventueel ook met een mesje maken o.i.d.
Ik heb ook zo'n soort schaartje en heb die bij een hobby winkel gekocht.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Zo'n klein schaartje nog niet gevonden, maar de eerste flockfolie is een feit! (geen foto, gappie heeft 'm aan en slaapt).
Heeft iemand een tekening van 'dirk het draakje'? Dat is het draakje van de Prenatal. Kan het nergens vinden en alles dat ik vergroot in paint wordt onleesbaar.
Heeft iemand een tekening van 'dirk het draakje'? Dat is het draakje van de Prenatal. Kan het nergens vinden en alles dat ik vergroot in paint wordt onleesbaar.
Supertalentje- Kletskop
Vandaag ook maar weer aan de flockfolie begonnen, had een h&m shirtje met een klein gaatje en een hema shirt met een vlekje die ik er niet uit kreeg
Gast- Gast
Ik wil ook graag wat maken met flock folie, maar wat heb ik nodig (behalve vellen met flock folie, en een puntig schaartje) Of is dat alles?
En daarna is het een kwestie van knippen en strijken?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
XXAnnieXX schreef:Ik wil ook graag wat maken met flock folie, maar wat heb ik nodig (behalve vellen met flock folie, en een puntig schaartje) Of is dat alles?
een shirtje of iets waar je het op kan strijken .
een puntig schaartje hoeft niet eens zo zeer, het is makkelijker dan een grote schaar maar met een gewone huis tuin en keuken schaar kom je ook al een heel eind.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:XXAnnieXX schreef:Ik wil ook graag wat maken met flock folie, maar wat heb ik nodig (behalve vellen met flock folie, en een puntig schaartje) Of is dat alles?
een shirtje of iets waar je het op kan strijken .
een puntig schaartje hoeft niet eens zo zeer, het is makkelijker dan een grote schaar maar met een gewone huis tuin en keuken schaar kom je ook al een heel eind.
Hihi, ja zover was ik
ik heb net wat kleurtjes besteld, ben heel benieuwd!!
Ik zie hier namelijk zulke mooie dingen voorbij komen, en wil graag weer wat gaan freubelen, en om nou alleen maar haarspeldjes te maken voor haar is ook weer zo wat
Aagje!- Kletskop
ik heb net mijn eerste shirt gemaakt. Het paars viel alleen iets donkerder uit als ik had verwacht, maar ondanks dat vind ik hem nog steeds wel leuk....
het is lastig op de foto te zetten, want in het echt oogt het minder donker ....
en ze heeft het uiltje zelf uitgezocht ..
het is lastig op de foto te zetten, want in het echt oogt het minder donker ....
en ze heeft het uiltje zelf uitgezocht ..
Aagje!- Kletskop
Leuk, ik heb gisteren voor het eerst flockfolie gebruikt en ook zo'n uiltje gemaakt! Hij is nog niet af, wil nog een tak met blaadjes erbij maken. Dan zal ik ook een foto posten.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
ik plaats hier even een berichtje, omdat hier de experts zitten..
ik wil misschien de zwangerschap bij familie ed bekend maken dmv een tekst op een shirtje,
nou heb ik gekeken op simply colors, maar omdat ik beide zijden wil bedrukken vind ik dit wel wat aan de dure kant..
nu is mijn vraag:
hebben jullie wel eens letters of een tekst met flockfolie op een shirtje gemaakt en kunnen jullie mij tips & trucks geven?
ik wil misschien de zwangerschap bij familie ed bekend maken dmv een tekst op een shirtje,
nou heb ik gekeken op simply colors, maar omdat ik beide zijden wil bedrukken vind ik dit wel wat aan de dure kant..
nu is mijn vraag:
hebben jullie wel eens letters of een tekst met flockfolie op een shirtje gemaakt en kunnen jullie mij tips & trucks geven?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Dat heb ik gedaan en het was zeeeeeer priegelig wat knippen betreft, hahahaha. Mijn zus heeft dit jaar een dochtertje gekregen. Ik heb toen voor haar en haar grote broer shirtjes gemaakt. Voor neefje stond er "broer van ..." en bij nichtje "zusje van ..." en dan natuurlijk de namen De namen had ik in de geslachtskleuren gemaakt (naam nichtjes roze en naam neefje blauw), de overige tekst in het wit. Mijn zus was er heeeeel blij mee.koNijntje schreef:ik plaats hier even een berichtje, omdat hier de experts zitten..
nu is mijn vraag:
Wat ik erg fijn vind, was zo'n klein schaartje waar hierboven al een afbeelding van voorbij kwam. Ik zag ze overigens afgelopen week weer bij kruitvat liggen. Dus dat is wel een tip, daar kun je heel netjes en precies mee knippen. Voor de rest: goed opletten dat je de folie goed hebt liggen. Ik had bijna de naam van mijn nichtje op mn strijkijzer geplakt...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
heb je een bepaald lettertype gebruikt? en hoe heb je dit op de folie overgetrokken?
hoe zorg je ervoor dat de letters netjes blijven liggen tijdens het strijken? (ik ben echt een leek, sorry!)
en dan moet ik er ook nog aan denken dat alles een beetje recht ligt.. volgens mij wordt dit een hele klus!
ik heb ook geen idee hoeveel folie ik dan moet bestellen..??
hoe zorg je ervoor dat de letters netjes blijven liggen tijdens het strijken? (ik ben echt een leek, sorry!)
en dan moet ik er ook nog aan denken dat alles een beetje recht ligt.. volgens mij wordt dit een hele klus!
ik heb ook geen idee hoeveel folie ik dan moet bestellen..??
koNijntje- Prater
Ik gebruik bakpapier en je moet wel opletten hoelang je bout erop houdt. Eerst even testen op poetslap oid. Shirtje moet je eerst keer wassen als nieuw is. Heb nog wel site waar ik twee x vesteld heb en snel n netjes geleverd. Als je letters recht heb liggen, papier erop en bout er eerst 20sec ophoiden. Beetjevaandrukken en niet bewegen. Daarna kun je zachtjes bewegen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik maak de tekst in Word en ga dan allemaal lettertypes bekijken wat een beetje te knippen moet zijn.
Volgens mij heb ik een keer gewoon Arial gebruikt voor het Lief! Lettertype, welke ik laatst gebruikt heb weet ik niet meer..
Plak dan met plakband de letters op de folie en ga ze dan uitknippen met een klein scherp schaartje.
Daarna de letters op het shirtje en strijken maar.
Volgens mij heb ik een keer gewoon Arial gebruikt voor het Lief! Lettertype, welke ik laatst gebruikt heb weet ik niet meer..
Plak dan met plakband de letters op de folie en ga ze dan uitknippen met een klein scherp schaartje.
Daarna de letters op het shirtje en strijken maar.
PiP- Ratel
dat is wel een goede tip! dank je, pip!
koNijntje- Prater
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Soortgelijke onderwerpen
» nav het eerste pakje..Show hier!
» Show je naai-creaties!
» NAV Show hier je geboortekaartje!
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show je naai-creaties!
» NAV Show hier je geboortekaartje!
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 21 van 23
Permissies van dit forum: